Praėjusių metų spalį „Ford“ atidarė naujų 2023 m. F serijos „Super Duty“ sunkvežimių užsakymų knygas ir per penkias savaites surinko 150 000 išankstinių užsakymų. Tikimasi, kad sunkvežimiai pateks į klientų rankas anksčiau šiais metais, sunkiasvorių pardavimų čempiono sunkiasvorių pikapų versijos tik dabar pradėtos gabenti visų komplektacijų klientams. Delsimas laikomas būtinu blogiu, kad būtų sukurtas ilgalaikis gėris; „Ford“ yra įsipareigojusi tinkamai paleisti šį paleidimą, kad nebūtų grąžintas „Super Duty“ pelnas už garantijos išlaidas ir atšaukimus. „Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley šiais metais daug kalbėjo apie automobilių gamintojo dėmesį į kokybės gerinimą, „Super Duty“ yra pirmasis demonstracinis pavyzdys.
Bendrovė įdiegė „Zero Defect“ procesus Luisvilio surinkimo gamykloje ir Ohajo surinkimo gamykloje, kuri gamina sunkvežimį. Kentukyje, kur Super Duty gamyboje dirba daugiau nei 9 000 darbuotojų, teigiama, kad visi Zero Defect patobulinimai užtrunka tris valandas vienai transporto priemonei, t. robotų, taip pat darbuotojų mokymas stebėti vaizdo įrašus ir analizuoti kūrimo duomenis. 350 kokybės inspektorių kontingentas tikrina kiekvieną sunkvežimį ne iš linijos, įskaitant važiavimą kiekvienu vienetu 25 mylias ir ieško galimų problemų, kurios nepastebėjo.
Visa tai ateina po peržiūrėto prototipo testavimo proceso. „Ford“ tris kartus padidino vilkikų, naudojamų vilkimo bandymams, skaičių ir beveik keturis kartus padidino patvarumo bandymams naudojamų sunkvežimių skaičių. Inžinieriai daugiausia dėmesio skyrė didelės ridos važiavimams, o užuot atlikę tam tikrus iššūkius iki ridos skaičiaus, sunkvežimiai buvo važinėti tol, kol sugedo dalys, kad „Ford“ galėtų rasti silpnąsias vietas. Anksčiau šiais metais „Ford“ teigė, kad linijos darbuotojas aptiko gaubto išlygiavimo problemą, kuri atitiko specifikacijas, tačiau klientas galėjo tuo būti nepatenkintas. Inžinieriai peržiūrėjo derinimą. Automobilių gamintojas nutrauktų gamybą trims savaitėms, kad išspręstų kiekvieną smulkmeną. Farley sakė: „Mes išsprendėme daugybę kokybės problemų. Mes ne visada tai darėme kaip įmonė.”
Naujasis sunkvežimis turi tris variklius. Naujas 6,8 l atmosferinis V8 dujinis variklis yra standartinis malūnėlis, sumažinta 7,3 litro atmosferinio Godzilla V8 versija, sukurianti 405 arklio galias ir 445 svarų pėdų sukimo momentą. Šie skaičiai prideda 20 AG ir 15 svarų pėdų prie išėjusio 6,2 litro galios. Atnaujintas 7,3 litro dabar sukuria 430 AG ir 485 lb-ft., o tai reiškia tą patį ponių skaičių, bet 10 svarų pėdų daugiau. Power Stroke variantas yra 6,7 litro V8 alyvos degiklis su dviem išėjimais. Bazinė galia yra 475 AG ir 1 050 svarų pėdų, kaip ir 2022 m. Naujoji didelės galios apdaila sudaro 500 AG ir 1 200 svarų pėdų. Visi varikliai yra suporuoti su 10 greičių automatine pavara.