Volkswagen Scirocco kupė (2008–2017 m.) apžvalga

Volkswagen Scirocco kupė (2008–2017 m.) apžvalga

Volkswagen Scirocco kupė yra kompaktiškas, sportiško dizaino automobilis, kuris išsiskiria ne tik patrauklia išvaizda, bet ir praktiškumu. Nors šis modelis rinkoje žinomas jau nuo 1974 metų, šiandien dažniausiai sutinkami trečiosios kartos Scirocco, sugrąžinti į gamybą 2008-aisiais. Tai automobilis vairuotojui, norinčiam derinti sportišką vairavimo patirtį su kasdieniu patogumu.

Bendra apžvalga

Trečiosios kartos Scirocco buvo sukurtas pagal VW Golf platformą, tačiau pasižymi dar ryškesniu išorės dizainu, žemesniu kėbulu ir platesne važiuokle. Šios savybės padidina automobilio stabilumą ir suteikia sportiškumo pojūtį. Nors kėbulas – kupė tipo, bagažinė pakankamai talpi, o sulanksčius galines sėdynes galima nesunkiai vežti ir didesnius pirkinius. Erdvės priekyje užteks daugumai vairuotojų ir keleivių, tačiau galinėje eilėje vietos galvai – tikrai ribotai. Scirocco skirtas keturiems keleiviams, tad tai verta žinoti planuojant reguliarias keliones su šeima ar draugais.

Variklių pasirinkimas ir įranga

Pirkėjams siūlyta plati keturių cilindrų variklių gama. Rinktis galima iš 1,4 l (123 AG), net kelių 2,0 l benzinių (iki 208 AG) bei dyzelinių 2,0 l (148 arba 178 AG) variantų. Visi varikliai – VW grupės, tad patikimumas ir nuoseklūs eksploataciniai kaštai garantuoti. Nuo sportiškiausių versijų, tokių kaip „R“ arba „GTS“, iki ekonomiškesnių dyzelinių – visiems variantams būdingas tikslus valdymas, neutralus automobilio elgesys posūkiuose ir prie sportiškos važiuoklės dera pakankamas komfortas kasdienai.

Komplektacijų lygiai

  • Scirocco siūlomas su įskaičiuotais lengvo lydinio ratlankiais, oro kondicionieriumi, stabilumo kontrole, kelių oro pagalvių komplektu, automatiniu apšvietimu ir lietaus jutikliu.
  • GT versijoje atsiranda 18 colių ratlankiai, klimato kontrolė, priekiniai rūko žibintai, parkavimo jutikliai ir detalesnis vidinis apdailos paketas.
  • R-Line modeliai pasižymi dar sportiškesne išvaizda, oda aptrauktais priekinių sėdynių paviršiais ir papildomais elektroniniais patogumais.
  • Aukščiausią lygį užima „GTS“ bei „R“ – čia rasite adaptyvią sportinę pakabą, sportinius sėdynių bei kėbulo elementus, LED dienos žibintus, skaitmeninį differentą ir kitus atributus, būdingus tik dinamiškiausiems automobiliams.

Kuro sąnaudos ir eksploatacija

Scirocco pasižymi efektyvių variklių deriniais – benzininiai 1,4 litro varikliai sunaudoja apie 6,4–6,8 l/100 km, o 2,0 l benzinai – apie 7,5 l/100 km. Net 2,0 l dyzeliniai varikliai dažnai susidoroja su 4,5–4,8 l/100 km rodikliu, tad ekonomiškumo ieškantiems – tai logiškas pasirinkimas. Automatinės DSG pavarų dėžės variantai dažnai pasižymi geresniu efektyvumu nei mechaniniai analogai.

CO₂ emisijos lygiai svyruoja nuo 134 iki 189 g/km, tad Lietuvoje nustatytas taršos mokestis priklausys nuo konkretaus variklio, automobilio pirmos registracijos metų bei naudojamo kuro tipo. Apskritai, šis kupė modelis išlieka pakankamai konkurencingas pagal eksploatacinius kaštus, ypač jei lyginsime jį su kitais sportiškais automobiliais.

Eksploatavimo kaštai ir priežiūra

Pagrindinės priežiūros išlaidos yra kiek didesnės nei analogiško VW Golf, tačiau tai natūralu dėl sportiškesnės važiuoklės bei detalių. Draudimo įmokų lygis priklauso nuo automobilio variklio galios – mažesni galingumo modeliai patenka į žemesnes kainų kategorijas, o „R“ versija susiduria su brangesniu draudimu bei šiek tiek didesniais priežiūros kaštais. Periodinė techninė priežiūra išlieka VW lygyje: išlaidos – numatomos ir palyginti nedidelės, ypač prižiūrint automobilį specializuotuose servisuose.

Kainos už naudotą Volkswagen Scirocco

  • 2008 metų modeliai su vidutiniais pravažiavimais kainuoja nuo 4095 €.
  • 2010 metų tvarkingi variantai dažniausiai kainuoja nuo ~5850 iki 8190 €.
  • 2011–2016 metų automobiliai su pilna eksploatacijos istorija įprastai parduodami nuo 9360 iki 11 700 €.
  • Naujausi Scirocco, pagaminti 2017 m., gali kainuoti 14 040–16 380 €, priklausomai nuo būklės ir įrangos.

Ką rinktis?

Renkantis šį modelį, sportiškų pojūčių ieškantys vairuotojai dažniausiai renkasi 2,0 l TSI benzininį variklį (210 AG) su GT apdaila. Tai optimalus balansas tarp galios, komforto ir išlaidų. Visi Scirocco iš esmės puikiai sukomplektuoti, net bazinės versijos nepalieka be pagrindinių komforto ir saugumo funkcijų.

Alternatyvos ir konkurentai

Iš kitų naudotų sportiškų kupė galima išskirti Audi TT, kuris pasižymi itin gerai įrengtu salonu bei stabilia važiavimo dinamika. Kitas variantas – Seat Leon SC, siūlantis greitį, nuosaikias eksploatacijos išlaidas ir praktišką saloną už patrauklią kainą.

Apibendrinant, Volkswagen Scirocco išlieka patrauklus pasirinkimas tiems, kam svarbus išskirtinis dizainas, vairavimo džiaugsmas ir solidus vokiškas patikimumas, o išlaikymo sąnaudos išlieka konkurencingos tarptautinėje naudotų automobilių rinkoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *