Kaip tik atrodė, kad 2025 metai negali būti dar įdomesni, Subaru pristatė savo greičiausiai įsibėgėjančią serijinę transporto priemonę. Nors būtų galima pagalvoti, kad grįžta WRX STI, šis automobilis neturi nei STI, nei WRX ženkliukų. Tai – Subaru Trailseeker, elektrinis visureigis, orientuotas į bekelę. Jis nėra skirtas būti greičiausiu keliuose.
Subaru naująjį visureigį pristatė 2025 metų Niujorko automobilių parodoje. Automobilis primena didesnį Solterra su papildomais Outback stiliaus tvirtumo elementais. Detalią informaciją apie modelio pasirodymą galima rasti mūsų Trailseeker apžvalgoje. Tačiau daugeliui galėjo praslysti pro akis jo greičio charakteristikos. Gamintojas teigia, kad Trailseeker nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja per 4,4 sekundės. Šis rezultatas lenkia paskutinį nuo konvejerio nuriedėjusį WRX STI bei riboto leidimo STI S209 modelį. Tai labai greitas visureigis.
Trailseeker ir S209 palyginimas
Kalbant apie vidaus degimo variklius, galima teigti, kad Trailseeker ir S209 lenktynės būtų itin artimos. Primename, kad S209 pasirodė 2019 metais su 341 arklio galia ir 448 niutonų sukimo momentu, generuojamu 2,5 litro turbininio variklio. Palyginimui, Trailseeker turi apie 375 arklio galias iš dviejų elektrinių variklių, įrengtų prie kiekvienos ašies.
Galima daryti prielaidą, kad Trailseeker yra gerokai sunkesnis už ankstesnįjį S209. Nors Subaru dar nepateikia tikslių duomenų, tai yra gana didelis visureigis su 74,7 kilovatvalandės talpos baterija, todėl svorio mažai tikėtina. Tačiau yra ženkliai lengviau perduoti galią keliui su elektriniu Trailseeker modeliu.
- S209 iki 100 km/h įsibėgėja šiek tiek greičiau nei per 4,5 sekundės, tačiau tam reikia itin greitai išmesti sankabą, valdant šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę.
- Trailseeker modelį galima valdyti tiesiog paspaudus akceleratoriaus pedalą – nereikia perjunginėti bėgių. Nors tai nėra taip smagu, tačiau užtikrina stabilų ir greitą įsibėgėjimą.
Trailseeker charakteristikos ir gamybos planai
Įdomu tai, kad Subaru daug nekalba apie Trailseeker našumą. Kadangi dalis techninių duomenų ir galutinė galia dar nėra patvirtinti, prieš prasidedant masinei gamybai galimas nežymus modelio sulėtinimas.
Planuojama, kad Trailseeker gamyba prasidės 2026 metų pradžioje.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.