Privalumai: Super Cruise yra puikus; Sportinė apdaila tikrai sportiška; erdvus interjeras
Minusai: Neįkvepiančios jėgos pavaros; mažas jutiklinis ekranas; vidutiniška vidaus saugykla; mažiau vietos kroviniams; švelnus dizainas
„Cadillac“, kaip ir kai kurie kiti automobilių gamintojai, pranešė apie savo ketinimą visiškai elektrifikuoti savo automobilių, krosoverių ir sportinių transporto priemonių asortimentą. Tačiau šiandien „Wreath“ ir „Crest“ emblema vis dar priklauso nuo vidaus degimo transporto priemonių, tokių kaip 2024 m. „Cadillac XT6“. Dar 2020 m., kai pirmą kartą buvo pristatytas šis trijų eilių krosoveris, atkreipėme dėmesį, kad vakarėliui jau gana vėlu.
Nuo to laiko daug kas nepasikeitė – buvo pridėtas naujas keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, sukurta sportinė apdaila ir įdiegta „General Motors“ klasėje pirmaujanti „Super Cruise“ vairavimo laisvų rankų įranga technologija, todėl vėlyvajam modeliui liko be reikalo. išsiskirti iš kitų aukščiausios kokybės visureigių paketo.
Reikėtų pažymėti, kad dėl to Cadillac XT6 nėra bloga transporto priemonė ar netgi prastas pasirinkimas didelei daliai perkančiųjų. Vis dėlto, kadangi „Super Cruise“ yra viena iš svarbiausių išimčių, XT6 niūrūs vidaus įrengimai ir paprasta važiavimo dinamika reiškia, kad jis nebus geriausias pasirinkimas konkurenciniame segmente, kuriame konkuruoja.
Interjeras ir technologijos | Keleivių ir krovinių erdvė | Našumas ir degalų ekonomija
Ką reiškia vairuoti | Kainodara ir apdailos lygiai | Avarijų įvertinimai ir saugos funkcijos
Kas naujo 2024 m.?
Kai kurios spalvos išnyksta, o jų vietą užima kelios naujos spalvos. Maždaug tiek 2024 m. Praėjusiais metais „Luxury“ apdaila gavo standartinį 8 colių jutiklinį ekraną, „Premium Luxury“ ir „Sport“ – standartinę GPS navigaciją, ventiliuojamas priekines sėdynes ir šildomas išorines galines sėdynes. Tie pakeitimai galioja ir 2024 m.
Koks yra XT6 interjeras ir automobilio technologijos?
Mes suskirstysime tai į keletą dalių. Pirma, bendras Cadillac XT6 dizainas ir medžiagos neatitinka konkurentų Acura, Lexus, Lincoln ar Volvo kokybės standartų. Išdėstymas geras, dauguma kontaktinių taškų aptraukti oda ar kita kokybiška medžiaga, erdvu ir patogu. Tačiau atidžiau pažvelgus paaiškėja, kad yra daug juodo plastiko su akivaizdžiais lipdiniais, ir nors mūsų išbandyto aukštesnio lygio Sport modelio apdaila buvo įdomaus anglies pluošto modelio, bendra estetika nebuvo tokia prabangi kaip mes. tikėtis, atsižvelgiant į XT6 kainą (daugiau apie tai žemiau).
Technologijos yra mišrus maišas. „Super Cruise“ daro įspūdį (daugiau apie tai skaitykite toliau esančiame saugos skyriuje), tačiau likusi XT6 technologijų rinkinio dalis yra tik tinkama, o ne naujausias ir geriausias „Cadillac“ ar „General Motors“ apskritai. 8 colių jutiklinis ekranas gerai integruotas į prietaisų skydelį, tačiau pagal šiandienos standartus jis yra mažas. „Cadillac User Experience“ programinė įranga yra pakankamai paprasta naudoti ir turi belaidį „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, o tai yra puiku.
Galiausiai, interjero funkcionalumas galėtų būti geresnis. Mums patinka slopinamas stumdomas puodelių laikiklio dangtelis, tačiau patys puodelių laikikliai yra siauri, negilūs ir blogai laiko butelius. Mums taip pat patinka patogus, kampuotas belaidžio išmaniojo telefono kubelis, paslėptas po porankiais esančios šiukšliadėžės krašte, tačiau perjungiklio priekyje esanti dėžė yra maža, keistos formos ir nesukimba, vadinasi, ji beveik nenaudinga. Taip pat yra saugykla po konsole, tačiau, kaip ir kituose automobiliuose, ji yra nereikšminga.
Kokio dydžio yra XT6?
„Cadillac“ su XT6 pirmenybę teikė keleivių erdvei – trečioje eilėje gana patogiai telpa net aukšti suaugusieji. Ten patogesnis nei „Volvo XC90“, „Lincoln Aviator“ ir „Audi Q7“, o dėl XT6 dėžutės formos viskas yra mažiau klaustrofobiška. Jei yra vienas nusiskundimas, tai, kad antroji eilė neslysta taip toli į priekį, kad būtų galima patekti, kaip kituose GM trijų eilių visureigiuose. Vieta antroje eilėje taip pat puiki, o mūsų keleiviai ten mėgo paaukštintą, teatrą primenančią sėdėjimo padėtį, kuri leidžia lengviau matyti priekyje sėdinčius keleivius.
Deja, už šią keleiviams patogią erdvę XT6 atsiperka krovinio talpa. Kaip sužinojome atlikdami bagažo testą, jame yra viena mažiausiai naudingų krovinių zonų su visomis trimis pakeltomis eilėmis. Reikalai bent jau labiau konkurencingi, kai trečia eilė nuleidžiama, tačiau tai reikia atsiminti, jei tikitės, kad kelionėms keliais naudosite visas eilutes.
Koks yra XT6 našumas ir degalų ekonomija?
Daugumoje Cadillac XT6 modelių yra 3,6 litro V6 variklis, kurio galia yra 310 arklio galių ir 271 svaro pėdos sukimo momentas. Devynių greičių automatinė ir priekinių ratų pavara yra standartinė, o visų ratų pavara yra papildoma galimybė. Su šiuo jėgos agregatu XT6 nuo nulio iki 60 mylių per valandą įsibėgės per 6,9 sekundės. Degalų ekonomija yra 19 mpg mieste, 26 mpg greitkelyje ir 20 mpg kartu su priekiniu ratu ir 18/25/20 mpg su AWD.
Bazinis prabangus modelis standartiškai komplektuojamas su 2,0 litrų keturių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. Galia yra tokia pati kaip kompaktiško XT4 krosoverio, kuris naudoja tą patį variklį, 235 arklio galių ir 258 svarų pėdų sukimo momentą. Jis suporuotas su devynių greičių automatine pavarų dėže ir standartiškai komplektuojamas su priekinių ratų pavara – visų varančiųjų ratų pavara kainuoja 2000 USD. Mes nevažiavome XT6 su šiuo baziniu varikliu; Nepaisant to, jaučiamės patogiai siūlydami pirkėjams laikytis V6, iš dalies todėl, kad 23 mpg degalų ekonomijos skaičiai, nepaisant jėgos pavaros, tikrai nesutaupys daug degalų.
Skirtingai nuo daugelio konkurentų, nėra nei tikrojo našumo atnaujinimo, nei hibridinio.
Kaip vairuoti XT6?
Pagrindinis XT6 variklių pasiūlymas efektyviai dalijamas su „Chevy Traverse“ ir kitomis ne prabangiomis GM transporto priemonėmis, o tai savaime nėra problema, tačiau jis yra palyginti nerafinuotas ir išvysto 310 arklio galių. To tiesiog nepakanka segmente, kuriame „Lincoln Aviator“ išvysto standartinę 400 arklio galių, „Volvo XC90“ siūlo kelis variklio patobulinimus (įskaitant įkraunamą hibridą), o „Audi Q7“ gali išpumpuoti 325 lb-ft sukimo momentą iš savo pasirenkamo dvigubo. -Turbo V6. Yra mažai įrodymų, leidžiančių manyti, kad keturių cilindrų turbokompresorius yra geresnis pasirinkimas.
Kita vertus, XT6 yra tylus, o turimi prisitaikantys amortizatoriai įspūdingai slopina nelygumus, kaip pridera prabangos prekės ženklui. Nors jis pastatytas ant tos pačios platformos, kuria remiasi GMC Acadia ir Buick Enclave, už vairo atrodo kaip sudėtingesnė mašina. Tačiau vėlgi turime atsižvelgti į segmentą, o XT6 taip pat nepakanka, kad išsiskirtų. Jo valdymui trūksta „Cadillac CT4“ ar CT5 veržlumo (ypač nekomunikabilus vairavimas yra tikras nusivylimas), taip pat jis nepasiekia itin patogios, nuostabios kelionės patirties, kurios galima tikėtis iš milžiniško „Cadillac“ – ir tai Linkolnas pasiekė. su Aviatoriumi.
Ką dar galiu perskaityti apie Cadillac XT6?
2020 m. „Cadillac XT6 Sport“ vairuotojų pastabų apžvalga
Nuo stiliaus ir interjero iki variklio ir valdymo – sportiškiausios formos didysis Caddy mūsų redaktoriai išsiskyrė.
Straipsnio šaltinis: autoblog.com