AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

„Vauxhall Astra Convertible“ (2001–2005) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 15 spalio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Astra kabrioletas išsiskiria tuo, kad net pašalinus stogą, sportiška važiuoklė ir tikslus vairavimas buvo išsaugoti. Automobilio valdymas – tikslus ir dinamiškas, tačiau važiuoklė išlieka standi, tad kelio nelygumai juntami aiškiai.

Dizainas ir salono erdvė

Modelio eksterjerą kūrė žinoma italų dizaino studija, o rezultatas – subtilus, santūrus, bet patrauklus įvaizdis. Galbūt Astra neturi išskirtinumo kaip kai kurie mažesni miesto automobiliai, tačiau laimi praktiškumu: tai tikras keturvietis, kuriuo patogu važiuoti tiek su nuleistu, tiek su pakeltu stogu.

Važiavimo patirtis

Vadelioti kabrioletą – smagi patirtis. Net ir su atviru stogu vėjas netrukdo keleiviams, o vietos užtenka visiems. Bagažinės tūris taip pat pakankamas – iš dalies dėl to, kad stogo mechanizmas sumaniai sutalpintas ir neima daug erdvės.

Pagrindiniai privalumai

  • Tikslus valdymas ir stabilumas posūkiuose
  • Šiuolaikiškas, tačiau konservatyvus dizainas – tiek viduje, tiek išorėje
  • Geri apdailos sprendimai ir patogumas kasdienybėje
  • Bene geriausias kabrioletas tiems, kam reikia keturių vietų

Variklių pasirinkimas

Iš benzinių variklių galima rinktis tarp keturių. 1,6 l (99 AG) ramus, mėgstantiems taupyti. 1,8 l (123 AG) – universaliausias. 2,2 l (144 AG) pasižymi didesniu dinamiškumu ir efektyvumu, o 2,0 l turbo modeliai siūlo kone sportinius įspūdžius.

Automatinė pavarų dėžė buvo montuojama tik su 2,2 l versija. Ji funkcionuoja pakankamai sklandžiai, nors nepretenduoja tapti sportiškumo etalonu.

Ekonomiškumas ir priežiūra

Asta nebūna brangi nei įsigijus, nei eksploatuojant. 1,6 l variklis sunaudoja vidutiniškai apie 6,7 l / 100 km, 1,8 l – 8,1 l / 100 km, 2,0 l turbo – 9,1 l / 100 km, o 2,2 l – 8,3 l / 100 km. Remontai – nebrangūs, draudimo įmokos vidutinės. Mechaniniai darbai kaip diržo keitimas (kas 64 373 km, išskyrus grandinine pavara turintį 2,2 l variantą) – pagrindinė ilgesnio laikotarpio investicija.

Serviso intervalai kas 16 093 km, o reguliariai prižiūrint patikimumo lygis vertinamas kaip geras. Dauguma nepriklausomų servisų taip pat be vargo prižiūri šiuos modelius – kainos paprastai mažesnės nei atstovybių.

Komplektacija

Standartinėje įrangoje visi kabrioleto modeliai turi lengvojo lydinio ratlankius, oro kondicionierių, ABS, vairuotojo ir priekinio keleivio oro pagalves, elektrinius langus ir stogą bei CD grotuvą. Didesnės galios modeliai papildomai pasižymi kruizo kontrole ir CD keitikliu, o beveik visi (išskyrus 1,6 l versiją) turi stabilumo kontrolę.

Naujesni, vėliau gaminti automobiliai paprastai būna praturtinti daugiau papildomos įrangos – verta atkreipti dėmesį renkantis naudotą automobilį.

Eksploatavimo išlaidos ir mokesčiai

Lietuvoje automobilio taršos mokestis priklauso nuo benzininio variklio darbinio tūrio, CO₂ emisijų, pirmos registracijos metų ir kuro rūšies. Visi Astra kabrioletai – benzininiai, tad prieš perkant verta pasitikrinti konkretų modelį ir jo emisijų duomenis. Kuo naujesnis ir efektyvesnis variklis, tuo mažesnė taršos mokestinė našta.

Alternatyvos

Norintiems praktiško kabrioleto galima paieškoti ir kitų modelių iš tos pačios klasės – tarp jų yra ir vokiečių, ir prancūzų gamintojų, kurie siūlo tiek sportišką valdymą, tiek daugiau komforto ar išskirtinį dizainą. Rinkitės pagal asmeninius poreikius – erdvę, stogą, variklio galią ar naudojimo biudžetą.

Ankstesnis įrašas

„Vauxhall Astra“ sedanas (1998–2004) – apžvalga

Kitas įrašas

Vauxhall Combo Life (nuo 2018 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Pigiai atrodantys, silpni arba tiesiog negražūs: šie automobiliai neverti savo kainos

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Gražiausi visų laikų pikapai pagal mūsų skaitytojus

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Verčiau šiuo būdu: Rinkitės vieną iš šių elektrinių pikapų, o ne Tesla Cybertruck

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Turėjo būti „Lexus LX 700h“ apžvalga, bet išėjo interviu

2025 7 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025