Volkswagen Touareg (2010–2018 m.) apžvalga

Volkswagen Touareg (2010–2018 m.) apžvalga

Volkswagen Touareg antrosios kartos visureigis – tai didelis ir patogus automobilis, kuris gali stebinti ne tik praktiškumu, bet ir puikiomis vairavimo savybėmis. Šis modelis debiutavo 2010 metais ir buvo gaminamas iki 2018-ųjų, pasižymėjęs pagerintu efektyvumu, didesniu vidiniu erdvumu ir optimizuotu svoriu, palyginti su pirmtaku.

Praktiškas ir komfortiškas visureigis kasdienai

Touareg antroji karta buvo sukurta ant platformos, kurią jis dalijasi su prabangiu Porsche Cayenne. Nors abu šie automobiliai skirti panašiai auditorijai, Volkswagen išlaiko santūresnį dizainą ir palyginti draugiškesnę kainą. Tiek šeimos, tiek aktyvaus gyvenimo būdo mėgėjai ras praktiškų sprendimų ir daug vietos šioje transporto priemonėje.

Variklių gama

Rinktis galima iš kelių jėgos agregatų: populiariausias yra 3,0 l TDI V6 dyzelinis variklis, taip pat siūlomas galingesnis 4,2 l V8 dyzelis ir 3,0 l V6 hibridas su benzinu dirbančiu motoru ir papildomu elektros varikliu. Dažniausiai sutinkamas dyzelinis variantas pasižymi tinkamu galios ir ekonomiškumo santykiu.

Įranga ir galimybės

Touareg siūlomas su trijų lygių komplektacijomis: SE, R-line ir R-line Plus. Bazinė SE komplektacija aprūpinta 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, nuolatinės visų varančiųjų ratų sistemos pavara, ksenoniniais žibintais, chromuotais išorės akcentais, galinio vaizdo difuzoriumi, elektriniais langais, šildomais ir sulankstomais veidrodėliais, autopiloto sistema, parkavimo jutikliais bei automatiniais valytuvais. Viduje rasite dviejų zonų klimato kontrolę, iš natūralios odos apdailą, ranka reguliuojamas priekines sėdynes bei 20,3 cm (8 colių) multimedijos ekraną su navigacija, skaitmeniniu radiju ir Bluetooth.

Aukštesni R-line ir R-line Plus lygiai papildomai siūlo didesnius ratlankius (20 ar 21 colio), sportinį kėbulo apdailos paketą, panoraminį stoglangį, palydėjimo be raktelio funkciją, sportinę pakabą, šildomą vairą, elektros pavaras priešakinėse sėdynėse bei 360 laipsnių aplinkos stebėjimo kamerą.

Vairavimo patirtys ir komfortas

Nors Touareg yra masyvus automobilis, kelionė juo – sklandi ir maloni. 3,0 TDI variklis užtikrina pakankamai sukimo momento žemų sūkių diapazone, todėl automobilis greitai įsibėgėja, o 0–100 km/h pasiekia vos per 7,3 sekundės, kas yra itin geras rezultatas tokios klasės visureigiui.

Posūkiuose visureigis atrodo lengvesnis nei yra iš tikrųjų – valdymas tikslingas ir pakankamai lengvas, tačiau kartu užtikrinantis jautrumą ir tikslumą. Pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, todėl kelionė net ir ilgais atstumais išlieka komfortiška visiems salono keleiviams.

Vidaus erdvė ir bagažinė

Vidus – paprastas, tačiau kokybiškas ir patogus. Vairuotojui siūlomos įvairios sėdynės ir vairo padėties reguliavimo galimybės, todėl lengva pasirinkti idealią poziciją. Priekinių sėdynių erdvė maloniai didelė, o galinę sėdynę galima reguliuoti stumdant pirmyn arba atgal pagal poreikį. Bagažinės tūris siekia iki 1642 litrų (nuleidus galines sėdynes), todėl vietos bagažui netrūks.

Eksploatacijos kaštai ir išlaikymas

Kaina ir rinkos pasirinkimai

Šio modelio kaina naudotų automobilių rinkoje svyruoja priklausomai nuo metų, ridos ir būklės. Pigiausius 2011–2012 m. egzempliorius su didele rida galima rasti nuo 11 700 iki 12 870 eurų. Už geriau prižiūrėtus 2013–2014 m. modelius su vidutine rida gali tekti sumokėti 14 040–17 550 eurų, o atnaujintus 2016 m. ar net 2017 m. automobilius iš nepriklausomų pardavėjų galima įsigyti už 18 720–26 910 eurų. Vėlyvieji, 2018 m. modeliai kainuos iki 35 100 eurų.

Kuro sąnaudos ir taršos mokestis

Pagrindinis 3,0 TDI variklis remiantis NEDC duomenimis vidutiniškai sunaudoja apie 6,6 l/100 km, o CO₂ emisija siekia 174 g/km. Reti hibridiniai modeliai – apie 8,2 l/100 km. Galingiausias V8 TDI verčia tenkintis apytikriai 9,1 l/100 km vidurkio sąnaudomis.

Lietuvoje šiems automobiliams taikomas kasmetis taršos mokestis, kuris apskaičiuojamas atsižvelgiant į išmetamo CO₂ kiekį, kuro tipą ir pirmos registracijos metus. Kadangi dauguma Touareg modelių pasižymi didesne CO₂ emisija, mokesčio suma bus nemaža.

Draudimas ir priežiūra

Techninė priežiūra bei draudimas šiam modeliui, kaip ir daugumai didelių visureigių, gali kainuoti daugiau. Tačiau galima pasirinkti servisų planus, kurie padeda išskaidyti aptarnavimo išlaidas ilgesniam laikui.

Rekomendacija ir alternatyvos

Kurią Touareg versiją rinktis?

Pirkėjams, kuriems svarbus universalumas ir optimalūs eksploataciniai kaštai, verta rinktis 3.0 TDI (272 AG) variantą su SE komplektacija. Šis derinys užtikrins pakankamą galią, patogumą ir išlaikys pagrindines kasdienio naudojimo funkcijas.

Potencialūs konkurentai

  • BMW X5 – didelis, patogus ir prabangus visureigis su galingų variklių gama. Savo segmente pasižymi maloniomis vairavimo savybėmis, komfortu ir erdviu salonu.
  • Mercedes-Benz GLE – solidus ir erdvus, ypač komfortiškas visureigis, kuris išsiskiria prabanga, nors pilną komfortą užtikrina tik su oro pakaba.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *