„Vauxhall Astra“ universalas (2004–2010) apžvalga

„Vauxhall Astra“ universalas (2004–2010) apžvalga

Vauxhall Astra universalas, ieškant naudoto, gali pasigirti itin praktiškomis savybėmis. Atidarę galinį dangtį, išvysite pakankamai erdvų, kvadratinės formos bagažo skyrių, kuriame nesimato įprastų hečbeko ribojimų. Nors bagažinė nėra didžiausia klasėje, tačiau galines sėdynes galima lengvai nulenkti, taip gaunant visiškai lygų grindų paviršių. Vienintelis aspektas, į kurį verta atkreipti dėmesį – atstumas tarp slenksčio ir pakrovimo ploto, kuris gali šiek tiek apsunkinti sunkesnių daiktų kėlimą.

Salono erdvė ir komfortas

Astrą drąsiai galima vadinti šeimai tinkamu automobiliu: penkiems suaugusiems čia netrūksta vietos. Vairuotojui pritaikyta reguliuojama sėdynė ir vairas, todėl nesvarbu, kokio ūgio esate – patogią sėdėseną rasite lengvai. Priekinis matomumas tikrai geras, tačiau platesni A tipo statramsčiai trukdo matomumui posūkiuose ir sukuria aklųjų zonų, o galinis matomumas bei parkavimo eiga galėtų būti geresni.

Pagrindiniai privalumai

  • Nedidelė, bet funkcionali bagažinė su lygiais grindimis
  • Daugybė skirtingų modelių ir įrangos pasirinkimų
  • Mažos eksploatacijos išlaidos
  • Galinis matomumas ribotas
  • Dyzeliniai varikliai žemų apsukų diapazone veikia triukšmingai

Valdymas ir komfortas

Naujesnių Astra universalo kartų stabilumas posūkiuose buvo maloni staigmena net tiems, kurie ankščiau vairuodavo senesnius modelius. Važiuoklė veikia stabiliai, o važiavimas yra pakankamai komfortiškas – nebent pasirinksite SRi versiją su standesne pakaba, kuri kai kuriais atvejais gali atrodyti kiek kieta. Geresnį ramybės pojūtį suteiks ir salono garso izoliacija, tačiau dyzeliniai varikliai, ypač važiuojant žemesnėmis apsukomis, pasižymi kiek šiurkštesniu garsu.

Saugumas

Automobilis surenka gerus saugumo įvertinimus Europos testuose: maksimalus penkių žvaigždžių balas už suaugusių keleivių apsaugą ir keturios žvaigždutės už vaikų saugumą gale. Tokie rodikliai užtikrina ramybę šeimoms ir dažnai keliaujantiems.

Išlaidos ir vertės išlaikymas

Naudotos Astrų priežiūra piniginei nėra sunki – šio modelio priežiūros, aptarnavimo ir detalių kainos neviršija klasės vidurkio, o degalų sąnaudos džiugina daugumą savininkų. Dyzelinės versijos gali sunaudoti apie 5,6 l/100 km, tuo tarpu vidutinio pajėgumo benzininiai varikliai dažniausiai suvartoja apie 8 l/100 km. Tiesa, galingiausias 2.0 turbo variklis mieste gali pareikalauti ir 14 l/100 km ar daugiau.

Draudimo kainos dažniausiai nesikandžioja – didelė dalis modelių patenka į žemus draudimo grupių intervalus.

Tiesa, vertės kritimas – dar viena svarbi detalė perkant naudotą Astra universalą. Vien per pirmuosius metus automobilis gali prarasti iki 40% savo vertės, o per dvejus – pusę pradinės kainos. Dėl to naudota Astra dviejų metų amžiaus – dažnai protingiausias pasirinkimas, jei ieškote balansą tarp kainos ir likutinės vertės.

Naudoto universalo pasirinkimas

Iš visų variklių praktiškiausias ir daugeliui poreikių tinkamiausias – 1,6 l benzininis. Jis siūlo gerą dinamikos ir ekonomijos santykį. Vis dėlto, verta pasvarstyti ir apie dyzelinius variantus, kurių galia svyruoja nuo 1,3 l 66 kW, 1,7 l 88 kW, iki 1,9 l, išvystančio 89 kW arba 112 kW. Visi šie variantai pasižymi ekonomiškumu ir tinkami ilgesnėms kelionėms.

Pagrindinės komplektacijos

  • „Life” – standartinė versija, siūlanti centrinį užraktą, elektrinius langus, keturias oro pagalves ir stabdžių antiblokavimo sistemą
  • „Club” – papildomai turi užuolaidines oro pagalves ir oro kondicionierių
  • „SXi“ ir „SRi“ – sportiškai atrodančios versijos su lengvojo lydinio ratlankiais, o „SRi“ dar pasižymi ir standesne pakaba
  • „Design“ – aukščiausios įrangos lygis su odinėmis sėdynėmis

Lietuvoje dažniausiai geriausias modelių pasirinkimas slypi specializuotuose naudotų automobilių salonuose, tačiau verta paieškoti ir atskirai, kad rastumėte palankią kainą.

Alternatyvos

Ieškantiems praktiško, ekonomiško ir lengvai aptarnaujamo universalo verta apžiūrėti ir kitus populiarius šios klasės modelius – „Ford Focus“, „Volkswagen Golf Variant“ ar „Toyota Auris Touring Sports“. Kiekvienas šių konkurentų turi savo stiprybių, tačiau Opel Astra universalas pelnytai išlieka kaip vienas pagrindinių pasirinkimų renkantis racionaliai.

Informacija apie taršos mokestį

Lietuvoje, įsigyjant arba registruojant naudotą automobilį, būtina įvertinti ir valstybės taikomą taršos mokestį. Jo dydis priklauso nuo jūsų pasirinkto modelio anglies dvideginio (CO₂) emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Tad prieš perkant, pravartu pasidomėti, kiek mokėtumėte už konkretų „Astra“ variantą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *