Kitos kartos Honda WR-V netrukus pasirodys Brazilijoje. Apie tai liudija šnipų nuotraukos, kurias užfiksavo Motor1.com Brazilijos redaktoriaus pavaduotojas Thiago Moreno, keliaudamas Bandeirantes greitkeliu netoli San Paulo sostinės. Prototipas, dar stipriai užmaskuotas, leidžia įžvelgti, ko galima tikėtis iš naujo Honda ekonomiškos klasės SUV, skirto Pietų Amerikos rinkai.
Naktį užfiksuotas naujas SUV pagal kėbulo formas primena Elevate, mažą SUV modelį, kurį Honda siūlo Indijoje ir kai kuriose kitose Azijos šalyse. Gale automobilis turi LED žibintus, prilygstančius kai kurių konkurentų modeliams. Taip pat pastebima, kad tamsoje matomi priekinių žibintų LED elementai.
Multimedijos sistema ir interjero sprendimai
Mažai apšviestos nuotraukos neleidžia aiškiai matyti salono, tačiau ryškiai matoma didelė multimedijos sistema. Tai nėra tokia pati sistema kaip City ar HR-V modeliuose – ši ekranas sumontuotas aukštai prietaisų skydelyje, atskirai nuo centrinės konsolės, kitaip nei City modelyje. Atrodo, kad šiame WR-V naudojamas tas pats horizontaliai išdėstytas 10,25 colio ekranas kaip ir Indijos rinkos Elevate modelyje.
Matmenys ir bagažinės talpa
- Naujojo WR-V ilgis – 4,3 metro
- Plotis siekia 1,8 metro
- Aukštis – 1,65 metro
- Ratų bazės ilgis – 2,65 metro
- Bagažinės talpa – 456 litrai
- Kliūčių pravažumo aukštis – 22 centimetrai
Ankstesnis modelis buvo 4,05 metro ilgio, 1,73 metro pločio ir 1,61 metro aukščio, ratų bazė siekė 2,56 metro, o bagažinėje tilpo 362 litrai. Dabartinis modelis pastebimai erdvesnis ir aukštesnis už pirmtaką.
Vieta rinkoje ir konkurencija
Pradėjus prekybą Brazilijoje, naujasis WR-V užims poziciją tarp City Hatch ir HR-V modelių, sustiprinant Honda siūlomą pasirinkimą konkurencingame miesto SUV segmente. Tokia strategija – siūlyti du modelius toje pačioje kategorijoje – panaši į Volkswagen pasirinkimą, kur jie siūlo Nivus ir T-Cross.
Įranga ir technologijos
- Automatinė avarinio stabdymo sistema
- Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimas
- Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema
- Juostos palaikymo pagalba
- Nuvažiavimo nuo kelio įspėjimas
- Automatinio tolimųjų šviesų valdymo sistema
- Belaidis išmaniųjų telefonų krovimas
- Belaidis Apple CarPlay ir Android Auto ryšys
Gamyba ir investicijos
Honda jau patvirtino WR-V modelio pasirodymą, kuris prekyboje turėtų debiutuoti 2025 metų antroje pusėje. Visą gamybą planuojama centralizuoti Itirapinos gamykloje, esančioje į šiaurės vakarus nuo San Paulo. WR-V bus pirmasis iš modelių, kurių gamybą leis pradėti Honda investicija, skirta Brazilijos plėtrai iki 2030 metų. Skirta suma – apie 1 milijardą eurų. Šios lėšos bus naudojamos ne tik WR-V gamybai, bet ir naujo hibridinio, lanksčiu kuru varomo modelio pristatymui, HR-V atnaujinimui ir didesniam gamybos mastui, kuris leis sukurti daugiau darbo vietų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.