Toyota Auris hečbeko (2007–2013) apžvalga

Toyota Auris hečbeko (2007–2013) apžvalga

Toyota Auris hečbekas yra racionalus pasirinkimas tiems, kurie vertina patikimumą ir praktiškumą. Šis modelis, pakeitęs ilgai gamintą Corolla, pasižymi funkcionalumu, tačiau išskirtiniais vairavimo malonumais ar dizainu nepasižymi. Lyginant su kai kuriais konkurentais, Auris atrodo santūriai tiek dizaino, tiek vairavimo pojūčių prasme.

Bendra apžvalga

Nors Auris buvo kuriamas kaip universalus ir visiems poreikiams tinkantis automobilis, jis išsiskiria ne dinamiškumu, o patikimumu, ekonomija bei erdve. Vidaus apdaila ir surinkimo kokybė atitinka Toyota standartus. Automobilis komfortiškas, tačiau važiuojant nelygiais keliais didesni nelygumai juntami, o valdymas nėra toks tikslus, kaip kai kurių konkurentų.

Vairavimo savybės

Mieste ir užmiestyje Auris važiuoja užtikrintai – posūkiuose išlieka stabilus, o kėbulo pasvirimas ribotas. Tačiau vairas nėra labai informatyvus, todėl stipresnių emocijų prie vairo nesitikėkite. Vėjo, variklio ir kelio triukšmas yra kiek didesni nei būtų idealu, tačiau didelių nepatogumų tai nekelia.

Erdvė ir praktiškumas

Salone vietos pakanka ir vairuotojui, ir keleiviams – ypatingai stebina galinių sėdynių vidurinės vietos kojų vieta. Galvų aukščiui atlenkiamos sėdynės suteikia daugiau komforto, o bagažinė – nors kiek mažesnė nei tikėtasi – išlieka patogi kasdieniams poreikiams. Penkių durų versija praktiškesnė, lengviau prieinama ir dažniau pasitaikanti naudotų automobilių rinkoje.

Eksploatacinės išlaidos

Ekonomiškumas ir priežiūra

Auris dyzeliniai varikliai – ekonomiškiausi iš visų siūlomų variantų. Pavyzdžiui, 1,4 l dyzelinis variklis vidutiniškai sunaudoja apie 5,0 l/100 km, o į aplinką išmeta 132 g/km CO₂. 2,0 l dyzelis naudoja apie 5,4 l/100 km, o 1,6 l benzininis variklis – apie 7,1 l/100 km. Modernesnis 1,33 l benzininis variklis su „Start-Stop“ funkcija ženkliai ekonomiškesnis – vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,8 l/100 km. Kuo mažesnės emisijos ir kuro sąnaudos, tuo palankesnis ir taršos mokestis Lietuvoje – mokestis priklauso nuo variklio rūšies, pagaminimo metų ir CO₂ išmetimo kiekio.

Draudimas ir aptarnavimas

Draudimo kainos Auris priklauso nuo variklio galingumo, tačiau daugumos versijų išlaidos išlieka prieinamos. Serviso darbai – vidutinio kainų lygio, periodinė priežiūra nėra brangi. Detalių ir paslaugų prieinamumas Lietuvoje labai geras.

Kurį Toyota Auris rinktis?

Pagrindiniai benzininiai pasirinkimai – pradinis 1,4 l (71 kW), kuris vėliau buvo keičiamas moderniu 1,33 l (73 kW) varikliu su tylesniu darbu ir mažesnėmis sąnaudomis. Tarp benzino variklių populiariausias – 1,6 l (90 kW), kuris pasižymi geru našumo ir patikimumo balansu. Dyzeliniuose populiariausias – 2,0 l (91 kW), tačiau itin taupūs ieškos reto 1,4 l dyzelio. Yra ir galingesnė 2,2 l (129 kW) T180 versija. Vertinantiems sportišką dizainą verta dairytis SR modelių, o pilniausiai sukomplektuoti T-Spirit siūlo papildomą komforto įrangą.

Pagrindinė įranga ir pasirinkimai

  • T2 komplektacijoje rasite kondicionierių, elektrinius priekinius langus, nuotolinį centrinį užraktą bei CD grotuvą.
  • T3 turi lengvojo lydinio ratlankius, klimato ir kruizo kontrolę.
  • TR siūlo „Bluetooth“ ryšį ir CD keitiklį.
  • SR – sportiškesnis įvaizdis.
  • T-Spirit – papildoma komforto įranga.

Patogumo vardan verta rinktis penkių durų modelius. Jie populiaresni ir patogesni šeimai. Automatinė „MultiMode“ pavarų dėžė – reta ir nelabai mėgstama dėl specifikos.

Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?

Renkantis naudotą kompaktišką hečbeką, verta pasižvalgyti ir į kitus segmentą atstovaujančius modelius. Priklausomai nuo jūsų prioritetų, alternatyvomis gali būti ekonomiški dyzeliai, praktiški šeimos automobiliai ar modernesni konkurentai su pažangesnėmis technologijomis. Kiekvienas iš jų turi savų stipriųjų pusių – svarbiausia įvertinti būtent jums aktualius poreikius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *