Vauxhall Insignia Sports Tourer (2017–2020 m.) apžvalga

Vauxhall Insignia Sports Tourer (2017–2020 m.) apžvalga

Dėl vis didėjančio SUV automobilių populiarumo universalų pasirinkimas kiek sumažėjo, tačiau Vauxhall Insignia Sports Tourer – tai modelis, kuris sugeba išlaikyti savo vertę dėka praktiškumo, turtingos komplektacijos ir patrauklios kainos naudoto automobilio rinkoje.

Apžvalga

Insignia Sports Tourer yra universalas su talpia bagažine ir daugybe technologijų, leidžiančių komfortiškai įveikti didelius atstumus. Automobilio salonas aprūpintas gausia įranga, o vairavimas – patikimas ir ramus. Nors vairavimo malonumas nėra šio modelio stiprybė, tačiau šeimų ieškantiems patikimo ir taupaus automobilio, Insignia gali būti puikus pasirinkimas.

Komplektacijos ir patogumai

  • Standartiškai – juostos palaikymo asistentas, kelio ženklų atpažinimas, kruizo kontrolė, automatiniai žibintai ir 7 colių multimedijos ekranas su Apple CarPlay ir Android Auto.
  • SRi versijos turi 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, automatinio lietaus jutiklius, dviejų zonų klimato kontrolę.
  • Tech Line prideda priekinio ir galinio parkavimo jutiklius.
  • Elite išsiskiria ryškiomis LED žibintais ir patobulinta garso sistema.
  • Sportine GSI versija pasiūlo dar didesnius stabdžius ir prisitaikančius važiavimo režimus.

Vairavimo savybės ir varikliai

Insignia Sports Tourer orientuota į komfortą ir stabilumą, ypač greitkelyje. Vairavimas paprastas, o triukšmas salone – nedidelis, ypač jei automobilis turi laminuotas langų stiklus.

Variklių pasiūla plati – nuo taupių benzininių iki dyzelinių variantų. Mažiausias 1,5 litro benzininas siūlomas su 138 arba 163 AG, vėlesniuose modeliuose atsirado ir 197 AG 1,6 litro variklis bei galingas 2,0 litro 256 AG su visų varančiųjų ratų sistema. Dyzeliniai varikliai – arba taupus 1,6 litro (109 arba 134 AG), arba stipriai traukiantis 2,0 litro (168 AG arba dviem turbinomis su 207 AG). Galingesni benzinai išsiskiria lankstumu, o 1,6 litro 134 AG dyzelinis variklis – našumu ir ekonomiškumu.

Bagažinė ir erdvė

Šio automobilio prioritetas – erdvumas. Stačiakampė bagažinės anga ir žemas pakrovimo bortas užtikrina paprastą daiktų įkėlimą. Insignia ST siūlo pakankamai vietos penkių asmenų kelionės bagažui, nors kai kurie konkurentai, tokie kaip Skoda Superb ar Volkswagen Passat, pasižymi dar didesne talpa.

Priežiūros išlaidos ir ekonomija

Eksploatacijos kaštai

Insignia Sports Tourer variklių gama dažniausiai pasižymi santykinai nedidelėmis kuro sąnaudomis, ypač jei pasirinksite mažiausius benzininius arba dyzelinius variantus:

  • 1,5T benzininas (138 AG) – vidutinės sąnaudos apie 6,0 l / 100 km. 163 AG versija sunaudoja apie 6,1 l / 100 km.
  • 2,0 litro benzininas (256 AG) – sąnaudos išauga iki 8,7 l / 100 km.
  • 1,6 litro dyzelinis (109 AG) – apie 4,3 l / 100 km, 134 AG – apie 4,5 l / 100 km.
  • 2,0 litro dyzelis (168 AG, mechaninė dėžė) – apie 5,3 l / 100 km, automatinė dėžė – apie 5,7 l / 100 km. Dvigubos turbinos versija (207 AG, visų varančiųjų ratų pavara, automatas) – apie 7,0 l / 100 km.

Periodinė techninė priežiūra skaičiuojama trimis lygiais – dalinė, pagrindinė ir išsami. Dyzeliniams modeliams kainos dažnai būna kiek didesnės nei benzininiams, tačiau apskritai šio modelio priežiūra nėra brangi. Draudimo kaštai išlieka prieinamais dėl gausios saugumo įrangos.

Taršos mokestis Lietuvoje

Lietuvoje už šį automobilį taikomas taršos mokestis, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmos registracijos metų. Mažai teršiantys varikliai leis sumažinti mokesčius, todėl prieš perkant verta atkreipti dėmesį į išmetamų teršalų dydį ir variklio charakteristikas.

Kainų tendencijos

Naudoto Insignia Sports Tourer kaina Lietuvoje priklauso nuo gamybos metų, komplektacijos, ridos ir būklės. Senesni modeliai iš 2017 metų gali kainuoti nuo 9 360 eurų, už 2019 metų automobilį reiktų planuoti 10 530–14 040 eurų, o 2020 metų modeliai paprastai kainuoja 14 040–17 550 eurų.

Kurį modelį rinktis?

Visos Insignia ST versijos pasižymi turtinga įranga, todėl geras kainos ir kokybės santykis pasiekiamas jau bazinėje komplektacijoje. Jei planuojate važiuoti nedaug, verta pagalvoti apie 163 AG 1,5 litro benzininį variklį. Tiems, kurie daug keliauja, rekomenduojamas 1,6 litro 134 AG dyzelinis agregatas – jis patikimai traukia ir naudoja nedaug kuro. 2,0 litro dyzelis tikrai galingas, tačiau ekonomiškumo atžvilgiu konkurentų pasiūlymai dažnai yra geresni.

Pagrindiniai konkurentai

Ieškant alternatyvų, verta atkreipti dėmesį į Ford Mondeo universalą – pasižymi erdviu salonu ir talpia bagažine. Skoda Superb universalas siūlo rekordinius bagažo gabaritus bei labai efektyvius dyzelinius ir benzininius variklius. Mazda 6 universalas išsiskiria kokybišku interjeru bei puikia multimedija. Volkswagen Passat universalas – racionalus pasirinkimas ieškantiems solidumo, didelės bagažinės, tylos, stabilumo bei ekonomiškų dyzelinių variklių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *