Štai kaip Japonijos automobilių gamintojai ketina išsaugoti benzininius variklius

Štai kaip Japonijos automobilių gamintojai ketina išsaugoti benzininius variklius

Vidaus degimo variklių era dar nesibaigė. Gamintojai, tokie kaip Toyota, Mazda ir Subaru, aktyviai ieško galimybių išsaugoti šią technologiją. Beveik prieš metus šios trys bendrovės paskelbė apie bendradarbiavimą, kurio tikslas – paspartinti vidaus degimo variklių vystymą. Šiuo metu planuojama, kad per 2025 metais Osakoje (Japonija) vyksiančią pasaulinę parodą, svečius perveš transporto priemonės, naudojančios sintetinį degalų mišinį.

Šioms transporto priemonėms degalus tieks ENEOS Corporation, kuri 2024 metų rugsėjo mėnesį baigė kurti pirmąją Japonijoje demonstracinę gamyklą, galinčią gaminti sintetinius benziną. Ši gamykla per dieną pagamina iki 160 litrų degalų – ekologinės energijos atsinaujinantį šaltinį, gaminamą iš vandenilio ir anglies dioksido.

Prie šio renginio transporto paslaugų taip pat prisijungs Suzuki bei Daihatsu, kurios teiks savo automobilius.

Toyota, Mazda ir Subaru partnerystė lems unikalių kiekvienam prekės ženklui būdingų „parašinių variklių“ kūrimą, galinčių veikti neutraliais anglies požiūriu degalais, įskaitant skystąjį vandenilį, biokurą ir sintetinius degalus. Toyota šiuo metu kuria tris eilės keturių cilindrų variklius. Mazda eksperimentuoja su rotoriniais varikliais ir kuria naujos kartos Skyactiv-Z keturių cilindrų agregatą. Subaru didžiausią dėmesį skiria bokseriniam varikliui, kuris ypač artimas ir Toyotai.

Kaip skelbia naujienų agentūra, 2025 metų paroda Osakoje truks šešis mėnesius ir išskirtinį dėmesį skirs pačioms naujausioms technologijoms. Renginyje dalyvaus daugiau nei 160 dalyvių iš skirtingų šalių, įskaitant Kiniją, Vokietiją ir kitas valstybes, kurios pristatys inovacijas kosmoso, medicinos, robotikos, skraidančių transporto priemonių bei kitų pažangių sričių srityse.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *