AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Informaciniai straipsniai

Puikioji atžala kurianti stebuklus

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 18 rugpjūčio
Kategorija Informaciniai straipsniai
0 0
0

Didelį netikėtumą atnešė antrasis šio sezono sprinto kvalifikacijos etapas, kuriame pirmąją vietą iškovojo „Mercedes“ komandos atstovas, tačiau tai nebuvo George’as Russellas. Andrea Kimi Antonelli užsitikrino pole poziciją sprinto lenktynėms. Vos 18 metų sulaukęs italas Majamio trasoje varžosi tik šeštajame savo „Formulės 1“ Didžiojo prizo etape.

5,412 kilometro ilgio Majamio trasa Antonelli pažinojo tik simuliatoriaus pagalba – pasirengimo metu jis įveikė 70 ratų treniruotėse. Sportininkas iš Bolonijos, dabar gyvenantis San Marine, sezoną pradėjo sėkmingai – surinkęs 38 taškus per penkis etapus jis užima šeštąją čempionato vietą. Daugiau debiutantui niekas ir nekėlė lūkesčių.

Komanda puikiai paruošė Antonelli prie starto linijos. Greičio netrūko, nepriklausomai nuo dalyvavimo kategorijos. Jam patarta pradėti sezoną be skubos, kaupti patirtį ir kilometrus. Kimi laikėsi šio plano ir puikiai valdė rizikas, kaip pažymėjo komandos vadovas Toto Wolff.

  • Antonelli sugebėjo aplenkti abu „McLaren“ komandos atstovus.

Antonelli sąmoningai laukė iki pabaigos

Pagerėjus pasiektiems rezultatams augo ir pasitikėjimas savimi, kas atsispindėjo šiose varžybose. Antonelli iš karto pamėgo Majamio trasą. Kadangi ankščiau čia nevažiavo, lūkesčiai išliko kuklūs, tačiau italas nebijodamas prisiėmė ir daugiau rizikos.

Pirmuose dviejuose kvalifikacijos etapuose Antonelli užtikrintai pateko tarp penkių greičiausių. Tai suteikė pagrindą laukti vienintelio bandymo finišo dešimtuke iki paskutinės minutės. Tuo tarpu patyręs komandos draugas Russellas išvažiavo į trasą kur kas anksčiau, galėdamas pasinaudoti laisvesne trajektorija.

Russellas neatsižvelgė į galimybę, kad trasa per kelias ateinančias minutes gali tapti greitesnė. Komanda taip pat neskyrė ypatingo dėmesio tam, kad Russello automobilyje būtų pakankamai kuro keturiems ratams ir atliktų du greitus bandymus, kaip tai padarė Maxas Verstappenas. Komandos vyriausiasis inžinierius Andrew Shovlin paaiškino, kad buvo manyta, jog padangos pačios geriausios savybės pasireikš tik pirmame rate.

  • Klausimas išlieka – ar Antonelli pavyks išlaikyti pole poziciją ir iškovoti pergalę?

Padangų temperatūra – optimali

Visgi toks sprendimas nepasiteisino. Verstappenas sugebėjo pagerinti savo laiką antruoju bandymu, o Antonelli pritrūko šiek tiek laiko – „Mercedes“ pilotas buvo 0,25 sekundės lėtesnis. „Red Bull“ aiškino tokio tempo skirtumą tuo, kad visi „Mercedes“ partneriai Majamyje naudojo naujus variklius. Verstappenas trasos tiesiosiose prarado apie 0,4 sekundės, nes jo automobilyje liko senasis variklis, pažymėjo sporto vadovas Helmutas Marko.

Pats Antonelli liko nustebintas, kad galutinėje įskaitoje tapo pirmas. Jis teigė, kad pavyko sudėti solidų ratą, nors keliose trasos atkarpose, jo nuomone, dar buvo galimybių pagerinti laiką, tačiau džiugu, kad visus tris sektorius pavyko įveikti stabiliai.

Komandos vadovas Wolff mano, kad sėkmingai startavęs Antonelli gali išlaikyti pirmąją poziciją. Nors Verstappenas, Norris ir Piastri treniruotėse demonstravo geresnį ilgų ratų tempą, pirmoje vietoje važiuodamas Antonelli varžovus privers likti sūkuriuojančio oro zonoje.

Ankstesnės padangų temperatūros problemos Džidoje neturėtų pasikartoti. „Mercedes“ laisvųjų treniruočių metu Antonelli ir Russellui leido nuvažiuoti ilgas, atitinkamai 16 ir 13 ratų, distancijas, kad įsitikintų, jog padangų temperatūra išliks stabiliai kontroliuojama. Gauti rezultatai buvo palankūs.

Ankstesnis įrašas

Maserati Spyder (1992–2007) apžvalga

Kitas įrašas

Mazda 5 (2005–2011 m.) vienatūrio apžvalga

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025