Subaru Legacy sedanas (1998–2003 m.) apžvalga

Subaru Legacy sedanas (1998–2003 m.) apžvalga

Nors Subaru Legacy sedanas ne visada sulaukia daug dėmesio, jis išsiskiria galingais varikliais, komfortišku važiavimu ir ilgaamže konstrukcija. Tai automobilis tiems, kurie vertina dinamiką ir patikimumą.

Važiavimo savybės

Subaru Legacy pasižymi sklandžiu ir tiliu važiavimu, ypač kai variklis dirba tolygiai – tik greitai apsukus variklį pasigirsta žemesni garsai. Vairuojant malonu, o keturių varomų ratų sistema užtikrina puikų sukibimą posūkiuose ir sumažina kėbulo svyravimus. Minkšta pakaba sėkmingai sugeria kelio nelygumus, tad komfortas išlieka net važiuojant prastesniais keliais. Tiesa, gali pasitaikyti šiek tiek vėjo ir kelio triukšmo, o itin lengvas vairas ne visiems patiks – kartais norisi solidesnio pojūčio.

Salo ir interjeras

Automobilio viduje – daug vietos. Trims suaugusiems gale sočiai erdvės, bagažinė taip pat pasižymi praktišku tūriu. Deja, salonas atrodo gan blankiai, nepagyvintas dizaino sprendimų. Vairuotojo sėdynė galėtų būti patogesnė – trūksta pilno aukščio reguliavimo, yra tik pagrindo pasvirimo funkcija. Vairas reguliuojamas tik pagal aukštį, tad rasti idealią sėdėjimo padėtį gali būti sunkiau.

Variklių pasirinkimas ir patikimumas

Trečiosios kartos Legacy pasirodė 1998 metų rudenį, iš pradžių kaip 2,5 l GX universalas ir Outback. 1999 metų pavasarį pasirodė 2,5 l GX sedanas, vėliau – 2,0 l GL sedanas ir universalas. Taigi, galima rinktis dviejų benzininių variklių versijas: 2,0 ir 2,5 litro. Abu pasižymi gera dinamika ir užtikrina užtikrintą įsibėgėjimą net ir važiuojant žemomis apsukomis. Norinčiam automatinės pavarų dėžės teks rinktis 2,5 litro versiją. Jeigu pageidaujate mechaninės dėžės, 2,0 litrų variklis yra gyvybingas ir ekonomiškesnis pasirinkimas.

Saugumas ir įranga

Kad ir kurią modifikaciją pasirinktumėte, visos jos komplektuojamos su standartine saugos įranga: ABS stabdžiai, oro pagalvės vairuotojui ir keleiviui, taip pat šoninės oro pagalvės. Standartiškai įrengiama CD grotuvas ir nuotolinis centrinis užraktas, tačiau oro kondicionierius pradėtas montuoti tik nuo 2001 metų. Tuo pačiu atsirado ir Lux įrangos paketas su odiniais apmušalais.

Eksploatacijos išlaidos ir patvarumas

Subaru Legacy naudoto automobilio pirkimas gali būti ganėtinai iššūkis, nes rinkoje nėra daug šių modelių, o egzemplioriai neretai būna eksploatuoti intensyviai. Interjeras laikosi puikiai net ir po ilgesnių metų, tačiau verta atidžiai apžiūrėti automobilį dėl natūralaus nusidėvėjimo požymių. Būtina įsitikinti, kad yra pilna aptarnavimo istorija – kitaip netikėtos remonto išlaidos gali gerokai išaugti. Net ir įprasta priežiūra nėra pigi, nes Subaru dalys dažniausiai būna ne tarp pigiausių.

Pagrindinė silpnybė – ne pats geriausias kuro sąnaudų rodiklis. 2,0 litro variklis sunaudoja vidutiniškai apie 8,1 l/100 km, o pagal draudikų skaičiavimus šis automobilis patenka į didesnių įmokų grupes, todėl bendros išlaidos išlieka didelės. Dėl to konkurentai, pavyzdžiui, Honda Accord su 2,0 l varikliu (vidurkis apie 7,4 l/100 km), kai kam gali pasirodyti patrauklesni. Prie to prisideda ir Lietuvoje galiojantis taršos mokestis – kuo didesnė CO₂ emisija, tuo daugiau reikia mokėti; svarbūs ir variklio tipas bei pirmos registracijos metai.

Kurį Subaru Legacy rinktis?

Renkantis tarp Legacy versijų, svarbu įsivertinti poreikius: mėgstantiems mechaninę pavarų dėžę tiks 2,0 litro modeliai, trokštantiems komforto ir automato – 2,5 litro. Nesvarbu, kurią versiją pasirinksite, standartinę įrangą gausite jau bazinėje komplektacijoje. Pajėgus variklis, patikima transmisija ir keturi varomi ratai užtikrina gerą valdymą bei stabilų važiavimą bet kokiomis sąlygomis.

Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?

Jei svarstote apie naudotą Subaru Legacy, panagrinėkite ir pagrindinius konkurentus: populiarūs vidutinės klasės sedanai, tokie kaip Honda Accord ar Toyota Avensis, taip pat gali būti verti jūsų dėmesio. Jie dažnai pasižymi ekonomiškesniu degalų naudojimu, žemesnėmis eksploatavimo išlaidomis ir platesniu pasirinkimu rinkoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *