Nuo 2004-ųjų rinkoje pasirodęs Daewoo, o vėliau pervadintas į Chevrolet Lacetti, šis universalas priskiriamas kompaktiškų šeimos automobilių klasei. Jis šiek tiek mažesnis už tokius konkurentus kaip Ford Focus, tačiau siūlo patrauklią kainą ir šiuolaikišką išvaizdą – dizainą kūrė Italijos Italdesign studija.
Bendra informacija
Chevrolet Lacetti universalas skirtas ieškantiems ekonomiško ir praktiško automobilio kasdieniams poreikiams. Nors jis nepasižymi sportišku vairavimo charakteriu, už patrauklią kainą gaunate nemažai papildomos įrangos ir stilių.
- Plačios galinės keleivių kojos vietos
- Didelė bagažinė
- Atlenkiamos ir dalinai nulenkiamos galinės sėdynės
Salono dizainas paprastas, bet funkcionalus – vairuotojo vieta lengvai pritaikoma individualiems poreikiams, gausu vietos asmeniniams daiktams susidėti.
Važiavimas ir komfortas
Važiuojant mieste, Lacetti universalas suteikia pakankamai komforto, tačiau posūkiuose automobilis nėra labai stabilus, o vairavimas – ne itin informatyvus. Greičių dėžės veikimas toli gražu nėra idealus, o salone pastebimas didesnis variklio ir vėjo triukšmas, nei tikėtumėtės iš šiuolaikinio automobilio.
Eksploatacijos išlaidos
Chevrolet Lacetti universalas – viena ekonomiškiausių alternatyvų naudojamų automobilių rinkoje, jei skaičiuojame pagal pirkimo kainą. Kiti išlaikymo kaštai taip pat prieinami: draudimas nebus brangus, nors kai kurie jo modeliai pagal rizikos grupes priskiriami kiek aukščiau nei analogiškas Ford Focus. Degalų sąnaudos – 1.6 l variklio vidutinės siekia apie 7,8 l/100 km, o 1.8 l motoras naudoja apie 7,4 l/100 km.
Pagrindinės priežiūros darbų kaina – apie 30 % didesnė nei pagrindinio konkurento Ford Focus, tačiau vis tiek gerokai mažesnė nei, pavyzdžiui, Kia Cerato. Nustatytas Lietuvoje galiojantis taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies bei pirmos registracijos metų – tai aktuali išlaidų dalis renkantis naudotą automobilį.
Kurį modelį rinktis?
Naudotų Lacetti universalų pasiūla nėra didelė. Daugiausia pasitaiko 1.6 SX modelis – jis ir buvo nuolatinis šios linijos atstovas. Jame gausite daugumą reikalingos įrangos: oro kondicionierių, lengvojo lydinio ratlankius, elektrinius langus, centrinį užraktą, vairo stiprintuvą bei CD grotuvą.
Kartais galima sutikti ir galingesnį, tačiau trumpai gamintą 1.8 l modelį su Sport komplektacija. Jis pasiūlo kiek spartesnę dinamiką, sportiškesnę išvaizdą ir stabilumo kontrolės funkciją, tačiau realiai kasdienėje eksploatacijoje nuo 1.6 l versijos skiriasi nedaug.
Mūsų nuomone, bazinis 1.6 SX – pats praktiškiausias pasirinkimas. Jis neženkliai lėtesnis už galingesnį modelį, tačiau siūlo optimalią vertę ir visas Lacetti universalui būdingas stiprybes už minimalią kainą.
Alternatyvos
Jei norite išnaudoti visas kompaktiško universalo galimybes, svarstykite ir kitus modelius. Arčiai Lacetti alternatyvos būtų Ford Focus Universalas, Toyota Corolla Touring Sports ar Kia Ceed SW. Visi jie pasižymi aukštesne surinkimo kokybe, komfortu bei didesniu pasirinkimu naudotų modelių rinkoje.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.