Nors jums reikės palaukti dar savaitę, kad perskaitytumėte mūsų būsimo 2024 m. „Acura Integra Type S“ apžvalgą, kol kas galime pasidalinti puikia informacijos dalele. Nuo 2022 m. gegužės iki 2023 m. balandžio mėn. „Acura“ praneša, kad pardavė 19 643 „Integra“. Remiantis Acura pasidalintais skaičiais, tai yra daug daugiau nei kitų pradinio lygio prabangių sedanų: Audi A3 (8 866), Mercedes-Benz CLA (6 656) ir BMW 2 serijos Gran Coupe (3 913). Neaišku, ar A3 taip pat yra S3 ir RS 3, tačiau bendra suma tikrai būtų mažesnė nei „Integra“.
Tačiau labiausiai mus sudomino tai, kad „Acura“ pasakė, kad 19 % iš tų 19 643 „Integra“ buvo su šešių greičių mechanine pavarų dėže. Dabar tai didžiulis pokytis, palyginti su pirmaisiais „Integra“ užsakymų laikais, kai rankinio paėmimo rodiklis svyravo apie 70%. Akivaizdu, kad vėlyvieji įvaikintojai nebuvo taip užsidegę irkluoti savo. Taip pat svarbu pažymėti, kad vadovas yra išskirtinai susietas su įkeltu A-Spec with Technology paketu, todėl tai iš tikrųjų yra brangus pasirinkimas.
Nors 19 % – apytiksliai 3732 vienetai – gali neatrodyti daug, iš tikrųjų šiais laikais tai nėra blogai ir nėra taip toli nuo visos 2 serijos „Gran Coupe“ asortimento. Šis skaičius taip pat netrukus padidės, nes „Type S“ galima įsigyti tik su šešių greičių mechanine pavara.
Keletas kitų su pardavimu susijusių „Integra“ smulkmenų:
Jame yra jauniausių pirkėjų segmente, kaip apibrėžta aukščiau išvardintuose automobiliuose, iš kurių 36 % yra jaunesni nei 35 metų. Be to, apie 70 % pirkėjų buvo „užkariavimo“ tipo, ty buvę Ispanijos konkistadorai. Palauk, kas tai? O, tai prasmingiau: Taigi 70% „Integra“ pirkėjų anksčiau turėjo automobilį, kuris nebuvo „Acura“, nors paklausta „Acura“ paminėjo, kad gali būti, kad minėti pirkėjai kažkada tolimoje praeityje turėjo „Acura“ ( žinote, kaip „Integra“) ir grįžo prie prekės ženklo.