2026 metų „Kia K4“ hečbekas: štai kaip jis atrodo

2026 metų „Kia K4“ hečbekas: štai kaip jis atrodo

Pernai „Kia“ netikėtai nudžiugino paskelbusi, jog naujasis K4 hečbekas pasieks ir Europą. Dabar šis modelis pristatytas – serijinis 2026 metų K4 hečbekas debiutavo Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje. Planuojama, kad prekyba startuos dar šiais metais. Tai patvirtina, kad hečbekų segmentas nėra išnykęs.

K4 hečbekas yra tiesioginis konkurentas tokiems modeliams kaip „Honda Civic“, „Mazda3“, „Toyota Corolla“, o iš dalies ir „Acura Integra“ hečbekams. Nors pirkėjų dėmesys vis dažniau krypsta į krosoverius, „Kia“ mano, kad šiam segmentui rinkoje dar yra vietos, todėl drąsiai pristato naują modelį.

Naujasis K4 hečbekas išsiskiria plūduriuojančio stogo dizainu bei paslėptomis galinių durų rankenomis, kurios integruotos į C statramstį ir praktiškai nematomos. Stogas švelniai leidžiasi žemyn, todėl, pasak „Kia“, modelis gali pasigirti geriausia klasėje galvos erdve gale, o galinių sėdynių erdvė kojoms – taip pat didesnė nei konkurentų. Bagažo skyrius geras – 629 litrai, tačiau vis tiek nusileidžia „Honda Civic“ hečbekui, kurio erdvė siekia 702 litrus. Įdomu tai, kad K4 hečbekas yra apie 28 cm trumpesnis už sedano versiją.

  • Nuotrauka: „Kia“
  • Nuotrauka: „Kia“

Kaip ir sedanas, K4 hečbekas bus siūlomas su dviem varikliais. Bazinis – 2,0 litro „atmosferinis“ keturių cilindrų variklis, generuojantis 147 AG, o sportiškesniame GT-Line Turbo bus montuojamas 1,6 litro agregatas su turbina, išvystantis 190 AG. Standartinė versija komplektuojama su automatizuota besikeičiančių pavarų transmisija, o turbininis variklis – su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. GT-Line ir GT-Line Turbo modeliuose numatyta sportiškesnė pakabos reguliuotė, 45,7 cm skersmens ratlankiai, taip pat išskirtiniai sportiniai dizaino elementai.

Salonas, neskaitant bagažo zonos, praktiškai identiškas K4 sedanui – automobilis turi dviejų 31,2 cm įstrižainės ekranų sistemą prietaisų skydeliui ir informacinei pramogų sistemai. Standartiškai montuojamos įvairios pagalbinės vairuotojo sistemos, tarp jų išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema bei eismo juostos palaikymo pagalba. GT-Line Turbo papildomai galima įsigyti „Kia“ pažangų autostrados asistento paketą.

„Kia“ kol kas nepateikė tikslios informacijos apie komplektacijas ir kainas, todėl dar nežinoma, ar hečbekas seks sedano kainodaros schemą. Tačiau galima prognozuoti, kad K4 hečbekas bus kiek brangesnis už sedaną, kuris šiuo metu kainuoja nuo 23 165 eurų, o GT-Line Turbo versija kainuoja iki 31 860 eurų.

4

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *