Subaru STI: visiškai atsisakoma benzininių variklių

Subaru STI: visiškai atsisakoma benzininių variklių

Subaru nutraukė WRX STI gamybą 2022 metais, kaip teigiama, dėl sparčiai griežtėjančių emisijų normų. Nors įmonė paskelbė, kad nesukurs STI žymės automobilio pagal dabartinę WRX kartą, šis modelis šiemet visgi grįžo, tačiau tik su CVT transmisija ir tik Japonijoje. Vis dar yra vilčių, kad STI sugrįš ir kitose rinkose, nors Subaru galimos pasirinktos jėgainės gali ne visiems patikti.

Kaip teigia David Dello Stritto, Subaru prekės ženklo vadovas Europoje, šiuo metu prekės ženklą Europoje apibrėžia trys raidės: SFT – saugumas, smagumas ir tvirtumas. Jis pabrėžė, kad klientai Europoje lieka lojalūs Subaru dėl jų saugumo lygio, praktiškumo, o automobilius dažnai naudoja ilgą laiką.

Papildomai Stritto pridūrė, kad pastaruosius dešimt metų Europoje jam trūko ketvirto svarbaus aspekto – P, reiškiančio galią ir našumą. Jis atkreipia dėmesį, kad daugelis žmonių, paklausti ką reiškia Subaru, iš karto mini Impreza arba STI. Sportiškumas, anot jo, yra neatsiejama Subaru dalis, tad šią savybę būtina sugrąžinti.

Tokiam modeliui, anot Stritto, nebebūtų būdingas garsusis opozicinis keturių cilindrų variklis, nes dabar Europoje privalomi dalelių filtrai benzino varikliams gali smarkiai sumažinti variklio efektyvumą.

Sti ateitis yra elektrinė

  • Subaru STI E-RA koncepcinis automobilis buvo pristatytas 2022 metais

Bet kuri Subaru modelių našiausio segmento transporto priemonė ateityje bus visiškai elektrinė. Įmonė jau anksčiau pristatė tokią idėją, rodydama Solterra STI koncepciją bei sportinį elektromobilį STI E-RA Tokijo automobilių salone 2022 metais.

Pasak Stritto, dar nėra galutinai nuspręsta, ar toks automobilis turės STI žymėjimą. 2023 metais Vokietijoje Subaru užregistravo prekės ženklą „STe“, kas gali reikšti, jog ši garsi našumo padalinio etiketė ateityje būtų naudojama elektriniame modelyje.

Vis dėlto Stritto tiki produktu ir teigia, kad STI dvasia išlieka, todėl pakeitus paskutinę raidę didelio skirtumo nebūtų.

  • Nuotrauka: Subaru

Prieš priimdama sprendimą dėl tikro sportinio automobilio gamybos, Subaru pirmiausia turi stabilizuoti pagrindinę savo veiklą – SUV automobilių segmentą. Šiuo metu įmonė susiduria su sunkumais JAV rinkoje dėl susidariusių tarifų, įsigaliojusių balandžio 2 d. Daugiau nei pusė Subaru Amerikoje parduodamų automobilių yra surenkami užsienyje.

Stritto pažymėjo, kad pirmiausia reikia užtikrinti didesnius pardavimus, ypatingą dėmesį skiriant SUV automobiliams, nes būtent jie garantuoja pelningumą.

Jis teigia, jog šiuo metu bendrovei itin sudėtingas laikotarpis, tačiau kai situacija stabilizuosis, bus galima ieškoti sprendimų naujam išskirtiniam modeliui, taip džiuginant svarbią Subaru klientų grupę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *