Volkswagen Tiguan SEL R-Line pagaliau gauna pakankamai galios, kad atitiktų savo vardą 2026 metais. Šis modelis praturtintas ženkliu arklio galių padidėjimu, kurį lemia esamo turbininio keturių cilindrų variklio patobulinimai. Naujausia, trečiosios kartos, Tiguan versija yra perprojektuota be trečios eilės sėdynių, lengvesnė ir ekonomiškesnė.
Didelis galios padidėjimas „Volkswagen“ krosoveriui
Tiguan SEL R-Line variklyje naudojamas gerai žinomas VW 2,0 litrų turbininis keturių cilindrų variklis, siūlantis 268 arklio galias ir 350 Nm sukimo momentą – daugiau nei sportiškasis Golf GTI. Tai yra didelis 67 AG padidėjimas, palyginti su baziniu Tiguan varikliu, užtikrinantis „daugiau sportiškumo”.
Galia padidėja dėl didesnės turbokompresoriaus ir aukštesnio slėgio, sustiprintų stūmoklių, tvirtesnių jungiamųjų strypų ir nitruoto alkūninio veleno. Yra stūmoklių tepimo purkštukai ir kintamo įsiurbimo pakėlimai variklio įsiurbimo ir išmetimo pusėms. Kiti pakeitimai apima oro tiekimo kanalo, tarpinio aušintuvo ir tepimo sistemos atnaujinimus, įskaitant didesnio tūrio alyvos siurblį.
Geriausia tai, kad naujasis variklis veikia naudodamas įprastą oktaninį benziną, nereikia naudoti aukščiausios klasės kuro.
Tiguan remiasi stipriai atnaujinta platforma
Praėjusiais metais pristatyta trečioji Tiguan karta jau neturi trijų eilių sėdynių, visuose variantuose yra penkios sėdimos vietos. Čia rodoma R-Line versija yra trumpesnė ir net 77 kg lengvesnė už ankstesnį modelį, naudoja VW grupės MQB Evo platformą. Aštuonių pavarų automatinė transmisija paverčia sukimo momentą į keturis ratus per VW 4Motion keturių varomųjų ratų sistemą.
R-Line komplektuojama su standartiniais 20 colių lietais ratais ir siūlo naujas spalvas, tokias kaip Avokado žalia perlamutrinė, Smėlinė ir Monterėjaus mėlyna perlamutrinė. Juodas stogas yra standartinis, suteikiantis dizaino kontrastą.
Viduje rasite naujausią Volkswagen multimedijos sistemą su tikrais mygtukais ant vairo ir didžiulį 15 colių liečiamą ekraną. Šalia yra 10.25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis. Center console yra „Važiuoklės potyrio ratuką”, skirtą garso valdymui – didelis žingsnis nuo senesniuose VW modeliuose esančių liečiamųjų slankiklių. Ratukas taip pat gali valdyti važiavimo režimus ir keisti aplinkos apšvietimą.
Kaina ir paleidimo data
Volkswagen dar nepaskelbė 2026 Tiguan SEL R-Line kainos, daugiau informacijos bus pateikta, kai automobilis bus išleistas 2025 metų rudenyje. Atsižvelgiant į patobulinimus ir tikėtinas tarifų išlaidas, tikimasi, jog kaina bus šiek tiek didesnė nei dabartinio modelio, kurio kaina prasideda nuo 34,920 eurų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.