Naujasis Slate lengvasis pikapas atvyksta į rinką ir iš karto primena apie klasikinius aštuntojo ir devintojo dešimtmečio kompaktiškus modelius, garsėjusius paprastumu ir funkcionalumu. Kyla natūralus klausimas – kiek šiuolaikinis Slate iš tiesų atitinka legendinių ankstesnių kartų pikapų, tokių kaip Nissan D21 Hardbody, Toyota Pickup, Ford Ranger ir Mitsubishi Mighty Max, standartus? Išanalizuokime šių modelių techninius parametrus ir palyginkime, ką siūlo naujasis Slate.
Slate ir ankstesnių kompaktiškų pikapų palyginimas
Norint objektyviai įvertinti Slate modelio poziciją tarp žinomų kompaktiškų pikapų, svarbu atkreipti dėmesį į pagrindinius matmenis, galingumą, krovininio skyriaus ilgį ir įrangos parinktis.
Nissan D21 Hardbody
Nissan D21 Hardbody pažymėjo paskutinę „Datsun“ era ir buvo pirmas modelis, pradėjęs naudoti Nissan vardą. Šio modelio ilgis buvo 444 cm – lygiai tiek pat, kiek dviejų durų Slate versijos. Tačiau Slate buvo kiek aukštesnis (176 cm prieš 170 cm) ir platesnis (180 cm prieš 170 cm).
- Galia: Hardbody turėjo 130 AG benzininį variklį (KA24), dažnai vertintą kaip „darbinis arklys“. Slate siūlo 201 AG galinių ratų pavarai.
- Krovininės dalies ilgis: Hardbody siūlė 189 cm ilgį, o Slate – 152 cm. Abu pikapai netilpina standartinės 122×244 cm faneros plokštės.
- Komfortas: Hardbody buvo gerai įvertintas dėl ekstra įrangos, tokios kaip radijas, kurios Slate nesiūlo.
Toyota Pickup
Toyota Pickup pasižymėjo bene paprasčiausiu pavadinimu, tačiau tai buvo patikimas pasirinkimas. Trumpiausia jo versija buvo tokio pat ilgio kaip ir Slate – 444 cm – tačiau siauresnio kėbulo (169 cm). Aukščiausia versija beveik prilygo Slate aukščiui – 175 cm.
- Pavaros tipas: Toyota siūlė keturių varančiųjų ratų sistemą, kurios Slate neturi.
- Krovinių skyrius: Pikapo nedidelė versija turėjo 193 cm ilgio krovinių dalį – 41 cm ilgesnę nei Slate.
- Įranga: kaip ir Nissan, Toyota pasižymėjo tokiais patogumais kaip automobilio radijas.
Ford Ranger
Ford Ranger buvo ilgiausias iš lyginamų modelių – siekė iki 489 cm. Jo krovinių skyriaus ilgis galėjo būti nuo 183 iki 213 cm – abu variantai lenkia Slate modelį pagal šį rodiklį. Plotis prilygo Slate – 139 cm.
- Varikliai: jūs galėjote rinktis iki 160 AG – arčiau Slate galios (201 AG) nei ankstesni modeliai, tačiau vis tiek mažiau.
- Maksimalus greitis: Slate sugeba pasiekti apie 145 km/h greitį.
- Salonai: Ranger garsėjo patogia interjero apdaila, ypač viniline triviete sėdyne. Slate šios galimybės neturi.
Mitsubishi Mighty Max
Mighty Max akivaizdžiai išsiskyrė pavadinimu ir tam tikrais dizaino sprendimais, kiek primenančiais Slate. Trumpiausia jo versija buvo 450 cm ilgio, siauresnė (167 cm) ir žemesnė (164 cm).
- Galingumas: trijų litrų V6 variklis išvystė 143 AG – ženkliai mažiau už Slate modelį.
- Krovinių skyrius: priklausomai nuo rinkos, galėjo siekti net 226 cm ilgį – vienintelis iš apžvelgiamų modelių, leidęs gabenti ilgas statybines medžiagas. Standartiškai buvo siūloma ir trumpesnė, 183 cm ilgio krovinių platforma.
- Įranga: buvo galima rinktis 4×4 sistemą ir radiją.
Išvados: kokia Slate vieta tarp kompaktiškų pikapų?
Slate nesiekia atkartoti visų šiuolaikinių pikapų patogumų ar įrangos galimybių. Jis daugiausia apeliuoja į tuos, kurie vertina paprastumą ir ieško naujo 1980-ųjų stiliaus pikapo be rūdžių ar eksploatacinių problemų. Jei Slate sugebės pasiūlyti tai, ką žadėjo – elektrinę pavarą, paprastumą, priimtiną kainą iki 20 000 Eur, gali būti, kad dalis pirkėjų jį rinksis vietoje naudotų, metų paveiktų pikapų iš skelbimų portalų.




