Subaru pirmasis elektromobilis ruošiamas atnaujinimui, kuris bus pristatytas 2026 metais. Modelis Solterra, sukurtas bendradarbiaujant su Toyota, šiemet pasieks rinką su atnaujintu dizainu, didesnės talpos baterija, galingesne pavara ir nauja XT komplektacija.
2026 metų Solterra bazinėje versijoje montuojama patobulinta visų varančiųjų ratų sistema, 21 cm prošvaisa ir dviejų elektros variklių sistema, generuojanti 171 kW (233 AG) galią, t. y. 13 kW daugiau nei 2025 metų modelis. Naujoje XT komplektacijoje taip pat sumontuoti du varikliai, tačiau bendra jų galia siekia 249 kW (338 AG). Pasak Subaru, tai leidžia elektromobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per mažiau nei penkias sekundes.
Penkiavietis krosoveris aprūpintas 74,7 kWh talpos akumuliatoriumi – jis didesnis nei 72,8 kWh baterija, naudota praėjusių metų modelyje. Atnaujinta Solterra nuo šiol turi NACS įkrovimo jungtį, todėl automobiliui atveriama galimybė naudotis tūkstančiais Tesla greitojo įkrovimo stotelių. Įkrovimas nuo 10 iki 80 procentų užtrunka mažiau nei 35 minutes, kai galia siekia iki 150 kW.
Gamintojas taip pat įdiegė naują baterijos paruošimo sistemą. Atnaujinta Solterra, pristatyta Niujorko automobilių parodoje, viena įkrova gali nuvažiuoti daugiau nei 458 km – gerokai daugiau nei 365 km, kaip deklaruota 2025 metų modelyje.
Solterra modelį lydi naujas dizainas. Priekis tapo modernesnis – elektromobiliui suteiktas naujas šviesų raštas ir apšviestas logotipas. Taip pat įdiegtos naujos priekinės šviesos, perdarytas buferis, o ratlankiai gaminami 51 ir 46 cm dydžio versijose.
Galinėje dalyje labiausiai pastebima naujovė – tarp galinių žibintų atsiradęs užrašas „Subaru“, pakeitęs anksčiau naudotą šešių žvaigždžių simbolį. Stilingas stogo spoileris išliko. Tam tikrose 2026 Solterra versijose priekiniai sparnai bus lygios spalvos kaip kėbulas, todėl automobilio išvaizda taps mažiau visureigė. Atnaujintas dizainas kiek švelnesnis nei ankstesnio modelio, tačiau tam tikrose vietose, pavyzdžiui, po priekinėmis šviesomis, vis dar išlieka neįprastas.
Salone perkonstruota centrinė konsolė, sumontuotas naujas 35,6 cm įstrižainės informacijos ir pramogų ekranas su belaidėmis Apple CarPlay bei Android Auto funkcijomis. Automobilyje standartinėje įrangoje įdiegtas saugos technologijų rinkinys Subaru EyeSight, kuriame yra automatinis avarinis stabdymas, įspėjimas apie transporto priemones iš šonų priekyje, aklosios zonos stebėjimas, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ir kitos pagalbinės sistemos.
Subaru informaciją apie naujojo Solterra kainas pateiks arčiau pardavimo pradžios, kuri planuojama dar šiemet. Dabartinis 2025 metų modelis kainuoja nuo 37 800 eurų (įskaitant 1 345 eurų atvežimo mokestį). Solterra pardavimai 2025 metų pirmąjį ketvirtį išaugo 172,9 proc. Didesnė galia, ilgesnis nuvažiuojamas atstumas ir patobulinta baterija turėtų dar labiau paskatinti pardavimus, jei tik dizaino pokyčiai nesumažins susidomėjimo.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.