Rolls-Royce Spectre pirmasis elektrinis modelis per 123 metus

Rolls-Royce Spectre pirmasis elektrinis modelis per 123 metus

Jau 1900 m. bendraįkūrėjas Charlesas Rollsas gyrė elektrinius automobilius kaip „tylius ir švarius“ ir prognozavo „nuolatines įkrovimo stotis“. Daugiau nei po šimtmečio „Rolls-Royce“ pagamino elektrinį automobilį. Toks prabangus yra Spectre. Bandomasis važiavimas, nuotraukos, duomenys

Tylus elektrinis prabangus automobilis iš Gudvudo

Norint pagaminti gerą daiktą, reikia laiko – o jei jis turi būti tikrai geras, šis laikas gali trukti ir 123 metus. Būtent tiek laiko prireikė, kad „Rolls-Royce“ galiausiai įgyvendintų 1900 metų Charleso Rollso prognozę, jog elektros variklis taps pagrindiniu prabangos jėgos agregatu. 2023 m. rudenį britų BMW dukterinė įmonė išleido įspūdingai kainuojantį Spectre, kurio kaina apie 390 000 eurų. Nuo tada šis automobilis tapo ne tik pirmuoju prekės ženklo elektromobiliu, bet ir prabangiausiu pasaulyje, galbūt net geriausiu automobiliu apskritai.

Rolls-Royce be dvylikos cilindrų? Veikia puikiai

Pamirštas net ir šventas dvylikos cilindrų variklis, kai kupė, kuris yra 5,50 metrų ilgio, pradeda važiuoti. Ankstesni prestižiniai automobiliai, tokie kaip „Mercedes EQS“, „Lucid Air“ ar „Tesla Model S“, dabar atrodo kaip paprasti mažieji automobiliai. Objektyviai vertinant, Spectre yra ne kas kita kaip BMW i7 su kostiumu – juk „Rolls-Royce“, kurdama savo pirmąjį elektrinį modelį, naudojo viską nuo 102 kWh akumuliatoriaus iki visų ratų valdymo. Bet ten, kur BMW atrodo šaltas ir šiek tiek atitoltas, kitaip nei „E-mobilumas“ su „Spirit of Ecstasy“ šešėlyje, atrodo savaime suprantamas ir sielingas.

2,9 tonos per 4,5 sekundes 100 km/val.

Žinoma, dvylikos cilindrų variklis buvo ir tebėra rafinuočiausia iš visų degimo mašinų, o su savo 6,75 litro darbinio tūrio – neprilygstamas. Tačiau švelnaus elektrinio variklio murmesys staiga atrodo garsiai ir grubiai. Spectre nenusakomas sprintas yra tiek gražus ir švelnus, kad net nebūtina lėtinti, kad šampanas netyčia nesupyliotų iš gobtelių gale.

Jokiu būdu net ir masivumas čia nesijaučia stengtasi – nors Spectre sveria įspūdingas 2,9 tonos. Bet net ir tai išnyksta, kai mašina pradeda veikti su 585 AG ir 900 Nm, o interjerą prispaudžia prisitaikanti pakaba, kuri užtikrina komfortą ir išlygina kelio nelygumus. Jei turite skubiai, tad per 4,5 sekundes pasieksite 100 km/val., o po kiek laiko pasieksite maksimalią 250 km/val. greitį ir pastebite, kad tik bluriai aplink langus rodo, kad tikrai važiuojate.

Važiuojama atstumas nėra pagrindinis dalykas

Kaip ir anksčiau apie galią, šiais laikais apie nuvažiuojamą atstumą niekas nieko nekalba, ir žodis „pakankamas“ yra pakankamas aprašas. Nors 500 kilometrų pagal standartą ir galbūt 350 kilometrų kasdienėje aplinkoje automobiliui su tokiu formatu yra aukštas pasiekimas. Tačiau toliau nei iš vilos į biurą Rolls-Royce paprastai neturi važiuoti – arba į oro uostą. Nes triženkliai kilometrai klientūra paprastai renkasi sraigtasparnį ar privatų reaktyvinį lėktuvą.

Be to, faktas, kad Spectre galima įkrauti 195 kW greičiu, taip pat domina mažiausiai. Galingam turtingųjų sluoksniui sunku įsivaizduoti tarpstopį greito įkrovimo stotyje prie prekybos centro. Aukštasis visuomenės sluoksnis patinka prie sieninės dėžės namuose ir galutinai švenčia, kad tokios vietos kaip degalinė tampa visuotinai praeitimi.

Rolls-Royce Spectre nuotraukose

Elektrinės jėgos agregatas puikiai dera su Spectre, tačiau prie to prisideda ir papildoma priežastis: kupė pirmiausia siekia būti „Rolls-Royce“ ir tik tada elektriniu automobiliu. Išvengtinas atsisakymas, ir tvarumas tampa ne pagrindiniu. Todėl nėra „veganiškos“ odos ar plastiko iš žvejybos tinklų, o britai niekur neįsikišo, bet priešingai – investavo dar daugiau nei iki šiol.

Spalvų paletė yra drąsesnė nei bet kada, kilimas yra gilesnis, oda yra storesnė, ir galutinis pasirinkimų sąrašas ilgėja – dabar šviestuvai žvaigždėtas apšvietimas ne tik stoge, bet ir norint pirmą kartą duryse, kurios, beje, yra didžiausios, kokias Rolls-Royce kada nors įdiegė. Kai kiti kovoja dėl kiekvieno gramo, durų rankenos yra sunkios ir masyvios kaip Londono bokštų vartų staktuose, o oro ištrauktuvai iš oro kondicionavimo sistemos vėlgi pagaminti iš masyvios medžiagos.

Siekdami mažesnės Cw vertės: „Emily“ turėjo sumažinti

Po daugiau nei 100 metų pasirengimo, ketverių metų kūrimo etapo ir daugiau nei dviejų milijonų bandomųjų kilometrų Spectre tiek įsijaučia į „Rolls-Royce“, kad bet koks klausimas dėl jo jėgos agregato tampa nebereikalingas. Jei kalbama apie elektrinį variklį, netgi patys ištikimiausi vidaus degimo variklių fanai liūdėti dėl dvylikos cilindrų variklio neturi priežasties.

Didžiausias priežastis gali būti ta, kad britai buvo itin kruopštūs kūrimo etape. Todėl jie ne tik įkišo BMW i7 į kostiumą ar sumontavo akumuliatorių į Rolls-Royce Phantom, bet ir sukurė naują etaloną su Spectre.

Didelėms ir mažoms detalėms – nuo šviežos grafikos skaitmeniniame tachometre su šviestu žvaigždžių dulkėmis kiekviename nurodytame greityje iki Spirit of Ecstasy, kuri savo turėjo indėlį į vairavimo pokytį. Ne dėl to, kad šiame automobilyje tikrai bus kova dėl atstumo.

Tačiau norint sumažinti Cw vertę iki planuojamų 0,25, radiatorius figūra turėjo būti vėjo tunelyje ir daugybę valandų p

atobulinta pagalba veido pakėlimo – veiksmų serija, kurią gali sau leisti tik tokia prekės ženklas kaip „Rolls-Royce“, kuriai prireikė 123 metus nuo idėjos iki realizacijos.

Aktualios automobilio apžvalgos ir testai. Nemokamai iš ADAC

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį dabar

Rolls-Royce Spectre: duomenys ir kainos

Techniniai duomenys (gamyklos nurodymai) Rolls-Royce Spectre (nuo 10/23)
Variklio tipas Elektrinis
Maksimali galia kW (sistemos galia) 430
Maksimali galia AG (sistemos galia) 585
Sukimo momentas (sistemos galia) 900 Nm
Pavara Visų ratų
0-100 km/val. pagreitis 4,5 s
Maksimalus greitis 250 km/h
Nuvažiuojama atstumas WLTP (elektrinis) 530 km
CO2 emisija (WLTP) 0 g/km
Kombinuotas sunaudojimas (WLTP) 22,2 kWh/100 km
Baterijos talpa (bruto) kWh 105,7
Baterijos talpa (neto) kWh 101,7
Įkrovimo galia AC:22,0 DC:50,0-195,0
Bagažinės talpa n.b.
Tuščias svoris (ES) 2.890 kg
Maksimali apkrova 510 kg
Garantija (automobiliui) 3 metai
Ilgis x plotis x aukštis 5.475 mm x 2.017 mm x 1.573 mm
Pagrindinė kaina 389 000 eurų

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *