2024 m. Mazda3, CX-30 ar CX-5 pirkėjai pasirinkimų sąraše ras naują išvaizdos paketą pavadinimu Carbon Turbo. Tai yra esamo „Carbon Edition“ paketo tęsinys, kuriame pateikiama keletas konkrečiam leidimui būdingų stiliaus užuominų ir apdailos detalių viduje ir išorėje.
Kiekvienas Carbon Turbo asortimento narys yra padengtas cirkonio smėlio metalo dažais, dažais, kurie buvo pristatyti CX-50 2023 metų modelio metams. Juodos spalvos akcentai papildo išvaizdą: ratai, grotelės ir šoninių veidrodėlių gaubtai nudažyti juoda metalo spalva, o CX-30 išlaiko juodą ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apdailą, kuri „Mazda“ tinka standartiškai. Ryški apdaila suteikia išvaizdą.
Interjeras yra toks pat išskirtinis – terakotos odos apmušalai, juodos zomšos akcentai ant sėdynių, terakotos kontrasto siūlės ir gunmetal spalvos apdaila. „Zircon Sand Metallic“ ir terakotos interjeras nepasiūlomi „Mazda3“, „CX-30“ ir „CX-5“ variantuose, kuriuose nėra „Carbon Turbo“. Juos galima įsigyti tik CX-50 ir MX-5 Miata modeliuose, nei juodos spalvos zomšos akcentais nėra.
„Mazda“ neatliko jokių mechaninių „Carbon Turbo“ modelių modifikacijų. Visų trijų automobilių galią suteikia 2,5 litro keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, sureguliuotas taip, kad išvystytų 256 arklio galių ir 320 svarų pėdų sukimo momentą deginant 93 oktaninio skaičiaus benziną arba 227 arklio galias ir 310 svarų pėdų sukimo momentą, kai maitinamas 87 oktaninio kuro. Variklis sukasi keturis ratus per šešių greičių automatinę pavarų dėžę.
„Carbon Turbo“ modelių kainos bus paskelbtos, kai „Mazda“ įkainos likusią 2024 m.