Toyota Corolla sedanas neseniai atnaujintas taip, kad tapo žymiai patrauklesniu variantu nei ankstesnės kartos šio modelio versijos. Nors anksčiau Corolla buvo laikoma tiesiog patikima transporto priemone, dabar šiame modelyje akivaizdžiai daugiau solidumo, kokybiškai įrengtas salonas ir didesnė erdvė keleiviams, ypač gale.
Bendra informacija
Naujesnės kartos Corolla sedanas sulaukė įvertinimo dėl žymiai aukštesnės surinkimo kokybės ir patrauklaus interjero dizaino. Skirtingai nuo ankstesnių modelių, automobilio gale patogiai įsitaisys ir suaugusieji. Papildomo komforto suteikia ir kruopščiai apgalvotos salono ergonomikos sprendimai.
Važiavimo savybės ir komfortas
Toyota Corolla sedanas stebina stabilumu bei balansu įvairiomis kelio sąlygomis. Valdymas yra malonus ir patikimas, nors kai kuriems konkurentams gali būti šiek tiek aštresnis. Nepaisant to, kelionės jausmas išlieka komfortiškas net ilgesnėse distancijose, o automobilio triukšmo izoliacija – efektyvi. Didesnis saugumo ir įrangos lygis taip pat suteikia papildomų pliusų.
Pagrindiniai privalumai ir trūkumai
- Aukšta surinkimo ir apdailos kokybė
- Daug vietos keleiviams, įskaitant gale sėdinčius suaugusiuosius
- Patikimumas – tebėra vienas svarbiausių šio modelio bruožų
- Automobilis rečiau sutinkamas rinkoje nei hečbekas, todėl gali kainuoti brangiau
- Siauros variklių pasirinkimo galimybės, ypač dyzelinių
- Pagrindinis dyzelinis variklis – vangokas, ypač pilnai pakrautame automobilyje
Eksploatacijos išlaidos
Toyota Corolla sedanas išsiskiria tuo, kad net ir dėvėtas išlaiko savo vertę geriau nei daugelis konkurentų. Tačiau dažnu atveju už panašios klasės automobilius, tokius kaip Renault Megane arba Opel Astra, sumokėsite mažiau.
Išlaikymo kaštai nėra dideli: draudimo klasės prasideda nuo žemiausių, kuro sąnaudos – optimalios visuose variklių variantuose. Benzininių modelių atveju, 1,4 litro variklis išsiskiria mažesnėmis sąnaudomis, o 2,0 litro dyzelinis variklis taip pat lėšų nešvaisto, nors 1,4 litro dyzelis dar ekonomiškesnis. Priklausomai nuo variklio, realios sąnaudos gali būti nuo 5,5 iki 6,8 l/100 km.
Atliekant eksploataciją Lietuvoje, „Corolla“ priklauso nuo taršos mokesčių: tarifas priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, pasirinkto kuro tipo ir pirmos registracijos metų.
Kurią variaciją rinktis?
Sedano modelis Lietuvos naudotų automobilių rinkoje sutinkamas rečiau nei hečbekas, o variklių pasirinkimas kiek siauresnis. Ankstyviausias 2,0 l D-4D dyzelinis variklis (89 AG) silpstokas, jei automobilis pilnas keleivių ar bagažo. Vėlesnis 1,4 litro dyzelis (nuo 2003 m. gegužės) pasižymi geresniu balansu tarp galios ir ekonomijos.
Tarp benzininių variantų geriausiai įvertintas 1,6 litro (109 AG) variklis, kuris užtikrina smagesnį važiavimą ir patikimą dinamiką. 1,4 litro benzininis agregatas (95 AG) mažiau dinamiškas, bet taip pat pakankamai ekonomiškas.
Renkantis komplektaciją verta atkreipti dėmesį į „T3“ lygį – tokie automobiliai dažnai turi automatinį oro kondicionierių, lengvojo lydinio ratlankius ir galinius elektrinius langus. Bazinė „T2“ versija nuo 2004 metų vasaros taip pat turi oro kondicionierių standartiškai.
Kokias alternatyvas verta svarstyti?
Ieškantiems naudoto sedano galima pasvarstyti tokius variantus kaip Renault Megane ar Opel Astra, kurie dažnai pasiūlo didesnį pasirinkimą bei patrauklesnę kainą. Tačiau Corolla pelnytai laikoma patikimumo ir ekonomiškumo standartu savo klasėje.




