Švedijoje įsikūrusios „Volvo Cars“ pardavimai pirmadienį gegužę išaugo 31 proc., palyginti su praėjusiais metais, ir pardavė 60 398 automobilius.
31% augimas įvyko po įtemptų 2022 m., kai bendrovė, kaip ir kiti automobilių gamintojai, pajuto nuolatinio COVID blokavimo Kinijoje, lustų trūkumo ir kitų tiekimo apribojimų, kurie trukdė gamybai, padarinius.
Kadangi „Volvo“, kurios didžioji dalis akcijų priklauso Kinijos „Geely“, atsigauna po 2022 m. nesėkmių, pardavimų rodikliai pastaruosius kelis mėnesius nuolat augo.
Vis dėlto automobilių gamintojų rūpesčiai dar nesibaigė, nes išlieka didelės išlaidos. Tai privertė bendrovę neseniai pradėti sąnaudų mažinimo pastangas, kurių metu buvo atleista 1300 darbo vietų.
Gegužę ji taip pat paskelbė, kad visiškai elektrinio visureigio gamyba buvo atidėta iki 2024 m.
Didžiausioje bendrovės rinkoje, Europoje, pardavimai išaugo 40%, o Kinijoje – 49%, o Jungtinėse Valstijose – 14%, sakoma „Volvo Cars“ pranešime.