Chevrolet Lacetti sedanas pirmą kartą rinkoje pasirodė 2004 metais, o jau po metų buvo pradėtas gaminti su Chevrolet ženklu. Šis modelis sukurtas Italijos Italdesign dizainerių studijoje, todėl pasižymi savitu stiliumi ir yra kiek mažesnis nei, pavyzdžiui, Ford Focus. Tai prieinama šeimos klasės transporto priemonė, dažniausiai žavianti maža kaina ir pakankamu komfortu kasdienai.
Stilius ir praktiškumas
Dizaino sprendimai viduje gana paprasti, vairuotojo darbo vieta – patogi ir turi daug reguliavimo galimybių. Galinės sėdynės erdvios, o bagažinės talpa ypač didelė – be to, nugarėlės susilenkia, todėl atsiranda dar daugiau vietos vežtis didesnius daiktus.
Jau bazinėje įrangoje galima rasti elektrinius langus, centrinį užraktą ir CD grotuvą. Papildomai SX komplektacijoje montuojamas kondicionierius ir lengvojo lydinio ratlankiai. Prabangesnis CDX variantas siūlo navigaciją, automatinį klimatizavimą ir odinius sėdynių apmušalus.
Važiavimo savybės
Nors Lacetti gal ir nestebina sportiškumu – važiuojant posūkiuose automobilio valdymas nėra labai preciziškas, o vairo stiprintuvas nepasižymi geru grįžtamuoju ryšiu. Važiuoklė nėra skirta dinamiškam vairuotojui, tačiau komforto kasdieniam naudojimui pakanka. Gali pasitaikyti didesnis variklio bei kelio triukšmas, ypač važiuojant greitkeliu.
Eksploatacinės išlaidos
Lacetti visada išsiskyrė kaip ypač racionalus pasirinkimas šeimai – įsigijimo kaina mažesnė nei daugumos konkurentų, o kasdienės išlaidos išlieka vidutinės. Nauji automobiliai anksčiau buvo parduodami su trejų metų garantija ir techninės priežiūros paketu. Remonto darbai, lyginant su kitų markių konkurentais, dažnai kainuoja mažiau, nors kai kurie serviso darbai (pvz., palyginti su Ford) gali būti apie 30% brangesni. Degalų sąnaudos taip pat nedidelės: populiariausias 1,6 l modelis suvartoja apie 7 l/100 km (mišriomis sąlygomis).
Lietuvoje eksploatuojant šį automobilį reikėtų atkreipti dėmesį į taršos mokestį, kurio dydis priklauso nuo automobilio kuro rūšies, pirmosios registracijos metų bei išmetamo CO₂ kiekio.
Išsirinkimas ir modelių ypatumai
Chevrolet Lacetti sedane dyzelinių variklių nebuvo, tad renkantis naudotą automobilį teks rinktis tarp dviejų benzinių variklių: 1,6 l ir 1,8 l. Dėl kainos ir kuro sąnaudų santykio populiariausias 1,6 l variklis, pasižymintis optimalia įranga ir nedaug nusileidžiantis galingesnėms versijoms kasdienėse situacijose.
Kita svarbi detalė – visi sedano modeliai komplektuojami tik su mechanine pavarų dėže. Kadangi automatinės pavaros šiam kėbului nesiūlomos, dauguma vairuotojų to visiškai nepasigenda.
Alternatyvos
Renkantis naudotą Chevrolet Lacetti, verta pasidomėti ir konkurentais – tokiomis šeimyninėmis alternatyvomis kaip Toyota Corolla, Renault Megane ar Opel Astra modeliais. Šie automobiliai pasižymi panašiu dydžiu, praktiškumu ir vidutiniškomis eksploatacinėmis išlaidomis.
Apibendrinant galima teigti, kad Lacetti patiks tiems, kurie ieško nebrangaus, gana talpaus ir ekonomiško automobilio kasdieniams maršrutams be ypatingų sportinių ambicijų.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.