Bugatti Tourbillon modelis yra ypatingas tuo, kad superautomobilių gamintojas sukūrė V16 variklį su 8,3 litrų darbinio tūrio. Šis variklis veikia kartu su trimis elektros varikliais, suteikiančiais 1 000 arklio galių galią, o bendra sistema siekia 1 800 arklio galių. Bugatti dabar dalinasi informacija apie šio unikalaus vidaus degimo variklio kūrimo procesą.
2021 metais Bugatti vadovas Mate Rimac vyko į Northamptoną, Angliją, kur susitiko su aukšto našumo variklių specialistu Cosworth ir aptarė naujo V16 variklio kūrimo bendradarbiavimą. Cosworth vykdomasis direktorius Bruce Wood džiaugiasi, kad savo karjeroje dirbo su daugeliu variklių projektų, įskaitant lenktyninius automobilius ir hipercars. Tačiau Bugatti variklis jam buvo ypatingas iššūkis. Jis apibūdina jį kaip novatorišką projektą, nes kiekvienas Bugatti variklio komponentas privalo veikti itin efektyviai bei atrodyti taip puikiai, kad galėtų būti demonstruojamas meno parodoje. Inžinieriai skyrė daug dėmesio plenumo konstrukcijai, siekdami optimalaus efektyvumo ir estetikos derinio. Plenumas, esantis tarp droselinio vožtuvo ir kiekvieno įsiurbimo kanalo, yra svarbus komponentas vidaus degimo varikliuose. Tourbillon modelyje galinis langas leidžia pamatyti šį plenumą.
Pradžia su keturių cilindrų varikliu
Bugatti pažymi, kad dauguma variklių savo kūrimo pradžioje buvo bandomi kaip vieno cilindro modeliai. Tačiau sportinių automobilių specialistas pasirinko sudėtingesnį kelią ir pradėjo su keturių cilindrų bandymo varikliu. 2023 metais pirmasis 16 cilindrų prototipas pasiekė bandymų stendą. Atsakingi asmenys šį procesą apibūdina kaip intensyvų darbą, nes buvo siekiama tobulo reakcijos, galios atskleidimo ir garso. Bugatti techninės plėtros vadovas Emilio Scervo su pasididžiavimu kalba apie V16 variklio, kurio ilgis arti metro, dydį, pažymėdamas, jog tai vienas didžiausių kada nors pagamintų automobilių variklių.
V16 variklis sukuria 1 000 arklio galių prie 9 000 apsisukimų per minutę ir generuoja maksimalų sukimo momentą, siekiantį 900 niutonmetrų. 1 800 arklio galių hibridinė sistema leidžia nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėti per 2 sekundes, o didžiausias greitis siekia 445 km/h.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.