Štai keli variantai, kurie atitinka jūsų nurodytus kriterijus:

1. „Lucid Gravity: inžinerinis stebuklas. Pirmasis važiavimo įspūdis“  
2. „Lucid Gravity – inžinerinio meistriškumo įrodymas: pirmasis testas“  
3. „Lucid Gravity – inžinerijos šedevras: pirmasis bandomasis važiavimas“  

Galite pasirinkti, kuris labiausiai tinka jūsų poreikiams.

Štai keli variantai, kurie atitinka jūsų nurodytus kriterijus: 1. „Lucid Gravity: inžinerinis stebuklas. Pirmasis važiavimo įspūdis“ 2. „Lucid Gravity – inžinerinio meistriškumo įrodymas: pirmasis testas“ 3. „Lucid Gravity – inžinerijos šedevras: pirmasis bandomasis važiavimas“ Galite pasirinkti, kuris labiausiai tinka jūsų poreikiams.

Pirmą kartą istorijoje trijų eilių visureigis buvo apibūdintas kaip „Skandinaviškai valdomas“. Tiems, kurie nėra susipažinę su ralio terminologija, skandinaviškas slydimo manevras – tai technika, kai automobilis, siekiant slysti posūkyje, iš pradžių metamas priešinga kryptimi, taip sukuriant švytuoklės efektą. Vargu ar dauguma vadovų išbandys šį manevrą vairuodami elektra varomą, trijų eilių „Lucid Gravity“ prabangų visureigį. Tačiau tokiu atveju jie praras daug įspūdžių.

„Gravity“ yra itin svarbus modelis bendrovei „Lucid“, siekiančiai įsitvirtinti kaip pagrindinis elektromobilių gamintojas. Kaip ir sedanas „Air“, šis visureigis pasižymi nepriekaištingais inžineriniais sprendimais, nors nėra be trūkumų. Kartu „Gravity“ primena, kad automobiliai atspindi jų kūrėjų vertybes ir patirtį – šį automobilį gamino žmonės, turintys gilų entuziazmą automobilių pramonei.

  • Esminiai duomenys
  • 2025 m. „Lucid Gravity Grand Touring“
  • Variklis: du nuolatiniai magnetiniai elektros varikliai
  • Galia: 606 kW / 1232 Nm
  • Baterija: 112 kWh (naudingoji) / 123 kWh (bendra talpa)
  • Nuvažiuojamas atstumas: 724 km
  • Kaina bazinėje komplektacijoje ir testuotame modelyje: 96 550 eurų / 127 150 eurų

Pirmieji modeliai „Gravity Grand Touring“, pasiūlantys penkiavietę konfigūraciją, kainuoja nuo 96 550 eurų. Pilnai sukomplektuoti septynvietės versijos bandymų automobiliai siekia 127 150 eurų. Netrukus planuojama ir pigesnė „Touring“ versija už 81 650 eurų, tačiau jos techninės charakteristikos ir prekybos pradžios data dar nepaskelbta.

Kainų diapazonas „Gravity Grand Touring“ pozicionuoja tarp prestižinių visureigių tiek tarp elektromobilių, tiek tarp tradicinių lyderių. Šis modelis vienas galingiausių SUV rinkoje, turintis 606 kW ir 1232 Nm sukimo momentą iš dviejų elektros variklių. Iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,4 sekundės.

Net ir turėdamas tiek galios, „Gravity“ išlieka vienas efektyviausių elektrinių visureigių, pasiekiančių įspūdingą 724 km atstumą su 112,0 kWh talpos baterija. (Septynvietės testuotos versijos su didžiausiais ratlankiais ir vasarinėmis padangomis nuvažiuoja apie 621 km.) Gamintojai džiaugiasi, kad „Gravity“ nuvažiuoja beveik tiek pat, kiek „Cadillac Escalade IQ“, nors jo akumuliatorius gerokai mažesnis – tai taip pat lemia, kad „Lucid“ modelis yra 1360 kg lengvesnis už minėtą konkurentą.

  • Nuotrauka: Lucid Motors
  • Nuotrauka: Lucid Motors
  • Nuotrauka: Lucid Motors
  • Privalumai: aukščiausios klasės važiavimo kokybė ir valdymas, išskirtinis nuvažiuojamas atstumas ir efektyvumas, sumanus vidinių erdvių sprendimas

Prieš pritaikant SUV visureigio potencialą ant žvyro, „Gravity“ išbandytas realistiškesnėmis sąlygomis – važiuojant greitkeliu ir kalnų keliais per kvapą gniaužiančius Los Padres nacionalinio parko kraštovaizdžius. 101-ame greitkelyje, naudojantis „Lucid Dream Drive Pro“ pagalbinių sistemų paketu, automobilis puikiai pateisino prabangaus visureigio titulą: važiavimas tylus ir komfortiškas, tik retkarčiais juntamas minimalus triukšmas bei kietesnis didelių ratų – 56 cm priekyje ir 58 cm gale – poveikis.

Nukrypus nuo greitkelio, automobilio gebėjimai dar labiau atsiskleidė. Testuotuose modeliuose sumontuotas už 2900 eurų siūlomas „Dynamic Handling Package“ komplektas, kuriame vietoje standartinių vienos kameros pneumatinių spyruoklių naudojamos trijų kamerų pagalvės, o taip pat įdiegta galinių ratų vairavimo sistema. Visi „Gravity“ modeliai pritaikyti su „Bilstein“ dviejų vožtuvų adaptyviomis pakabos atramomis, todėl valdymas stebina tikslumu.

Ratų sukibimas labai aukštas, o vairuotojas per sėdynę aiškiai jaučia automobilio veikimą. Pagreitėjimas posūkiuose suteikia pasitikėjimo ir smagumo net šešiems keleiviams, o vairas pakoreguotas nepriekaištingai.

Tarp posūkių automobilis įsibėgėja tiesiog žaibiškai – 606 kW savo darbą atlieka. Įdomu, kad, skirtingai nei „Tesla Model X“, čia nejaučiama staigią smūgį primenanti akceleracija nuo vietos, bet greitis didėja tolygiai ir nenutrūkstamai. Tai automobilis, kuriame nuolat verta stebėti spidometrą, nes realus greitis visuomet viršija subjektyviai juntamą tempą.

  • Nuotrauka: Lucid Motors
  • Nuotrauka: Lucid Motors
  • Nuotrauka: Lucid Motors
  • Trūkumai: dideli tarpų tarp kėbulo detalių skirtumai, neišbaigta programinė įranga, nėra stabdžių rekuperacijos per pedalą

Nors važiavimo ir valdymo santykis itin gerai subalansuotas, yra niuansų, susijusių su dinaminėmis savybėmis. „Lucid“ montuoja tik rekuperacinį stabdymą atleidžiant akceleratoriaus pedalą – panašiai kaip „Tesla“, todėl, jei nemėgstate vienpedačio vairavimo režimo ir jį atjungiate, netenkate didelės efektyvumo dalies. Būtų naudinga, jei būtų sujungta rekuperacija ir tradicinis stabdžių pedalas.

Kita vertus, vienpedalio režimo veikimas ištobulintas ir užtikrina itin sklandų valdymą. Mieste ar greitkelyje tai veikia puikiai, bet sportiškesniam vairavimui reikia apsiprasti. Šiuo režimu galima perkelti svorį priekyje prieš posūkį, bet tai reikalauja ypatingo tikslumo akceleratoriaus naudojime. Stabdžių pedalas, deja, atrodo keistai – inžinieriai norėjo panašaus pojūčio kaip 911 GT3 modelyje, tačiau labiau primena seną „Citroën“.

Pirmojoje pedalo eigos dalyje jaučiasi mirusi zona, o toliau pedalas veikia tarsi spaudimo jautrumo jungiklis be apčiuopiamų eigos ribų. Toks, netipiškas GT3, stabdžių pojūtis gal ir tinka klasikiniam „Citroën DS“, bet ne beveik 2700 kg sveriančiam, galingam automobiliui – tai slopina pasitikėjimą.

Kasdieniam naudojimui prie „Gravity“ teks šiek tiek priprasti. Viršutinėje dalyje įmontuotas ekranas atlieka prietaisų skydelio ir informacinės sistemos funkciją, o žemiau esantis didelis ekranas naudojamas klimato ir kitų automobilio nustatymų valdymui, taip pat kai kurioms pagrindinės info-sistemos funkcijoms. Toks valdymo sprendimas skiriasi nuo kitų gamintojų ir gali reikalauti pripratimo, todėl trumpa poros valandų kelionė neatskleidžia visų privalumų. Tačiau pati sistema patraukli vizualiai, o pagrindiniams parametrams, pvz., temperatūrai, ventiliatoriaus greičiui ar sėdynių šildymui ir vėsinimui – palikti mygtukai.

  • Nuotrauka: Lucid Motors

„D-pad“ valdikliai abiejose vairo pusėse skirti įvairių automobilio ir informacinės sistemos funkcijų valdymui. Kairysis leidžia naršyti prietaisų skydelio meniu ir valdo pagalbos vairuotojui sistemas, o dešinysis – viršutinės info-sistemos parametrus. Viskas veikia sklandžiai, bet reikia prie to priprasti.

Bandytų automobilių programinė įranga veikė ne visada patikimai. Nei viename iš jų nefunkcionavo projekcinis ekranas, o dalis žurnalistų pranešė, jog eismo juostos palaikymo sistema neišsijungė, nors meniu buvo pažymėta, kad ji atjungta.

  • Nuotrauka: Lucid Motors

Testuojamuose modeliuose pasitaikė ir surinkimo kokybės trūkumų – kai kuriuose automobiliuose buvo ryškūs tarpų tarp kėbulo detalių netolygumai, o mūsų bandytame modelyje kartais girdėjosi traškesiai iš pakabos ar apdailos elementų. „Lucid“ atstovai informavo, kad šie automobiliai buvo perduoti žiniasklaidai be išankstinės patikros, kuri padėtų pašalinti tokius nesklandumus prieš atiduodant pirkėjui.

Jeigu pereinate iš „Tesla Model X“, šie niuansai gali pasirodyti ne tokie aktualūs, tačiau „BMW” ar „Mercedes“ naudotojui jie gali sukelti nuostabą.

Kita vertus, už šiuos niuansus gaunate inovatyvų ir nestandartinį produktą, kokio kol kas nesiūlo nė vienas tradicinis gamintojas. Tai inžinieriams skirtas automobilis. Pavyzdžiui, vyriausiasis inžinierius Eric Bach pabrėžia, kad atskirame žibintų bloke integruoti tolimosios šviesos žibintai išlaisvina papildomos vietos priekinėje bagažinėje; galinių ratų valdymo sistema turi nepriklausomus pavarų mechanizmus abiems ratams, todėl lieka daugiau vietos salone; automobilį galima greitai įkrauti greitajame įkroviklyje, o nuotykius papildomai suteikia važiavimas neasfaltuotu keliu.

Artimiausiu metu per nuotoliniu būdu siunčiamą atnaujinimą klientai gaus „Terrain“ režimą, kardinaliai pakeičiantį visureigio charakterį. Testavimo metu „Lucid“ buvo išnuomojusi ūkį, kuriame įrengtoje lenktynių trasoje automobilį buvo galima valdyti net išjungus stabilumo kontrolę (traukos kontrolė lieka aktyvi), leidžiančią slysti tarsi ralyje. Vienpedačio važiavimo režimas leidžia greitai permesti svorį priekiui, o pavaros akceleratoriaus naudojimas drąsiai pasinaudoja 606 kW ir 1232 Nm momentu. Tokioje situacijoje išryškėja „Lucid“ tobulai greita bei tiksli traukos kontrolė – netgi posūkiuose galima slysti iš vieno į kitą, pasinaudojant 49:51 masių pasiskirstymu tarp ašių. Norėtųsi trasoje praleisti visą dieną.

Automobilyje dirbantys inžinieriai – tikri automobilių aistruoliai, turintys „E36“, „S2000“, „Lotus“ ir kitų legendinių automobilių. Ši aistra perduodama „Gravity“ modeliui ir atsiskleidžia ne tik ekstremaliomis aplinkybėmis, bet ir kasdieniame vairavime. Tai automobilis, sukurtas žmonių, kurie nuoširdžiai rūpinasi galutiniu rezultatu ir rūpinasi entuziastų požiūriu į detales.

Šiuo metu „Gravity“ toli gražu nėra idealus. Tačiau tai retas trijų eilių visureigis, pasižymintis sportiniais valdymo bruožais ir neeiliniu charakteriu.

Konkurentai

42

2025 m. „Lucid Gravity Grand Touring“

  • Variklis: du nuolatiniai magnetiniai sinchroniniai elektros varikliai
  • Baterija: 112,0 kWh (naudingoji) ličio jonų
  • Galia: 606 kW / 1232 Nm
  • Pavarų tipas: visų varančiųjų ratų pavara
  • Spartėjimas 0–100 km/h: 3,4 sek.
  • Svoris: 2679 kg
  • Efektyvumas: 2,6 l/100 km (108 MPGe)
  • Elektrinis nuvažiuojamas atstumas: 724 km
  • Krovimo laikas: iki 322 km / 11 min. naudojant nuolatinės srovės greitąjį įkrovimą
  • Krovimo tipai: 230 V, 400 V, greitasis krovimas, nuolatinės srovės greitasis krovimas
  • Sėdimų vietų skaičius: nuo 5 iki 7
  • Bagažo erdvė: 3,4 m³
  • Bazinė kaina: 96 550 eurų
  • Bandytos komplektacijos kaina: 127 150 eurų
  • Prekyboje: jau galima įsigyti
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *