Ar automobilis gali būti laikomas „ateities klasika“, kol jis nepasiekia pardavėjo salono grindų?
Jei tai „riboto eksploatavimo specialusis leidimas“ Volkswagen Golf R 333 – ir pardavėjo Vokietijoje – tada visiškai.
Nesvarbu, kad šis konkretus „Golf“ yra pati brangiausia to modelio konfigūracija, kurios kaina – 81 582 USD; visas 333 automobilių, skirtų išskirtinai Vokietijai, pardavimas buvo išparduotas per aštuonias minutes.
Žinoma, automobilių prekeivių kalba „išparduoti“ yra tik optimistinė mintis, kol šalti pinigai (ar lygiavertis) nepakeis savininko. Neatmeskime ir pardavėjo antkainių pagundos. Automobilis prekyboje turėtų pasirodyti spalio mėnesį. Nesitikėkite jį pamatyti (bent jau legaliai) valstijose.
VW gaminių komunikacijos vadovas Stefanas Voswinkelis prieš kelias dienas kreipėsi į „LinkedIn“ ir paskelbė apie „Golf R 333“ išpardavimą. „Gerai, tai buvo greita – net „Golf R“. Specialus modelis „Golf R 333“ buvo išparduotas po aštuonių (!) minučių“, – sakė jis. Jis nesakė, ar VW spaudos komanda nusipelnė pagyrų, bet jam tikriausiai to nereikėjo. Iki šiol automobilis buvo matomas tik spaudos peržiūrose ir nuotraukose bei glostančiose istorijose svetainėse.
Skeptiškai nusiteikę sportinių automobilių mėgėjai gali manyti, kad už 333 pinigus taip pat būtų galima įsigyti „Porsche 718 Cayman S“. Audi RS3 kainuotų žymiai pigiau. Tačiau „333“ yra patrauklus skaičius.
Bet kokiu atveju, specialus „hot Hatch“, iš esmės 2022 m. „Golf R 20 Years Edition“ tęsinys, turi 328 arklio galių (245 kilovatus) ir 309 svarų pėdų (420 niutonmetrų) sukimo momentą su turbokompresoriumi. Tai patobulinta VW „workhorse 2.0 TSI“ keturių cilindrų benzininio variklio versija. Kitos specifikacijos rodo, kad greitis nuo 0 iki 62 mylių per valandą yra 4,6 sekundės, o didžiausias greitis yra beveik 170 mylių per valandą. Daugiau informacijos rasite čia.