Ar prisimenate garsiuosius „Toyota“ reklamos klipus iš praeities, kuriuose ekstremalūs nuotykiai ir uždegančia muzika buvo parduodami pikapai? Šiandienos naujoji „Toyota Tacoma“ sulaukė simpatijų už savo patikimumą ir funkcionalumą, bet ar jaučiate tikrą norą jos trokšti? Ar šalies vairuotojai iš tiesų pajunta aistrą šiam modeliui – ar tai tampa tik daiktu troškimų sąraše be gilios emocinės traukos? Dažnam taip nėra.
Kodėl dabartinės reklamos nebemotyvuoja
Dalis vairuotojų pastebi, kad esamą modernių „Toyota“ reklamos pobūdį apibūdina nuobodumas. Reklamos akcentuoja vežamo automobilio patikimumą ar siūlo apsilankyti salone dėl palankių kainų pasiūlymų, tačiau dažnai pritrūksta įkvėpimo ar išskirtinio nuotykių šurmulio.
Senų reklamų įkvėpimas
Prisiminkite 1992 metų „Toyota 4×4“ reklamos klipus. Tuomet kūrėjai sumaniai perteikdavo ekstremalaus vairavimo nuotaiką: reikėjo tik kelių akimirkų, kad pasinertum į pasaulį, kuriame pikapai lekia per uolėtų kalnų šlaitus, išgyvena nuotykių kupinas akimirkas, o viską lydėjo ryškiai skambanti elektrinė gitara. Tokios detalės žadindavo jaudulį ir stiprino potraukį ilgam prisiminti matytą automobilį.
- Reklamos siužete buvo vaizduojami cometų lietūs ir drąsūs skrydžiai su sklandytuvais, kurių neįmanoma pamiršti.
- Vaizduose dominuodavo drąsus rankų mostas perjungiant mechaninę pavarų dėžę.
- Akcentuota, kad šis visureigis skirtas asmenybėms, ieškančioms ypatingų nuotykių.
Kur dingo reklaminis azartas?
„Toyota“ kurį laiką atsisakė ekspresyvių reklamų stiliaus. Šiandien reklamos siekia būti santūrios, pritraukti racionalius pirkėjus. Tačiau, pasak automobilių mėgėjų, tokių emocijų nebuvimas riboja entuziazmą ir sumažina ženklo trauką.
Nauji būdai sudominti vairuotojus
Norint vėl uždegti entuziazmą ir praplėsti susidomėjimą, būtų verta grįžti prie ankstesnių idėjų ir panaudoti energingą, nuotykių kupiną reklamą. Tai paskatintų ne tik susidomėjimą transporto priemone, bet ir kuriamo įvaizdžio atpažįstamumą.
- Šiuolaikinė reklama galėtų vėl pristatyti išskirtinį charakterį ir emocijas, susijusias su automobiliu.
- Stipresnis dėmesys nuotykiams padėtų suformuoti glaudesnį ryšį su automobilių entuziastais.
- Reikšminga įtraukti charizmatiškus asmenis ar gerai žinomus veidus, kurie sugebėtų atnešti daugiau dinamikos ir išskirtinumo reklamos kampanijoms.
Nebūtina išradinėti nieko naujo – užtenka atkurti stiprius jausmus, patirtus matant legendines reklamas, kad atnaujintumėme susižavėjimą ir troškimą vairuoti išskirtinį visureigį ar pikapą.




