Masinis GM atšaukimas: beveik 900 tūkst. visureigių ir pikapų dėl V8 variklio gedimų

Masinis GM atšaukimas: beveik 900 tūkst. visureigių ir pikapų dėl V8 variklio gedimų

GM atšaukia 877 710 visureigių ir pikapų, pagamintų nuo 2019 iki 2024 metų, dėl problemų su 6,2 litro V8 varikliu. Šių modelių pardavimas taip pat yra nedelsiant sustabdytas. Šis sprendimas sustabdo GM pelningiausių modelių pardavimą, kas pabrėžia atšaukimo rimtumą.

2025 metų sausio 16 dieną JAV transporto saugumo administracija NHTSA pradėjo tyrimą dėl GM 6,2 litro V8 variklių problemų. GM klientai pranešė agentūrai apie guolių gedimus, kurie „galėjo sukelti variklio gedimą arba variklio bloko lūžį dėl švaistiklio.” Pranešėjai pabrėžė, kad žalos nebuvo galima pastebėti prieš gedimą. GM jau kurį laiką taiso šiuos variklius, todėl naujiems varikliams trūksta detalių. Savo ruožtu, kai kurie prekybininkai dar labiau padidino trūkumą kaupdamiesi šias detales.

Aiškius požymius reikia pastebėti

JAV ekspertai nustebinti, kad GM siūlo V8 variklius, kuriuose gali sulūžti švaistiklis – juk GM Smallblock V8 buvo pristatytas 1955 metais. GM informavo savo prekybininkus apie simptomus, kurie gali rodyti apie defektinį 6,2 litro V8: „a) Barškėjimas, tarškėjimas ar kiti neįprasti variklio garsai; b) Užsideganti variklio kontrolės lemputė; ir/arba c) Variklio galios problemos, tokios kaip trūkčiojimas, aukštos apsukos, nenormalūs pavarų perjungimai, sumažėję trauka ar užvedimo problemos” gali būti įspėjamieji ženklai.

GM 6,2 litro V8 sukelia masinį atšaukimą dėl kokybės problemų ir kenkia V8 variklių kaip patikimų darbininkų reputacijai.

GM nurodo memorandume, kad prekybininkai turi patikrinti įtartinus automobilius. „Apžiūrą praėję automobiliai gaus didesnės klampumo alyvą. Taip pat reikalingas naujas alyvos užpylimo kamštis, naujas alyvos filtras ir eksploatacinių savybių priedas.” Didelio klampumo alyva yra 0W-40, kuri anot pranešimo „suteikia dar geresnę apsaugą”.

Dalių trūkumas stabdo remontą

Atšauktų sunkvežimių ir visureigių, kurių galimas variklio gedimas patvirtintas, remontą atlieka GM. Tikėtina, kad mechanikai keičia švaistiklius, guolius ir galbūt net alkūninius – tikslių remonto apimčių GM dar nepaskelbė. JAV prekybininkai praneša, kad dėl didelio atšaukimo masto vis dar trūksta atsarginių dalių ir variklių pakeitimui.

GM pristatė 6,2 litro V8 L87 serijos variklį 2019 metais Chevrolet ir GMC modeliams, o nuo 2021 metų jį naudojama ir visureigiuose. Šios problemos gali paveikti tokius modelius kaip Chevrolet Silverado 1500 ir GMC Sierra 1500, pagamintus nuo 2019 iki 2024 metų, taip pat Cadillac Escalade, Escalade ESV, Chevrolet Suburban, Tahoe ir GMC Yukon, Yukon XL, pagamintus nuo 2021 iki 2024 metų. V8 variklis generuoja 426 AG ir 623 Niutonmetrų sukimo momentą. JAV klientai, neišpažįstantys mažesnių V6 ir keturių cilindrų turbokompresorinių variklių, dažnai renkasi klasikinius V8.

Naujausi modeliai neįtraukti

2025 metų modeliai nėra įtraukti į atšaukimą. GM atstovas pabrėžė, kad nuo 2024 metų birželio 1 d. buvo įgyvendinti keli patobulinimai alkūninių ir švaistiklių gamyboje, todėl kokybės problemos buvo pašalintos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *