Pirmą kartą naujosios, antrosios kartos Hyundai Palisade modelį buvo galima išvysti dar gruodį. Šis automobilis tapo didesnis negu ankstesnis trijų eilių visureigis: bendras ilgis padidėjo 6,4 centimetro, o atstumas tarp ašių – 6,8 centimetro. Antros kartos Palisade prekyboje pasirodys šių metų pabaigoje ir siūlys visiškai naują dizainą bei dvi naujas jėgaines.
Standartinėje komplektacijoje montuojamas 3,5 litro V6 benzininis variklis, išvystantis 211 kW bei 353 Nm sukimo momentą, derinamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis variklis yra šiek tiek silpnesnis už ankstesnį 3,8 litro variantą, kuris pasižymėjo 214 kW galia ir 355 Nm sukimo momentu. Naujasis V6 gali būti komplektuojamas su priekiniais arba visais varomais ratais, o didžiausia tempimo galia siekia iki 2 268 kilogramų.
- Nuotrauka: Hyundai
- Nuotrauka: Hyundai
2026 metams numatyta ir hibridinė versija, kuri apjungia 2,5 litro turbobenzininį keturių cilindrų variklį su dviem elektriniais motorais, integruotais į šešių laipsnių automatinę transmisiją. Bendra sistemos galia pasiekia 242 kW ir 460 Nm sukimo momentą. Hyundai prognozuoja, kad hibridinis Palisade kelyje vidutiniškai sunaudos 7,8 litro degalų 100 kilometrų, o didžiausias vilkimo svoris sieks iki 1 814 kilogramų.
Hyundai toliau eksperimentuoja su išvaizda – naujasis Palisade pasižymi ryškiomis LED dienos šviesomis, kurios išryškina platų ir statų priekinį grotelių dizainą. Gamintojas pažymi, kad automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,31. Prie to prisideda aktyvūs oro srauto sklendės apatinėje buferio dalyje.
- Nuotrauka: Hyundai
2026 metų modelis įgijo visiškai naują interjerą. Hyundai sumontavo porą 31,2 centimetro skersmens ekranų į priekinę konsolę, o po jais įrengė fizinių mygtukų bloką. Modelyje veikia belaidės Apple CarPlay ir Android Auto funkcijos, 15 W bevielė įkrovimo aikštelė su integruotu aušinimo ventiliatoriumi spartesniam įkrovimui, kas tampa nauju standartu rinkoje.
2026 metų Palisade prekyboje startuos metų pabaigoje; versija su V6 varikliu pasieks salonus pirmiausia jau vasarą, o hibridinė – rudens pradžioje. Pirkėjams bus pasiūlyta dešimt kėbulo spalvų ir keli apmušalų variantai: audinio, dirbtinės odos, natūralios odos ir Nappa odos. Šis modelis taip pat bus pirmasis Hyundai automobilis su nauja XRT Pro komplektacija, kuriai skirti techniniai patobulinimai, užtikrinantys geresnes bekelės įveikimo savybes.
Nors Hyundai kol kas neatskleidė atnaujinto Palisade kainos, ankstesnio modelio bazinė kaina siekia 38 675 eurų. Gamintojas siekia išlaikyti konkurencingą kainodarą, kad naujausias modelis išliktų patrauklus tarp trijų eilių visureigių.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.