2018 Subaru Ascent: septynviečio „Subaru“ sugrįžimas

2018 Subaru Ascent: septynviečio „Subaru“ sugrįžimas

Subaru pastaraisiais metais stebina augimu – kompanijos pardavimai nuolat kyla į viršų, lyg milžiniškas sniego kamuolys, kasmet pasipildantis vis daugiau naujų klientų. Pastaraisiais dešimtmečiais ženklo sėkmė atrodė neįtikėtina: nuo daugiau nei 200 tūkstančių pardavimų vienu metu iki daugiau nei 600 tūkstančių po kelerių metų. Svarbiausias šio augimo veiksnys – lojalūs klientai, kurie dažniau renkasi vėl tą patį prekės ženklą nei renkamasi kitų gamintojų produktai. Visgi riba egzistuoja: daugelio pirkėjų poreikiams išaugus, Subaru asortimentas nebeužtenka – didesnių, šeimai tinkamų automobilių iki šiol trūko.

Iki šiol visi Subaru šeimyniniai automobiliai maksimaliai talpino penkis keleivius. Didėjant šeimų poreikiams, šis skaičius tapo rimtu iššūkiu. Šią spragą ketinama užpildyti nauju modeliu – visiškai nauju septynviečiu automobiliu, kuris keičia „Tribeca“ – buvusį septynviečio modelio bandymą, kuris rinkoje neišpopuliarėjo. „Tribeca“ susidūrė ne tik su išvaizdos, bet ir su dydžio problema—trūko vietos tiems, kurie norėjo didesnio, praktiškesnio kelių eilučių visureigio. Pasirodžius koncepciniam Viziv-7 modeliui, tapo aišku, kad naujasis automobilis bus tikrai erdvus – net didesnis už kai kuriuos rinkos lyderius savo klasėje. Tad šį kartą Subaru nusiteikę maksimaliai išspręsti erdvės klausimą.

Platesnės galimybės su bendra platforma

Naujasis septynviečio visureigio modelis gaminamas ant globalios platformos, kurią pirmą kartą pamatėme su naująja „Impreza“. Ši pažangi konstrukcija pritaikoma įvairiems automobilių dydžiams, tad septynvietis visureigis taps dar vienu šios architektūros privalumu.

Patikrinti Subaru sprendimai po kapotu

Kaip ir kituose naujuose Subaru modeliuose, po naujojo visureigio kapotu numatytas horizontalusis, vadinamasis „boxer“ tipo keturių cilindrų variklis. Nors kompanijos pasiūloje yra ir šešių cilindrų, bet mažesnis jų populiarumas lemia, kad dėmesys krypsta į patikimus, galingus ir ekonomiškesnius turbininius variklius. Konkurencinėje kovoje naujasis modelis lyginamas su kitais rinkos dalyviais, kur naudojami turbo keturių cilindrų varikliai, taip įrodant, kad Subaru žengia koja kojon su didžiosiomis automobilių gamintojų tendencijomis. Tikėtina, kad visureigis bus komplektuojamas su nuolatine visų ratų pavara ir automatinės pavarų dėžės CVT sistema. Per artimiausius kelerius metus galime sulaukti net ir hibridinės šio modelio versijos.

Naujo modelio debiutas ir kaina

Naujasis septynvietis visureigis Subaru salonuose pasirodys metų viduryje – 2018-ųjų modelio metų naujiena. Pradinė modelio kaina turėtų siekti apie 35 tūkstančius eurų. Nors konkurencija rinkoje didelė, viskas rodo, kad Subaru augimo banga lėtėti nežada – dabar ji atveria kelią dar platesnei auditorijai ir naujiems šeimos pirkėjams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *