Chery ekonominis visureigis susirungia su Dacia

Chery ekonominis visureigis susirungia su Dacia

Chery, didžiausias automobilių eksportuotojas iš Kinijos, planuoja su nauju prekės ženklu Lepas įžengti į Europos rinką. Pagrindinė tikslinė auditorija yra jauni pirkėjai. Šie automobiliai kainuos pigiau nei Dacia modeliai. Pasak Chery, pavadinimas Lepas yra žodžių „šuolis” ir „aistra” derinys.

Pirmasis modelis bus kompaktiškas SUV, kuris remiasi jau žinomu Chery Tiggo 4 Pro. Šis automobilis parduodamas rinkose, tokiose kaip Australija ir Pietų Afrika, su vairu dešinėje pusėje, todėl iš pradžių gali būti pristatytas Jungtinėje Karalystėje. Savo dydžiu ir koncepcija šis automobilis labai panašus į Dacia Duster.

Chery Tiggo 4 Pro techniniai duomenys:

  • Ilgis: 4.318 mm
  • Plotis: 1.831 mm
  • Aukštis: 1.662 mm
  • Ratų bazė: 2.610 mm
  • Variklis: 1,5 litro turbobenzininis
  • Galia: 145 AG
  • Sukimo momentas: 210 Nm

Į standartinę įrangą įeina 10,25 colio lietimui jautrus ekranas su Apple CarPlay ir Android Auto, elektroninis stovėjimo stabdis su automatinio laikymo funkcija, daugiafunkcinis vairas, LED dienos žibintai ir galinio vaizdo kamera. Aukštesnės komplektacijos modeliuose yra šeši oro pagalvės, greičio palaikymo sistema bei elektriniai langai. Šiuo metu Tiggo 4 Pro neturi visiškai elektrinės versijos. Australijoje ruošiama hibridinė versija, tačiau nėra aišku, ar ji pasieks Europą.

Toliau planuojamas Lepas L8 modelis

Jau oficialiai pristatytas vidutinės klasės SUV Lepas L8, kuris yra paremtas Chery Tiggo 8. Tiggo 8 gali būti komplektuojamas su dviem turbininiais benzininiais varikliais: 1,6 litro varikliu, generuojančiu 197 AG ir 290 Nm sukamąjį momentą, bei 2,0 litro varikliu, turinčiu 254 AG ir 390 Nm. Chery taip pat paskelbė apie planus gaminti plug-in hibridus ir elektrines versijas.

Chery viliasi, jog Lepas taps atskiru prekės ženklu su savo prekybos tinklu. Be Jungtinės Karalystės, planuojama plėtra į Pietryčių Azijos, Pietų Amerikos ir Artimųjų Rytų rinkas. Nors kitų ES rinkų nenurodoma konkrečiai, jos yra įmanomos.

Kiti gamintojai, tokie kaip KGM su Tivoli Nomad ir BYD su Dolphin Surf, taip pat siekia mesti iššūkį Dacia pigesnių automobilių segmente. Aiškiai matomas pigesnių SUV modelių pasiūlos didinimo trendas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *