Chevrolet Lacetti, Lietuvos rinkoje žinomas kaip vidutinio dydžio šeimos automobilis, gaminamas nuo 2004 metų. Modelis atsirado kaip Daewoo, tačiau vėliau įgijo Chevrolet ženklą. Italų dizaino studijos Italdesign sukurtas automobilis išsiskiria modernaus stiliaus bruožais ir patrauklia kaina – Lacetti įprastai kainuoja mažiau nei analogiško dydžio konkurentai, tokie kaip populiarusis „Focus“.
Apžvalga
Chemrolet Lacetti išsiskiria funkcionalumu – tai talpus hečbekas su patogiu bagažo skyriumi ir nuolaidžiai nulenkiamomis galinėmis sėdynėmis, palengvinančiomis krovinių gabenimą. Erdvė gale pakankama net aukštesnėms šeimoms, o keleiviams komforto suteikia ir paprastas, bet apgalvotas salono išplanavimas: vairuotojo vietą lengva prisitaikyti, o įvairių talpų daiktadėžių netrūksta.
Jau bazinėje komplektacijoje rasite centrą valdymą, oro kondicionierių, elektrinius langus, CD grotuvą ir vairo stiprintuvą. Aukštesni apdailos lygiai pasiūlys dar daugiau – pavyzdžiui, aliuminio ratlankius ar sportines kėbulo detales.
Kaip Lacetti važiuoja?
Keliaujant Lacetti, galima apsižavėti jo patogumu kasdienėje kelionėje – pakaba veikia komfortiškai, kabinos ergonomika gerai apgalvota. Vis dėlto vairavimo entuziastams Lacetti gali pasirodyti vangokas: sportiškumui trūksta vairo jautrumo, transmisija nėra itin sklandi, o važiuojant didesniu greičiu į saloną sklinda variklio ir vėjo garso.
Kuro sąnaudos ir išlaikymo kaštai
Lacetti išlaikymo kaštai – vienas pagrindinių šio modelio privalumų. Džiugina ne tik įperkama įsigijimo kaina, bet ir ekonomiškas 1.4, 1.6 arba 1.8 litro benzininis variklis. Vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 7 iki 8 litrų 100 km, priklausomai nuo pasirinkto variklio bei kėbulo komplektacijos. Automatinė pavarų dėžė kiek padidina sąnaudas, tačiau ir jos nedaug skiriasi nuo kitų to meto konkurentų.
Lietuvoje Lacetti savininkams tenka mokėti taršos mokestį, kurio dydis priklauso nuo CO₂ emisijos, variklio tipo bei pirmosios registracijos metų. Palyginus su kitais naudotais šeimyniniais automobiliais, šio modelio draudimas ir kasdienės eksploatacijos kaštai – kuklūs. Automobilio priežiūros ir remonto darbai dažniausiai pigesni nei tos pačios klasės alternatyvų, pavyzdžiui, „Focus“ ar „Cerato“.
Kurį Lacetti rinktis?
Chevrolet Lacetti neturi dyzelinių variklių, todėl rinktis galima iš trijų benzininių variantų. Optimalus pasirinkimas – 1.6 litro benzininis variklis ir SX apdaila, pasiūlanti puikią įrangą: nuo klimato kontrolės iki visų elektrinių langų. Sportiškesnį įspūdį suteikia 1.8 litro variklis Sport komplektacijoje, tačiau realiame važiavime, skirtumas tarp jo ir 1.6 litro jaučiamas menkai. 1.4 litro versija ekonomiška, tačiau galia nuvils norinčiuosius dinamiškesnio važiavimo. Automatinės dėžės nerekomenduojama rinktis dėl didesnių sąnaudų ir vangumo.
Kokias alternatyvas verta svarstyti?
- Ford Focus – itin populiarus, pasižymintis dinamišku važiavimu ir plačiu kėbulų bei variklių pasirinkimu.
- Kia Cerato – alternatyva iš panašaus kainų segmento, siūlanti gerą įrangą ir paprastą eksploataciją.
- Renault Megane – taupus, patogus miesto automobiliukas su gausiais saugumo elementais.
- Toyota Corolla – garsėja patikimumu ir ilgalaike verte.
Apibendrinant, Chevrolet Lacetti – dažnai verta svarstyti kaip nebrangią ir sąžiningą naudoto automobilio alternatyvą nedidelei šeimai. Tai racionalus pasirinkimas ieškantiems patogumo, bazinės įrangos ir nesudėtingos priežiūros už ekonomišką kainą.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.