Antrasis „Subaru“ elektrinis automobilis jau pristatytas. Naujas 2026 m. „Subaru Trailseeker“ – tai visureigis su nuolatine visų varančiųjų ratų pavara, kuris gamoje bus aukščiau už dabartinį „Solterra“ modelį.
Dizaino sprendimai daugelyje detalių yra bendri su atnaujinta „Solterra“, tačiau „Trailseeker“ korpusas tapo ilgesnis ir aukštesnis. Čia daugiau vietos bagažui, aukščiau lubos, o plokščias grindų paviršius užtikrina didesnį patogumą kojoms gale. Apačioje sumontuota panaši jėgos pavara, tačiau „Trailseeker“ standartiškai turi NACS tipo įkrovimo jungtį, leidžiančią naudotis daugiau nei 15 000 Supercharger stotelių visame žemyne.
Nuotrauka: Subaru
Techniniai duomenys, dinamika ir nuvažiuojamas atstumas
„Trailseeker“ grindyse įrengtas 74,7 kWh akumuliatorius yra tas pats, kaip ir „Solterra“. Energija perduodama dviem elektriniams varikliams – vienam priekyje, kitam gale, kurių bendra galia, gamintojo vertinimu, siekia apie 276 kW (375 AG). Tai leidžia automobilį iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4,4 sekundės. Gamintojas skelbia preliminarų daugiau nei 418 km nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija.
Praeigos aukštis siekia 21 centimetrą – kaip ir „Solterra“ modeliui. Maksimali priekabos svorio riba – 1 588 kg. Esminis skirtumas tarp abiejų automobilių – kėbulo formos: „Trailseeker“ yra 15 centimetrų ilgesnis bei beveik 2 centimetrus aukštesnis už „Solterra“, o salono erdvės daiktams tapo daugiau.
Eksterjeras ir salonas
Išorinė išvaizda daugeliu bruožų panaši į kompaktiškesnę „Solterra“ versiją. Abu modeliai, pristatyti Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje, turi naują firminę priekinę dalį su apšviečiamu šešių žvaigždžių logotipu, naujo tipo priekinius žibintus ir kitaip suformuotą buferį. Gale – naujas trimatis logotipas, siūlomi 46 arba 51 centimetro (18 arba 20 colių) skersmens ratlankiai. Aplink visą kėbulą įrengti juodi plastiko apvadai, pabrėžiantys automobilio nuotykių dvasią.
Salone sumontuotas didelis, horizontaliai integruotas 35,6 cm (14 colių) įstrižainės multimedijos ekranas. Standartiškai siūlomi belaidžiai „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, bei „Subaru“ pagalbos vairuotojui sistema „EyeSight“. Po ekranu įtaisyti du belaidžiai telefonų įkrovikliai, o gale sėdintys keleiviai gali krauti įrenginius per USB-C jungtis.
Nuotrauka: Subaru
Kaina
„Subaru“ dar nėra paskelbusi „Trailseeker“ kainų. Gamintojas informuoja, kad rekomenduojama mažmeninė kaina bei tikslesni duomenys apie galią ir nuvažiuojamą atstumą bus atskleisti artėjant modelio pasirodymui rinkoje 2026 metų pradžioje.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.