Vienkartinis, iš gamyklos priklausantis 1990 m. Porsche 911 Carrera 4 parduodamas aukcione

Vienkartinis, iš gamyklos priklausantis 1990 m. Porsche 911 Carrera 4 parduodamas aukcione

„Porsche“ neseniai išplėtė savo „Exclusive Manufaktur“ programą, kad neatsiliktų nuo individualizuotų automobilių paklausos. Prekės ženklas sulaukė klientų prašymų beveik 70 metų, tačiau iki šiol tokie modeliai buvo gana neįprasti, todėl senesni vienetiniai automobiliai yra reti. Jei ieškote unikalaus oru aušinamo 911, 2023 m. birželio mėn. aukcione bus 1990 m. Carrera 4 su unikaliomis galimybėmis.

Kupė yra dalis „Porsche“ 75-mečio išpardavimo, kurį „Broad Arrow Auctions“ rengia „Porsche Experience Center“ Atlantoje, Džordžijos valstijoje. Numatyta, kad aukcione pateks daugybė brangių klasikų, įskaitant 2005 m. Carrera GT ir 1964 m. 904 Carrera GTS, tačiau 964 kartos 911 Carrera 4 patraukė mūsų dėmesį, nes užbaigtas neįprastu ir patraukliu spalvų deriniu. Jis padengtas „Paint-to-Sample“ žaliais perlamutriniais metaliniais dažais ant „Leather-to-Sample“ žalios spalvos interjero su bordo spalvos intarpais ant sėdynių ir medžio apdaila.

„Broad Arrow Auctions“ praneša, kad šis 911 buvo parduotas naujas Vokietijoje, pirmą kartą registruotas Böblingeno mieste ir priklausė „Porsche“ 1990–1993 m. Jame priduriama, kad tai greičiausiai paaiškina spalvų derinį ir gana ilgą šio automobilio savybių sąrašą. užsakyta, ir kad Böblingeno registracija nėra tokia nereikšminga, kaip atrodo: čia istoriškai buvo registruota daug specialių gamyklai priklausančių automobilių. Jame, be kitų funkcijų, yra išskirtinė centrinė konsolė, automobilinis telefonas, oro kondicionierius, elektra reguliuojamos priekinės sėdynės, pastovaus greičio palaikymo sistema ir oro kondicionierius. Įvairūs parinkčių kodai yra ranka įrašyti savininko vadove, o tai pabrėžia ypatingą šio automobilio statusą.

Galia gaunama iš oru aušinamo, 3,6 litro plokščio šešių tūrio, kurio galia yra 247 arklio galios ir 228 svarų pėdų sukimo momentas. Jis keturis ratus suka per penkių laipsnių mechaninę pavarų dėžę, o aukciono aprašyme rašoma, kad variklis ir transmisija yra originalūs, numerius atitinkantys agregatai.

Automobilio gyvenimas po to, kai „Porsche“ jį pardavė, yra pakankamai gerai dokumentuotas. Vokietijos slidinėjimo komandos treneris Heinzas Mohras jį nusipirko 1993 m., o kitais metais pardavė profesionaliam slidininkui Frankui Wörndlui. Savo ruožtu Wörndl 1996 m. pardavė jį pirkėjui Prancūzijoje, o automobilis ten išbuvo iki 2022 m., kai buvo importuotas į Jungtines Valstijas. Vokiečių, prancūzų ir anglų kalbomis surašyti techninės priežiūros dokumentai yra įtraukti į pardavimą kartu su Porsche- antspauduota serviso knyga. Įdomu tai, kad, nepaisant savo unikalumo, šis 911 nebuvo paslėptas šildomame garaže ir išvežtas ypatingoms progoms: jo odometras rodo apie 247 323 kilometrus arba 153 679 mylias.

Be šaunaus faktoriaus, šis 911 yra žavinga „Porsche“ istorijos dalis, nes iliustruoja vienkartinių užklausų tipą, kuriuos įmonė gavo ir pasakė „taip“ 1990-ųjų pradžioje. Jis siūlomas be rezervo, todėl didžiausią kainą pasiūlęs asmuo parsineš jį namo, o „Broad Arrow Auctions“ apskaičiavo, kad jis bus parduotas už 110 000–140 000 USD. Aukcioną planuojama pradėti birželio 10 d.

Straipsnio šaltinis: autoblog.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *