Nors Vauxhall Astra Coupe pagrįstas populiaraus hečbeko platforma, tai automobilio dinamikai suteikia daug privalumų. Kupė versija turi žemesnę (apie 30 mm) važiuoklę ir standesnę pakabą, todėl kelio vingiuose ji jaučiasi įspūdingai stabiliai ir sportiškai. Važiuojant Lietuvos keliais, komforto sumažėjimą pajusite tik tuomet, jei teks riedėti išties nelygiais ruožais.
Vairuotojo vieta ir salonas
Salone kompaktiškas kupė tinka ne tik vairuotojui, bet irjo keleiviams. Vairuotojas lengvai prisitaikys sėdimą vietą – sėdynė plačiai reguliuojama, vairas taip pat. Viduje vyrauja logiškas ir suprantamas valdymo išdėstymas, nors estetiškai interjeras pernelyg niekuo neišsiskiria, primena įprastą Astra hečbeko saloną.
Kasdieninis funkcionalumas
Nors kėbulą puošia dvi durys, praktiškumo čia netrūksta. Priekyje erdvės užtenka ir aukštaūgiams, o galinėse sėdynėse tik labai aukšti keleiviai jausis kiek ankščiau. Patekti į galą itin paprasta – priekinės sėdynės ne tik atsilanksto, bet ir paslenka į priekį. Bagažinės dydis taip pat solidus šiai klasei, o jei prireiks – galines sėdynes galima iš dalies nulenkti.
Eksploatacijos išlaidos
Ekonomiškumas ir aptarnavimas
Vauxhall Astra Coupe žada nedideles eksploatacijos išlaidas. Dyzelinės versijos nesiūlomos, visi varikliai benzininiai. Mažiausio – 1,6 l, 99 AG – varianto vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 6,7 l/100 km. 1,8 l versija (123 AG) sunaudos apie 8,1 l/100 km, 2,2 l (144 AG) – 8,3 l/100 km, o 2,0 l Turbo (ilgų distancijų mėgėjams) teks skirti vidutiniškai 9,1 l/100 km.
Draudimo kainos nėra aukščiausios savo klasėje, tačiau kupė vis tiek dažniausiai brangesnis apsidrausti nei įprastas hečbekas. Didesnio tūrio bei turbo varikliai kainuos brangiau draudžiant.
Priežiūra ir serviso intervalai
Variklio aptarnavimai numatyti kas 16 093 km. Nors specializuoti servisai neturėtų kainuoti daug, apsvarstykite, kada paskutinį kartą buvo keistas paskirstymo diržas – jį rekomenduojama tikrinti ar keisti kas 64 373 km. Tai padės išvengti brangių gedimų ateityje.
Varikliai ir komplektacijos pasirinkimas
Iš viso siūloma keturių skirtingų benzininių variklių gama – nuo taupaus 1,6 l iki galingo 2,0 l su turbo. Ieškantiesiems ekonomiškos kasdienės mašinos užteks kuklaus 1,6 l varianto, bet kasdienai ir užmiestiniam važiavimui labiau tiks 1,8 l motoras.
Tiems, kas mėgsta aktyvesnį vairavimą, verta rinktis 2,2 l variklio (144 AG) Coupe – čia optimaliai dera dinamika, ekonomiškumas, plius draudimo kainos netampa dideliu iššūkiu. Be to, tai vienintelis sprendimas, jei norite automatinės pavarų dėžės.
Įranga ir papildomos galimybės
Visos gamintojo siūlomos kupė versijos pasižymi solidžiu standartinės įrangos rinkiniu. Komfortą užtikrina kondicionierius, elektriniai priekiniai langai, nuotolinis centrinis užraktas, lengvojo lydinio ratlankiai, vieno disko CD grotuvas. Daugiau galios turintys modeliai išsiskiria CD keitikliu ir kruizo kontrole. Ieškantys išskirtinumo gali ieškoti savo automobilyje ir odinio salono ar klimato kontrolės – šios papildomos funkcijos buvo siūlomos už papildomą mokestį.
Taršos mokestis Lietuvoje
Perkant ir registruojant naudotą Astra Coupe Lietuvoje, būtina atsižvelgti į galiojantį taršos mokestį. Mokestis priklauso nuo variklio tipo, pagaminimo metų ir CO₂ emisijos – benzininiams modeliams su nedidele tarša papildomos išlaidos nebus didelės, tačiau didesnio tūrio ar senesni automobiliai tektų didesnėms sumoms.
Ką verta rinktis bei alternatyvos
Vauxhall Astra Coupe – patrauklus ir praktiškas pasirinkimas ieškantiems stilingo, tačiau nereiklaus priežiūrai kupė už priimtiną kainą. Norintys daugiau sportiškumo ar kitokių dizaino sprendimų gali svarstyti analogiško laikotarpio alternatyvas – pvz., Peugeot 406 Coupe ar Toyota Celica. Taip pat verta atkreipti dėmesį į vietinį techninės priežiūros ir detalių prieinamumą.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.