2026 metų „Lexus ES“ žengia į rinką atsinaujinęs ne tik išvaizda, bet ir galimybėmis. Šis limuzinas jau daugelį metų laikomas komforto ir kainos santykio etalonu, ypač tiems, kam reikalingas patikimas, patogus modelis, o sportinės savybės nėra prioritetas. Nors rinkoje yra sedanų su geresnėmis valdymo savybėmis ir galiniais varomaisiais ratais, „Lexus ES“ visada buvo orientuotas į sklandų važiavimą ir erdvų saloną.
Naujosios jėgos sistemos ir išskirtinis dizainas
2026 metų modelyje gamintojas siūlo ne tik išraiškingą stilių, paremtą naujausių elektromobilių dizaino tendencijomis. Prie tradicinio hibridinio variklio – 2,5 litro darbinio tūrio keturių cilindrų agregato – papildomai atsirado dvi elektrinės versijos: priekiniais ratais varomas „ES 350e“ ir visais ratais varomas „ES 500e“. Pastaroji modifikacija pasižymės dar geresniu pravažumu ir kur kas aktyvesniu sukimo momento paskirstymu pagal kelio dangą ar vairavimo pobūdį. Kol kas skelbiama, kad su 48 cm ratlankiais priekiniais ratais varoma versija viena įkrova įveiks apie 480 km.
Dėmesys važiavimo savybėms ir komfortui
Nors „Lexus ES“ ir toliau prioritetą teikia kelionės patogumui, atsinaujinusi platforma TNGA GA-K tapo standesnė ir geriau izoliuoja vibracijas. Pirmą kartą modelio istorijoje gale sumontuota daugiasvirtė pakaba, o priekyje išliko „MacPherson“ statramsčiai – ši naujovė užtikrins stabilesnį ir tikslesnį valdymą.
- Visų ratų pavara „ES 500e“ modelyje prisitaiko prie kelio sąlygų ir vairuotojo veiksmų, pagerindama starto pagreitį, stabilumą posūkiuose ir energijos naudojimo efektyvumą.
- Priklausomai nuo pasirinktos versijos, modelio masė svyruoja nuo 2 105 kg („ES 350e“) iki 2 205 kg („ES 500e“), o visų varomų ratų hibrido masė siekia apie 1 935 kg.
Didesnis erdvumas ir modernus interjeras
Atsinaujinęs „Lexus ES“ pailgėjo 16,5 cm, o atstumas tarp ašių padidėjo 7,5 cm, tad salone daugiau vietos keleiviams. Sėdėjimo pozicija – aukštesnė, todėl įlipti ir išlipti dar patogiau, kas ypač svarbu tiems, kurie rūpinasi sąnarių ar nugaros sveikata.
- Salonas šviesesnis, erdvesnis, galima rinktis bambuko apdailą, įdiegtą „Mark Levinson“ garso sistemą, 31 cm vairuotojo ekraną bei 36 cm lietimui jautrų informacinį ekraną.
- Galima užsisakyti „Executive“ paketą galiniams keleiviams: jame – pilnai atlošiamos sėdynės su pakoju, šildymo, ventiliacijos ir masažo funkcijomis.
Prekybos pradžia ir papildoma informacija
Kol kas „Lexus“ dar neskelbia tikslių šio modelio kainų. Planuojama, kad atnaujintas „ES“ pasieks salonus pavasarį 2026 metais. Iki tol gamintojas žada atskleisti daugiau detalių apie šį prestižinį, modernų ir technologiškai pažangų sedaną.




