Vauxhall Insignia Sports Tourer (2008–2017) apžvalga

Vauxhall Insignia Sports Tourer (2008–2017) apžvalga

Vauxhall Insignia universalas – tai automobilis, kuris traukia akį savo išvaizda ir dydžiu, nors ir ne visose srityse nustebina praktiškumu. Nuo pirmtako Vectra smarkiai paūgėjęs modelis siūlo erdvų saloną ir didele, bet ne visai išnaudotą bagažinę.

Salonas ir universalumo galimybės

Viduje Insignia estate pasižymi nemažomis erdvėmis keleiviams ir tvarkingu prietaisų išdėstymu. Vairuotojo ergonomika gera, tad daugumai pavyks patogiai įsitaisyti. Gale vietos užtenka net aukštesniems keleiviams.

Bagažinė standartiškai talpina 520 litrų, o nuleidus galines sėdynes – net iki 1460 litrų. Visgi praktiškumą riboja ne pati didžiausia betono anga ir aukštas galinis buferis, kuris apsunkina didelių ar sunkių daiktų krovimą.

Kasdienio naudojimo įspūdžiai

Važiuojant greitkeliu, Insignia atrodo užtikrinta ir komfortiška. Vis dėlto vairavimas nėra labai tikslus – vairas lengvas ir trūksta grįžtamojo ryšio. Greičio didinant salone atsiranda daugiau vėjo ir kelio triukšmo, o dyzeliniai varikliai išlieka kiek triukšmingi, ypač paleidimo metu.

Matomumą atgal riboja storos galinės statramsčiai – tai gali pattapti iššūkiu manevruojant ankštesnėje stovėjimo aikštelėje.

Eksploatacijos kaštai ir mokesčiai

Laikui bėgant Insignia universalų gamoje pradėta naudoti ekonomiškesnius variklius. Pradiniai dyzeliniai variantai išmetė 159 g/km CO₂ ir suvartojo apie 6 litrų/100 km, o vėlesni atnaujinimai sumažino emisijas ir pagerino sąnaudas (pavyzdžiui, 128 AG dyzelis – 136 g/km CO₂ ir ~5,1 litro/100 km, 158 AG variantas – 149 g/km CO₂ ir ~5,6 litro/100 km).

Dėl CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų Lietuvoje taikomas taršos mokestis, tad ekonomiškesni varikliai bus palankesni ne tik piniginei, bet ir aplinkai.

Draudimo išlaidos nėra didelės – nebent pasirinksite galingiausią V6 modelį ar keturių varomųjų ratų versijas. Servisas ir remontas pagal kainą prilygsta panašių automobilių alternatyvoms. Atsarginių dalių bei specialistų taip pat netrūksta.

Kokį Insignia universalą rinktis?

Nors dauguma pirkėjų renkasi dyzelinius modelius, verta apsvarstyti ir mažesnio darbinio tūrio benzininius variantus, jei važinėjate trumpesniais atstumais. Iš 2,0 litrų dyzelių patrauklesnis 158 AG modelis – jis elastingesnis ir universalesnis nei silpnesnis analogas. 2009-aisiais pristatytas „ecoFLEX“ patiks tiems, kuriems svarbus mažesnis suvartojimas ir emisija.

Benzininių variklių gamoje dėmesio vertas 1,6 litro 178 AG turbininis modelis – jis taupumo ir galios balanse. Norintiems dinamikos – siūloma ir 2,0 litro 217 AG arba itin galinga 2,8 litro 265 AG versija, tačiau pastaroji naudoja daugiau degalų.

Galimas ir keturių varomųjų ratų variantas, ypač su didžiausiais benzininiais varikliais. Automatinę pavarų dėžę rasite didesnės galios benzininiuose ir abiejuose dyzeliniuose variantuose.

Įrangos pasirinkimų gausa

  • Bazinė įranga siūlo svarbiausias šiuolaikines saugos ir komforto sistemas.
  • SRi – sportiškesniam įvaizdžiui, su lengvojo lydinio ratlankiais, žeminta važiuokle ir elektriniais langais visiems keleiviams, o papildomai galima rinktis agresyvesnį kėbulo apipavidalinimą.
  • Komforto norintiems tinka SE, kur rasite automatinį lietaus jutiklį ir patogius ratlankius.
  • Elite versija siūlo dar daugiau prabangos – odinius reguliuojamus sėdynių apmušalus, dvi atskiras klimato zonas.
  • Su „Nav“ prierašu – gausite spalvotą navigacijos ekraną.

Galimos alternatyvos

Jei Insignia neatitinka visų lūkesčių, verta apsidairyti į tokio paties segmento universalius modelius – Ford Mondeo arba Mazda 6. Abu jie taip pat siūlo erdvius salonus ir skirtingų galios variklių pasirinkimus. Šios alternatyvos padeda rasti tinkamiausią balansą tarp praktiškumo, ekonomiškumo ir vairavimo charakteristikų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *