„Vauxhall Meriva“ (2003–2010 m.) vienatūrio apžvalga

„Vauxhall Meriva“ (2003–2010 m.) vienatūrio apžvalga

Ieškantiems erdvaus ir praktiško naudoto automobilio miesto vairavimui, „Vauxhall Meriva“ universalas – vienas iš išskirtinių pasirinkimų. Šis modelis žavi kompaktiškais išmatavimais, tačiau salone rasite netikėtai daug vietos ir sumanių sprendimų, kuriuos sunku pralenkti net platesniame nei mažųjų automobilių segmente.

Praktiškumas ir komfortas

Vienas iš svarbiausių „Meriva“ privalumų – išradinga „FlexSpace“ sėdynių sistema. Visas tris galines sėdynes galima reguliuoti atskirai, o prireikus – visiškai nulenkti jas į grindis. Tokiu būdu bagažinės talpa pasiekia įspūdingus 1410 litrų. Tai itin patogu tiek kasdienai, tiek didesnei išvykai ar kraustynėms.

Nepaisant aukšto kėbulo, „Meriva“ valdomumas tikrai stebina: automobilis užtikrintai laikosi posūkiuose ir nejaučiamas didelis kėbulo siūbavimas. Važiavimas – minkštas, komfortiškas, todėl net prastesnės kelio dangos nesukels diskomforto. Tiesa, važiuojant didesniu greičiu galima išgirsti vėjo keliamą triukšmą, tačiau bendra garso izoliacija vis tiek liko gera.

Kokybė ir įranga

Pagal surinkimo kokybę „Meriva“ suteikia tvirtumo jausmą – automobilį galima laikyti patikimu. Visgi pigesnių versijų apdailos medžiagos gali atrodyti ne pačios įspūdingiausios. Didesnis trūkumas – pernelyg storos priekinio stiklo kolonos, kurios riboja matomumą į priekį, ypač miesto sankryžose.

Įrangos lygmenys skiriasi. Bazinėse komplektacijose gali trūkti tokių svarbių dalykų kaip kondicionierius. Optimumu daugelio poreikiams laikomas „Club“ (ankstesniuose modeliuose žinomas kaip „Enjoy“) lygmuo – čia rasite elektrinius langus priekyje, automatinį centrinį užraktą ir kokybišką garso aparatūrą, už prieinamą kainą.

Ekonomiškumas ir eksploatacinės išlaidos

Nors „Meriva“ kaina paprastai šiek tiek viršija kitų miesto automobilių pasiūlymus, erdvė, praktiškumas ir patogumas kainos skirtumą dažnai kompensuoja su kaupu – ypač vertinant šį modelį šalia konkurentų kaip „Renault Modus“ ar „Nissan Note“.

Benzininiai varikliai vartotojams pasiūlo gerą balansą tarp galios ir ekonomiškumo. Bazinis 1,4 litro benzininis variklis sunaudoja vidutiniškai apie 6,4 l/100 km, o draudimo įmoka dažniausiai nesiekia didelių sumų. Dyzelinis 1,7 CDTi dar ekonomiškesnis – vidutinės sąnaudos siekia apie 5,3 l/100 km, tačiau už tokią versiją dažniausiai tenka mokėti kiek daugiau tiek draudimo, tiek pirkimo metu.

Visi kiti varikliai, net ir sportiškesnė VXR versija, pasieks apie 8,0 l/100 km, tačiau draudimas jau bus brangesnis.

Variklių ir komplektacijų pasirinkimas

„Meriva“ galima rinktis su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Mažiausios darbinės apimties variantas yra pakankamas miesto poreikiams, bet norint didesnės dinamikos verta rinktis 1,6 ar 1,8 litro benzininį variklį.

Dyzelinių variklių mėgėjams rekomenduotinas 1,7 CDTi – šis užtikrina pakankamą galią didesniuose greičiuose. Tiesa, dyzelinių modelių kainos paprastai aukštesnės, todėl ekonomiškai racionaliau rinktis benzininį modelį.

Taršos mokestis

Perkant naudotą „Vauxhall Meriva“ Lietuvoje, būtina atkreipti dėmesį į galiojantį taršos mokestį. Jo dydis priklauso nuo automobilio CO₂ emisijos, variklio kuro tipo bei pirmos registracijos metų, todėl renkantis tarp skirtingų variklių verta įvertinti ne tik kuro sąnaudas, bet ir šias papildomas išlaidas.

Kokie dar modeliai yra alternatyvos?

Tarp artimiausių konkurentų minėtina „Renault Modus“, „Nissan Note“ ir kiti kompaktiški miesto mikroautobusai. Juos verta palyginti, atsižvelgiant į interjero erdvę, įrangą ir eksploatacinius kaštus.

Vis dėlto „Meriva“ išlieka viena iš geriausių alternatyvų – ypač jei pagrindiniai jūsų prioritetai yra praktiškumas, patikimumas ir komfortas kasdienai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *