2024 m. BMW R 1300 GS oficialiai pristatytas: lengvesnis, plonesnis, galingesnis

2024 m. BMW R 1300 GS oficialiai pristatytas: lengvesnis, plonesnis, galingesnis

BMW Motorrad, preciziškumo ir naujovių nuotykių motociklų pasaulyje įsikūnijimas, dar kartą pranoko save išleisdamas labai lauktą nuotykių motociklą R 1300 GS.

Išeinantis R 1250 GS, ne mažiau kaip puikus, išliko nuotykių motociklų etalonas. Tačiau ADV motociklų segmentą apėmus technologinei pažangai, BMW atėjo laikas pristatyti naują šedevrą.

Susipažinkite su 2024 R 1300 GS, kurį galima įsigyti trijų variantų ir su tipinėmis pakuotėmis. Šis naujasis GS žada didesnę galią, mažesnį svorį, atnaujintą pakabą, naują rėmą ir radaro technologiją.

Dar kartą BMW tai padarė. Tai ne tik atnaujinimas; tai nuotykių ant dviejų ratų pergalvojimas.

2024 BMW R 1300 GS priekinis žibintas

Žvėries Širdis

R 1300 GS pagrindas yra BMW ikoninis bokserio variklis, kuris jau 43 metus nustato etalonus.

Naujasis 1 300 kub. kub. cm darbinio tūrio variklis yra galingas, išvystantis 145 AG esant 7 750 aps./min. ir 149 Nm (110 lb.-ft.) sukimo momentą esant 6 500 aps./min.

Šis galios padidėjimas visų pirma atsiranda dėl peržiūrėtų cilindro matmenų, kurių matmenys yra 106,5 x 73,0 mm.

Tai reiškia, kad skylės skersmuo padidėja 4 mm, o eigos ilgis sumažėja 3 mm. Išplėsta anga suteikia vietos didesniems vožtuvams (44 mm įsiurbimo ir 35,6 mm išmetimo), o sumontavus naujus kumštelius optimizuojamas variklio kvėpavimas.

Rezultatas? 9 papildomos arklio jėgos ir 6,7 Nm (5 lb.-ft.) didesnis sukimo momentas nei jo pirmtakas.

BMW užtikrina mažiausiai 130 Nm (96 lb.-ft.) sukimo momentą nuo 3 600 iki 7 800 aps./min., užtikrinant galią po ranka.

Naujovės neapsiriboja galios rodikliais. BMW pristatė ShiftCam technologiją, kuri keičia įsiurbimo vožtuvo laiką ir pakėlimą. Tai padidina degalų naudojimo efektyvumą, užtikrina sklandesnį važiavimą kreiserinio kelio metu ir padidina našumą esant didelei apkrovai.

Išmetimo sistema yra tokia pat įspūdinga: nerūdijančio plieno konstrukcija „2 į 1“ ir uždaro ciklo katalizatoriaus sistema, valdoma deguonies jutikliu.

Ši sistema ne tik atitinka dabartinius išmetamųjų teršalų standartus, bet ir yra pasirengusi atitikti būsimus reikalavimus.

Pertvarkyta transmisija

Transmisija keičiama, perkeliama po alkūniniu velenu ir integruojama į variklio korpusą. Tai sumažina variklio svorį 3,9 kg (8,6 svaro) ir bendrą pavaros svorį 6,48 kg (14,3 svaro).

Trumpesni transmisijos velenai ir patobulinta masės koncentracija pagerina valdymą ir judrumą.

Drėgnoje sankaboje yra mechaninės pagalbinės ir šlepetės funkcijos, o pasirenkamasis „Shift Assistant Pro“ siūlo tikslų greitą perjungimą aukštyn ir žemyn dėl sukimo magneto jutiklio / signalo siųstuvo.

2024 m. BMW R 1300 GS nuotykių motociklas

Pažangiausia technologija

Saugumas ir pagalba vairuotojui yra svarbiausia. „R 1300 GS Adventure“ turi keturis standartinius važiavimo režimus: „Rain“, „Road“, „Eco“ ir „Enduro“.

Pasirenkamas Riding Modes Pro paketas prideda dar tris režimus: Dynamic, Dynamic Pro ir Enduro Pro, leidžiančius plačiai pritaikyti droselio atsaką, traukos kontrolę ir valdymą ratais. Variklio pasipriešinimo sukimo momento valdymas (MSR) yra standartinis ir reguliuojamas Pro režimuose.

BMW pristato tokias radaro funkcijas kaip aktyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), priekinio susidūrimo įspėjimas (FCW) ir įspėjimas apie eismo juostą (LCW).

ACC leidžia nustatyti greitį ir sekimo atstumą, o priekinis radaras palaiko iš anksto nustatytą tarpą. FCW įsikiša į stabdymą, kad išvengtų susidūrimų, o LCW stebi akląsias zonas ir įspėja keičiant eismo juostą.

Ryšys yra svarbiausias 6,5 colio TFT ekranas, kuriame galima integruoti išmanųjį telefoną.

BMW Multi-Controller jungiasi prie jūsų išmaniojo telefono ir „Bluetooth“ ausinių, įgalindamas medijos ir telefono funkcijas nenuimant rankų nuo vairo. „BMW Motorrad Connected“ programėlė TFT ekrane netgi suteikia nuoseklią rodyklėmis nukreiptą navigaciją.

2024 m. BMW R 1300 GS

Patobulintas rėmas, pakaba ir stabdžiai

Naujasis R 1300 GS Adventure gali pasigirti plieniniu lakštinio metalo rėmu, kuris padidina važiuoklės standumą kompaktiškesnėje pakuotėje.

Ankstesnio modelio vamzdinis plieninis rėmas buvo pakeistas slėginio aliuminio bloku, todėl galinė dalis yra trumpesnė ir plonesnė. Šie pakeitimai žymiai padidina važiavimo tikslumą ir stabilumą.

Jau tris dešimtmečius BMW dideli bokso GS motociklai naudojo Telelever priekinę pakabą.

2024 R 1300 GS tęsia šią tradiciją su naujuoju EVO Telelever ir galine EVO paralever pakaba. EVO Telelever sujungia standumą ir tiesioginį vairavimo pojūtį, išlaikant stabilumą, kad abu pasauliai būtų geriausi.

Stabdymą valdo dvigubi keturių stūmoklių radialinio tvirtinimo priekiniai suportai ir viena dviejų stūmoklių galinė apkaba, sujungta BMW Motorrad Full Integral ABS Pro. Sistema sumaniai prisitaiko ir prie kelyje, ir bekele nustatymų, o galinę ABS netgi galima išjungti ABS Pro nustatymuose. Dinaminis stabdžių valdymas padidina saugumą, sumažindamas pavaros sukimo momentą stabdant ir padidindamas galinių ratų stabdymo galią.

Dizaino elementai

Nors 2024 R 1300 GS išlaiko plonesnį profilį nei jo pirmtakai, jis neabejotinai įkūnija naujos kartos GS esmę.

Jis pasižymi enduro įkvėpta išvaizda, kuriai būdingas plokštesnis aliuminio degalų bakas su minkštu dangteliu, kuris sklandžiai tęsiasi nuo 850,9 mm (33,5 colio) aukščio standartinės sėdynės.

Pridėtas naujas LED priekinis žibintas sklandžiai sujungia tiek tolimąsias, tiek artimąsias šviesas į vieną projektorių, apsuptą keturių LED bėgimo žibintų, išdėstytų X raštu. Visas R 1300 GS, palyginti su savo pirmtaku, atsikratė įspūdingų 11,79 kg (26 svarų), todėl atrodo dar lengvesnis.

BMW pabrėžia R 1300 GS ergonominio trikampio optimizavimą, sukuriant „sportišką, bet atsipalaidavusią vairavimo padėtį“. Be to, „Enduro Package Pro“ turi pasirenkamą vairo stovą, pritaikytą nuotykiams bekelėje.

Siekdamas pritaikyti įvairių kėbulo tipų ir važiavimo pasirinkimų vairuotojams, BMW siūlo daugybę variantų, įskaitant keturių sėdynių aukščio pasirinkimus, tris skirtingas kojelių konfigūracijas, patogias vairas ir papildomas rankines bei pėdų svirtis.

2024 m. BMW R 1300 GS specifikacijos

2024 m. BMW R 1300 GS Kainos / paketai:

Bazinio modelio R 1300 GS kaina prasideda nuo 18 895 USD. Įprastu BMW dviračiu taip pat galima įsigyti trijų variantų: Triple Black (975 USD), „GS Trophy“ (975 USD) ir „Option 719 Tramuntana“ (3 195 USD), kurių kiekvienas prideda unikalių savybių ir estetikos, kad atitiktų įvairius pageidavimus.

BMW taip pat siūlo daugybę paketų:

  • „Premium“ paketas (3 895 USD): „Prielight Pro“, DSA, „Riding Assistant“, „Shift Assistant Pro“, „Riding Modes Pro“, sportiniai stabdžiai, centrinis užraktas, paruošimas navigacijai, chromuotas išmetimo kolektorius, „Vario“ šoniniai ir viršutiniai korpuso laikikliai, rankos apsaugos pailginimas.
  • Komforto paketas (575 USD): Elektra reguliuojamas aukštas priekinis stiklas, centrinis stovas, patogi keleivio sėdynė, patogios keleivio kojų atramos, bagažinė.
  • „Enduro Package Pro“ (695 USD): Vairo stovai, variklio apsaugos strypai, enduro aliuminio variklio apsauga, trumpos enduro vairo svirtys, GS reguliuojamos motociklininko kojų atramos, išmetimo laikiklis vienai sėdynei, reguliuojamos kojinės stabdžių ir pavarų perjungimo svirtys, didelės rėmo apsaugos, tvirtai prigludę posūkių signalų svirtys.

2024 R 1300 GS prekybos centruose turėtų pasirodyti 2024 m. pradžioje, o bazinis modelis yra tik galimybių pasaulio pradžia.

BMW ir toliau plečia nuotykių motociklo ribas, o su R 1300 GS Adventure jie dar kartą pakėlė kartelę.

Jei norite gauti daugiau informacijos apie šį dviratį (jau užsakytas!) ir BMW priedus, kuriuos pasiūlysime, spustelėkite „Lone Rider“.

2024 BMW R 1300 GS kelyje

2024 m. BMW R 1300 GS akcentai:

  • Visiškai naujo dizaino bokseris su apačioje sumontuota pavarų dėže ir BMW ShiftCam technologija, skirta keisti vožtuvo laiką ir vožtuvo eigą įsiurbimo pusėje.
  • Galingiausias visų laikų BMW bokserio variklis.
  • Galingas atsakas visame variklio sūkių diapazone, pavyzdinės degalų sąnaudos, išmetamųjų teršalų lygis, sklandus veikimas ir tobulumas.
  • Galia ir sukimo momentas: 107 kW (145 AG) esant 7750 aps./min. ir 149 Nm esant 6500 aps./min.
  • Detonacijos jutiklių sistema optimizuoja kelionės tinkamumą.
  • Visiškai pertvarkyta pakaba su lakštinio metalo korpuso pagrindiniu rėmu ir slegiuoto aliuminio galiniu rėmu. Dar didesnis vairavimo tikslumas ir važiavimo stabilumas dėl naujojo EVO Telelever su lanksčiu elementu ir atnaujinto galinio rato kreiptuvo EVO Paralever.
  • Lyginant su ankstesniu modeliu, svoris sumažėjo 12 kg.
  • Standartiškai BMW Motorrad Full Integral ABS Pro.
  • Keturi važiavimo režimai yra standartiniai.
  • Variklio pasipriešinimo sukimo momento valdymas (MSR), dinaminio stabdymo asistentas (DBC) ir važiavimo asistentas (HSC) yra standartiniai.
  • „Driving Modes Pro“ su papildomais važiavimo režimais kaip pasirenkama įranga iš gamyklos.
  • Standartinis dinaminės traukos kontrolės DTC.
  • Elektroninis dinaminis pakabos reguliavimas (DSA) kaip papildoma įranga iš gamyklos, su dinaminiu amortizavimo ir spyruoklių dažnio reguliavimu, taip pat apkrovos kompensavimu.
  • Adaptyvi automobilio aukščio kontrolė ir sportinė pakaba kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • Standartiškai naujas matricinis LED žibintas.
  • Priekiniai žibintai Pro su prisitaikančiu posūkio žibintu kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • Rankų apsaugos su integruotais posūkio rodikliais standartiškai.
  • Standartiškai ličio jonų akumuliatorius su Battery Guard (aptarnavimo funkcija per BMW Motorrad APP).
  • Dinaminė pastovaus greičio palaikymo sistema (DCC) su stabdžių funkcija standartinėje komplektacijoje.
  • Važiavimo asistentas su aktyvia pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC),
  • Priekinis susidūrimo įspėjimas (FCW) ir įspėjimas apie eismo juostą (SWW), skirtas saugiam ir patogiam važiavimui motociklu, kaip papildoma įranga.
  • Išmaniojo telefono įkrovimo skyrius su integruotu USB lizdu ir papildomu 12 V integruotu maitinimo lizdu standartiškai.
  • Sėdynių šildymas vairuotojui ir keleiviui, kad būtų geriau pritaikytas kelionėms, kaip pasirenkama įranga iš gamyklos.
  • Vairo pakėlimas iki 30 mm kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • Platus sėdynės aukščio variantų pasirinkimas kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • Ryšys: daugiafunkcinis prietaisų skydelis su 6,5 colio spalvotu TFT ekranu ir daugybe standartinių funkcijų.
  • RDC, Keyless Ride, šildomos rankenos standartiškai.
  • Išmanusis pagalbos iškvietimas kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • Patrauklus pagrindinis variantas kartu su modelio variantais
  • Triple Black, GS Trophy ir Option 719 Tramuntana.
  • Platus pasirenkamos įrangos asortimentas, originalūs BMW Motorrad priedai.

Padidėjęs standartinės įrangos asortimentas naujajame BMW R 1300 GS, palyginti su ankstesniu modeliu:

  • Šildomos rankenos.
  • Važiavimas be rakto (vairo, uždegimo ir degalų bako užraktas).
  • RDC.
  • MSR.
  • BMW Motorrad Full Integral ABS Pro.
  • Kruizo kontrolė DCC su stabdžių funkcija.
  • LiO starterio akumuliatorius.
  • Rankų apsaugos su integruotais posūkio rodikliais.

2024 m. BMW R 1250 GS specifikacijos

  • Variklis: DOHC, oru / skysčiu aušinamas, keturių taktų plokščias dvigubas su BMW ShiftCam
  • Darbinis tūris: 1’300cc
  • Anga x eiga: 106,5 x 73,0 mm
  • Suspaudimo santykis: 13,3:1
  • Transmisija / galutinė pavara: 6 greičių / grandinė
  • Teigiama arklio galia: 145 AG @ 7750 aps./min
  • Nurodytas sukimo momentas: 149 Nm (110 lb.-ft.) esant 6 500 aps./min.
  • Kuro sistema: elektroninis įsiurbimo kolektoriaus įpurškimas
  • Sankaba: šlapia, šlepetės funkcija; hidraulinis aktyvinimas
  • Rėmas: plieno skarda; aliuminio rėmas
  • Priekinė pakaba: BMW Motorrad EVO Telelever, centrinis spyruoklinis statramstis; 190,5 mm (7,5 colio) eiga
  • Galinė pakaba: BMW Motorrad EVO paralever; 200,6 mm (7,9 colio) eiga
  • Priekiniai stabdžiai: 4 stūmoklių radialiniai apkabos, du 310 mm diskai su BMW Motorrad ABS Pro
  • Galinis stabdys: 2 stūmoklių slankioji apkaba, 285 mm diskas, BMW Motorrad ABS Pro
  • Ratai, priekiniai/galiniai: lengvojo lydinio liejiniai; 19″ x 3,00″. / 17″ x 4,50″
  • Padangos, priekinės/galinės: 120/70R-19 / 170/60R-17
  • Rake/Trail: 26,2°/4,4 colio.
  • Ratų bazė: 1620,5 mm (63,8 colio)
  • Sėdynės aukštis: 850,9 mm (33,5 colio)
  • Kuro talpa: 18,9 litro (5 galonai)
  • Teigiamas svoris šlapias: 237,2 kg (523 svarai)
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *