Naudotas „Toyota Corolla“ hečbekas ilgą laiką garsėjo patikimumu, tačiau ankstesni modeliai gana dažnai buvo lyginami su buitiniais prietaisais – jie tiesiog atlikdavo savo darbą, tačiau nesukeldavo didesnių emocijų. Naujesnė karta šį įspūdį pakeitė. „Corolla“ iškart sudaro solidesnio, brangesnio automobilio įspūdį: interjere juntama kokybė, erdvės pakanka tiek priekyje, tiek gale sėdintiems suaugusiems.
Privalumai
- Tvirta ir kokybiška salono apdaila
- Patogi, gan erdvi salono erdvė
- Sklandus, komfortiškas važiavimas
- Išskirtinis patikimumas
Pagrindiniai trūkumai
- Brangesnis nei kai kurie konkurentai
- Ekonomiškumo stokojantis bazinis dyzelinis variklis
Važiavimo pojūtis ir dinamiškumas
Šios kartos „Corolla“ pasižymi pastebimai pagerinta važiavimo kokybe. Jos valdymas beveik prilygsta konkurentams – važiuojant sudėtingomis sąlygomis komfortas ir stabilumas išlieka puikūs. Variklių gama – itin plati, siūlomi trys benzininiai ir trys dyzeliniai variantai, o standartinė įranga bei saugumo priemonės yra pakankamai pažangios.
Eksploatavimo kaštai
Kiek kainuoja išlaikyti „Toyota Corolla“ hečbeką?
Nors naudotų „Corolla“ kainos išlieka didesnės nei kai kurių konkurentų, tai rodo, kad automobilis lėčiau nuvertėja. Dyzeliniai modeliai, ypač 1,6 T3 penkiaduriai, išlaiko vertę geriau nei benzininiai. Tačiau ir degalų sąnaudos visoje gamoje yra racionalios.
Pavyzdžiui, 1,4 l benzininis variklis vidutiniškai naudoja apie 6,7 l/100 km, o 1,6 l – apie 7,0 l/100 km. 2,0 l 114 AG turbodyzelis sunaudoja 5,7 l/100 km, o išskirtinai ekonominis 1,4 dyzelis – tik 4,8 l/100 km.
Draudimo įmokos prasideda nuo žemiausių kategorijų, išskyrus „T Sport Compressor“ su 1,8 l 215 AG benzininiu varikliu, kurio sąnaudos – 9,2 l/100 km. Šio modelio draudimas ženkliai brangesnis.
Kalbant apie mokesčius Lietuvoje, svarbu žinoti, kad taršos mokestis priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, kūro tipo ir pirmos registracijos metų. Naujų automobilių ar mažos emisijos modelių mokestis – mažesnis, o senesni, daugiau degalų vartojantys dyzelių variantai paprastai apmokestinami didesne suma.
Kurią „Corolla“ rinktis?
Visi modeliai pasižymi keturių žvaigždučių Euro NCAP saugumu, tačiau praktiškiausias yra penkiaduris hečbekas, besiskiriantis geresniu prieinamumu ir universaliu bagažo skyriumi. Sedano variklių pasirinkimas kiek siauresnis.
Renkantis variklius, rekomenduojama vengti ankstyvojo 2,0 l D-4D (89 AG) dyzelio – važiuojant pilna apkrova jam trūksta jėgos. Vėliau jį pakeitė dinamiškesnis 1,4 l dyzelinis variklis, tačiau stipriausias pasirinkimas – 2,0 l D-4D (114 AG). Iš benzininių modelių išskiriaisi greitai apsisukantis 1,6 l (109 AG), o jei reikalinga ekonomiškumas, tiktų ir 1,4 l (95 AG) versija.
Iš papildomų įrangos lygių rekomenduojamas „T3“ – čia standartinėje komplektacijoje rasite klimato kontrolę, lengvojo lydinio ratlankius ir galinius elektrinius langus. „T Spirit“ apdaila siūlo net elektrinį stoglangį.
Alternatyvos
Jei ieškote ne tik patikimumo, konkurentai – tokių modelių kaip „Renault Megane“ ir „Opel Astra“ hečbekai – gali būti pasirinkimas už kiek mažesnę kainą, tačiau dažnai nusileidžia „Corolla“ išliekamajai vertei ir ilgaamžiškumui.




