„Alfa Romeo Giulietta“ (nuo 2010 m.) apžvalga

„Alfa Romeo Giulietta“ (nuo 2010 m.) apžvalga

Ieškantys šeimos hečbeko, kuris išsiskiria dizainu, dažnai nusivilia – dauguma modelių atrodo gan nuobodžiai. Tačiau „Alfa Romeo Giulietta“ iš karto sužavi savo itališku charakteriu. Net naudoto automobilio segmente šis modelis pasižymi stilinga išvaizda ir išskirtinėmis detalėmis.

Stilius ir dizaino sprendimai

Giulietta tikrai traukia akį. Priekinės grotelės ir išskirtinės formos kapotas kelia aliuzijas į garsiuosius markės praeities modelius. Unikalios galinių durelių rankenėlės ir raudoni LED galiniai žibintai papildo išskirtinį šio hečbeko įvaizdį. Visa tai sukurta tam, kad net ir kasdienio naudojimo automobilis turėtų savitą veidą.

Variklių gama ir valdymas

Vairavimo pojūčiai Giuliettoje nėra prasti, tačiau tiems, kas tikisi sportinio charakterio, jis gali pasirodyti per daug ramus. Taip pat automobilis kartais pernelyg jautriai reaguoja į nelygumus ir duobes, o triukšmo lygis salone – vidutinis. Visgi didžiausias privalumas slypi variklių pasirinkime. Nuo 1,4 litro benzininio agregato kelių galios versijų iki galingo 237 AG 1,75 litro varianto. Dizelių mėgėjams puikiai tiks 1,6 litro 118 AG variklis, kuris užtikrina ekonomišką ir dinamišką važiavimą.

  • Yra galimybė derinti vairavimo režimus – tai leidžia keisti reakciją į akseleratoriaus, stabdžių ar vairo judesius.
  • 2,0 litro dyzeliai leis mėgautis didesne galia, bet praktiškiausias pasirinkimas lieka 1,6 litro versija.

Komfortas ir erdvė

Svarbu žinoti, kad automobilio interjero kokybė ir apdaila nestebina, o sėdėsenos patogumas tartum aukojamas dizaino vardan. Priekinių sėdynių keleiviai jausis pakankamai laisvai, bet gale aukštesniems žmonėms pritrūks vietos kojoms ir galvai. Padeliai išdėstyti ne visai patogiai, o apžvalgą galui riboja plačios statramsčiai.

Saugumas

Kai kuriuos pirkėjus gali neraminti Euro NCAP saugumo bandymų rezultatai – 2017 metais automobilis gavo tik 3 žvaigždes iš 5. Ypač prastas įvertinimas skirtas galinių sėdynių saugumui ir pėsčiųjų apsaugai. Giulietta taip pat neturi naujausių pagalbinių vairuotojo sistemų, pavyzdžiui, automatinio avarinio stabdymo.

Kaina ir eksploatacija

Kiek kainuoja naudota Giulietta?

Rinkoje pasitaiko variantų už mažiau nei 4000 svarų, tačiau verta sumokėti šiek tiek daugiau už automobilį su vidutine rida ir visa aptarnavimų istorija. Paprastai už 5000–6000 svarų gausite 2010–2012 metų modelį iš patikimo pardavėjo. Už 7000–9000 svarų galima rasti gerai prižiūrėtą naujesnį, 2013 arba net 2014 metų automobilį.

Eksploatacinės išlaidos

  • Ekonomiškiausias variantas – 1.6 JTDm 120 dyzelis, kurio oficialus vidutinis sunaudojimas siekia iki 3,8 l/100 km.
  • Galingesnis 2.0 JTDm 150 dyzelis sunaudoja iki 4,2 l/100 km.
  • Labiausiai taupus benzininis – 1.4 TB Multiair 170 su automatine pavarų dėže (apie 4,9 l/100 km pagal gamintoją).

Draudimo įmokos priklauso nuo variklio, o už 1,75 TBi Veloce versiją bus aukščiausios. Jei automobilis registruotas iki 2017 metų balandžio, už 1,6 litro dyzelį mokėsite mažesnį kelių mokestį. Oficialūs serviso centrai gali pasirodyti brangūs, tačiau galima pasinaudoti „Easy Care“ aptarnavimo paketais su išskaidytomis įmokomis.

Giulietta modifikacijos ir įranga

Visose Giulietta versijose net bazinėje įrangoje rasite kondicionierių, 16 colių lengvojo lydinio ratlankius, DAB radiją, keturis elektrinius langus ir „Bluetooth“. Sport – su 17 colių ratlankiais, o ieškantiems daugiau papildomų patogumų siūlyčiau Super versiją dėl dviejų zonų klimato kontrolės, galinio parkavimo jutiklių, pastovaus greičio palaikymo ir keleivio sėdynės aukščio reguliavimo.

  • Tecnica versija labiausiai tiks įmonių automobilių parkui – papildomi privalumai: metalizuoti dažai, užtamsinti stiklai, automatiniai žibintai ir lietaus jutikliai, elektriškai susilankstantys veidrodėliai, 6,5 colių multimedijos sistema su navigacija.
  • Speciale – sportiškesnė komplektacija su 18 colių ratais, „Alcantara“ apdaila, išryškintais dizaino elementais bei papildomais parkavimo jutikliais.
  • Aukščiausia – Veloce – įrengta galingiausiu benziniu varikliu, sportine važiuokle ir dvejais išmetimo vamzdžiais.

Geriausias pasirinkimas ieškantiems balanso: 1.6 JTDm 120 Super versija.

Alternatyvos Giuliettai

Tarp panašaus dydžio automobilių verta atkreipti dėmesį į „Audi A3 Sportback“. Šis modelis pasižymi aukštos kokybės salonu, našiais ir efektyviais varikliais bei šiuolaikiška pramogų ir informacinė sistema. Vairuoti jį malonu, nors kai kurios komplektacijos gali būti kiek kietesnės.

Kita alternatyva – „Skoda Octavia“. Šis modelis tuo pačiu pagrindu, kaip „Audi A3“, bet dar didesnis – salone ir bagažinėje vietos gerokai daugiau nei daugelyje konkurentų. Praktiškas, gerai valdomas ir pigesnis nei daugelis panašių automobilių.

Jeigu vertinate savitą stilių ir norite išsiskirti iš kitų šeimai skirtų hečbekų savininkų, Giulietta gali tapti tikrai įdomiu sprendimu. Ji išsiskiria net ir naudotų automobilių aikštelėje, o kainos dažniausiai išlieka patrauklios.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *