Subaru XV (2012–2018) apžvalga

Subaru XV (2012–2018) apžvalga

Subaru XV – tai automobilis, kuris išsiskiria universaliomis visų varančiųjų ratų savybėmis, leidžiančiomis patikimai judėti ir sudėtingomis Lietuvos oro sąlygomis ar važiuojant kaimo bei miško keliais. Keturių varančiųjų ratų sistema – standartinė šiame modelyje, todėl XV dažnai renkasi tie, kuriems automobilį tenka naudoti ne tik mieste, bet ir užmiesčio keliuose.

Bendras vaizdas

Subaru XV ypač vertinamas dėl erdvios ir praktiškos salono erdvės, patikimumo ir tvirtos išvaizdos. Šis modelis puikiai tiks šeimoms, kurių gyvenimas glaudžiai susijęs su užmiesčio vietovėmis, kaimu ar ūkiu. Tačiau, jei automobilio reikia tik miesto gatvėms, gali būti, kad rasite tinkamesnių ir patogesnių alternatyvų.

  • Visų varančiųjų ratų sistema – leidžianti saugiai važiuoti smėliuotais, apsnigtais ir slidžiais keliais
  • Erdvus salonas – vietos pakanka visiems keleiviams
  • Tikrai neblogi pravažumo rodikliai – net 220 mm prošvaisa
  • Ribotas bagažinės tūris, ypač lyginant su kai kuriais konkurentais
  • Važiuojamoji kokybė galėtų būti malonesnė – važiuojant mieste Subaru XV nelenkia kitų, „lengvesnių“ SUV

Variklių pasirinkimas ir dinamika

Pirkėjams buvo prieinami keli varikliai: 1,6 litro benzininis (83 kW / 112 AG), 2,0 litro benzininis (109 kW / 148 AG) bei 2,0 litro dyzelinis (107 kW / 145 AG). Pastarasis tradiciškai ekonomiškiausias, tačiau neįprastai dyzeliniam varikliui – trūksta sukimo momento žemose apsukose.

Automobiliai siūlomi su penkių arba šešių pavarų mechaninėmis dėžėmis arba CVT automatine transmisija.

Vairuojant labiau jaučiasi automobilio tvirtumas nei lengvumas: pavarų dėžė gali pasirodyti nepatogi, vairo mechanizmas ne visada nusistovi optimaliai, o pakaba kiek griozdiška. Vis dėlto, kai kalba eina apie pravažumą, XV demonstruoja puikią ištvermę ten, kur kiti miesto SUV pasimeta.

Salonas ir įranga

Subaru XV viduje maloniai nustebina erdvė gale ir priekyje. Čia rasite daug vietos smulkmenoms sudėti – yra ne vienas laikiklis gėrimams, daiktadėžės ir kišenės. Visgi bagažinė yra mažesnė nei kai kuriuose konkurentuose. Priekaištų gali sulaukti ir apdailos kokybė – plastiko kiekis didesnis, nei norėtųsi, o kai kurios vidaus detalės gali vizualiai judėti prisilietus.

Po atnaujinimo 2016 metais pagerėjo tiek informacinės sistemos darbas, tiek valdymas (atsirado patogesnis 7 colių lietimui jautrus ekranas). Tai padarė interjerą modernesnį ir patogesnį naudoti kasdien.

Komplektacija

Net baziniai S lygio modeliai jau turi oro kondicionierių, aukščio reguliavimo funkciją vairuotojo sėdynei, 17 colių lengvo lydinio ratlankius. SE komplektacija pasižymi šildomomis priekinėmis sėdynėmis, dviejų zonų klimato kontrole, galinio vaizdo kamera, automatiniais žibintais ir lietaus jutikliais, Bluetooth ryšiu bei elektra valdomais ir šildomais veidrodėliais. SE Lux Premium, vėliau žinomas kaip SE Premium, papildomai siūlo odinius apmušalus, beraktę atrakinimo ir užvedimo sistemą, elektra reguliuojamą vairuotojo sėdynę.

Kuro sąnaudos ir eksploatacijos kaštai

Dėl visų varančiųjų ratų sistemos Subaru XV eksploatacijos išlaidos paprastai aukštesnės nei miesto visureigių su viena varančia ašimi. Taupiausias – 1,6 litro benzininis variklis, kurio sąnaudos siekia apie 6,5 l / 100 km, o CO₂ emisija – 151 g/km. 2,0 litro benzininio agregato vidutinės sąnaudos – apie 6,9 l / 100 km, o CO₂ emisija – 160 g/km. Ekonomiškiausias – 2,0 litro dyzelinis motoras, jis sunaudoja apie 5,6 l / 100 km, o CO₂ išmeta 146 g/km.

Automobilio priežiūra reikalaus daugiau investicijų nei kai kurie konkurentai, nes papildomai tenka rūpintis sudėtingesnėmis pavaromis ir transmisija.

Lietuvoje taikomas taršos mokestis, priklausomai nuo išmetamo CO₂ kiekio, kuro tipo ir automobilio pirmos registracijos metų, aktualus kiekvienam Subaru XV pirkėjui. Didesnė CO₂ emisija gali lemti didesnę vienkartinio mokesčio sumą.

Kainos ir pirkimo patarimai

Antrinės rinkos Subaru XV pasirinkimas Lietuvoje priklauso nuo automobilio metų, būklės ir nuvažiuotų kilometrų. Pigesni variantai – ankstyvieji, nemažai nuvažiavę modeliai, kurių kainos prasideda nuo 3 500 eurų. Geros būklės, su nedidele rida 2012–2013 metų automobilį galima rasti ir už 7 000 eurų ar šiek tiek daugiau.

Renkantis dyzelinį variantą verta atsižvelgti į dažnesnius ilgesnius maršrutus, nes tai leis sumažinti kuro išlaidas. O norintiems daugiau komforto, rekomenduojama rinktis SE komplektaciją – papildoma įranga ženkliai pagerina kasdienį naudojimą. Prabangus SE Lux Premium ar SE Premium dėl odinių salonų detalių ir papildomos elektronikos gali nebetikti tiems, kas vertina tik utilitariškumą.

Alternatyvos ir konkurentai

Tiems, kam svarbi patikimumo reputacija bei pravažumas bet kokiomis oro sąlygomis, Subaru XV išlieka viena patraukliausių alternatyvų tarp naudotų miesto visureigių. Tačiau, jei visų varančiųjų ratų nereikia, galima rinktis ir Nissan Qashqai – šis automobilis yra gerokai tylesnis, komfortiškesnis, o 1,5 litro dyzelinis variklis pasižymi ypač mažomis sąnaudomis. Kia Sportage taip pat vertas dėmesio – netgi bazinėse versijose gausu įrangos, o patikimumas nenusileidžia pagrindiniams konkurentams. Kai kurie šio modelio egzemplioriai dar gali turėti galiojančią gamintojo garantiją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *