Ieškote naudoto Audi E-Tron GT? Šis elektromobilis traukia ne tik kino mėgėjus, tačiau prieš priimdami sprendimą dėl pirkimo, kviečiame plačiau susipažinti su automobilio privalumais bei niuansais. Elektromobilių rinkoje E-Tron GT išsiskiria ne tik išvaizda, bet ir dinamika, komfortu bei praktiškumu.
Techniniai duomenys ir galios pasirinkimai
Visuose E-Tron GT modeliuose montuojama 93 kWh talpos baterija, o pirkėjams siūlomi keli skirtingi pajėgumo variantai. Net bazinis modelis nėra lėtas – jis turi du elektrinius variklius, užtikrinančius keturių varančiųjų ratų sistemą, o bendra galia siekia 469 AG. Akceleracijos „boost“ režimas leidžia trumpam padidinti galią iki 523 AG. Toks E-Tron GT nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės, o realių bandymų metu užfiksuotas rezultatas nuo 0 iki 96 km/val. buvo vos 3,9 sekundės.
E-tron GT RS – ekstremali dinamika
Galingiausias E-Tron GT RS modelis pasiekia pastovią 590 AG galią, o akceleracijos režime – net 637 AG. Tokia jėga leidžia per 3,3 sekundės pasiekti 100 km/val. greitį. Verta žinoti, kad E-Tron GT yra artimas giminaitis Porsche Taycan – jie dalijasi tiek varikliais, tiek baterija, nors skirtingi modeliai siūlo ir skirtingą transmisiją ar akumuliatoriaus dydį.
Kokybė, komfortas ir vairavimo pojūtis
E-Tron GT yra kiek labiau orientuotas į kelionių komfortą, nors dinamika nuo to nenukenčia. Nors lyginamas su Porsche Taycan, Audi yra kiek minkštesnis, tačiau valdymo tikslumas stebina. Tokia pusiausvyra žavi ieškančius komforto ir sportiškumo.
Keleiviams netrūks erdvės – erdvus salonas suteikia daug vietos galvai ir kojoms. Automobilio plotis užtikrina, kad viduje patogu jausis tiek liekni, tiek stambesni vairuotojai ar keleiviai.
Salono įranga ir multimedija
E-Tron GT interjere – moderni ir ergonomiška įranga. 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis pasižymi ypač ryškiu vaizdu ir paprasta valdymo logika. 10,1 colio lietimui jautrus ekranas veikia kaip pagrindinis valdymo centras – navigacija, Android Auto, Apple CarPlay, belaidis telefono krovimas – viskas įdiegiama standartiškai.
Melomanams patiks RS modeliuose arba tam tikruose komplektuose įrengta Bang & Olufsen garso sistema su 16 garsiakalbių ir 710 W galia. Bagažinėje erdvės pakanka – gale telpa vežimėlis ar golfo lazdos, o priekyje dar lieka vietos įkrovimo laidams ar maždaug vienam rankiniam lagaminui.
Įranga ir prabangos elementai
Jau baziniame modelyje rasite LED žibintus, panoraminį stoglangį, aštuonių padėčių elektrines priekines sėdynes, 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, automatiškai sulankstomus veidrodėlius, bekontaktį bagažinės atidarymą, privatumą užtikrinančius stiklų tamsinimus, šildomas priekines sėdynes ir trijų zonų klimato kontrolę.
RS versijoje – 21 colio ratlankiai, oro pakaba, 18 padėčių sportinės sėdynės su masažo ir ventiliacijos funkcijomis, keturių ratų vairavimo sistema, specialus variklio triukšmo generatorius, elektroninis diferencialas ir patobulinti stabdžiai.
Kainos, eksploatacija ir draudimas
Ankstyvieji naudoti E-Tron GT (2021 m.) kainuoja nuo 59 670 eurų, kas, lyginant su gautomis technologijomis ir komfortu, yra tikrai konkurencinga suma. Galingesnis RS modelis gali kainuoti apie 93 600 eurų, o beveik nauji (2023 m.) automobiliai siekia iki 93 600 eurų už standartinę versiją ir 105 300 eurų už RS. Tai – aukščiausios klasės kainodara, tačiau palyginus su konkurentais, E-Tron GT išlaiko kainos pranašumą.
Automobilio išlaikymas reikalauja atidumo: visi Audi E-Tron GT modeliai priskiriami brangiausiai 50-ajai draudimo grupei. Vieno aptarnavimo kaina siekia apie 513 eurų, tačiau renkantis dviejų ar trijų aptarnavimų paketus galima šiek tiek sutaupyti (du aptarnavimai – 1 025 eurų, trys – 1 137 eurai).
Krovimo greičiai ir infrastruktūra
Abiejuose priekiniuose sparnuose yra įkrovimo jungtys – taip lengviau prieiti prie stotelės tiek iš kairės, tiek iš dešinės. Maksimalus įkrovimo galingumas siekia net 270 kW, todėl nuo 10 iki 80 % baterijos galima papildyti vos per 20 minučių, tačiau tokių greitų įkroviklių kol kas nedaug. Naudojant dažnesnio 100 kW galingumo stotelę, 10–80 % pavyks įkrauti maždaug per 40 minučių. Įkraunant namuose iš sieninės stotelės visas procesas trunka apie 13,5 valandos.
Gamintojas žada apie 370 km nuvažiuojamą atstumą realiomis sąlygomis – mūsų bandymai parodė 370 km rezultatą, priklausomai nuo to, kaip dažnai važiuojama užmiestyje ar greitkelyje.
Ką verta rinktis ir kuo E-Tron GT lenkia konkurentus
Bazinis E-Tron GT modelis jau pasižymi išskirtine komplektacija ir puikiu balansu tarp našumo ir komforto, tad brangesni modeliai, jei nereikia stipriausių emocijų, ryškiai neišsiskiria. Ieškantiems maksimalios galios ir prabangaus įrangos – RS modelis bus puikus pasirinkimas.
Alternatyvos – ar verta žvalgytis į kitus elektromobilius?
Lyginant Audi E-Tron GT su giminaičiu Porsche Taycan, Porsche pasižymi dar malonesniu vairavimu ir šiek tiek prabangesniu interjeru. Tačiau Audi siūlo konkurencingesnę kainą ir labiau tinka tiems, kuriems patraukli išvaizda ar komfortas yra svarbesni už maksimalų sportiškumą.
Tarp tiesioginių konkurentų verta paminėti BMW i4, kuris naujesnių komplektacijų gali pasiūlyti didesnį nuvažiuojamą atstumą (eDrive40 variantas – iki 591 km), o jo kaina būna kiek mažesnė už Audi E-Tron GT tiek naujoje, tiek naudotoje rinkoje.
Išvada
Vertinant visus aspektus – nuo važiavimo dinamikos iki praktiškumo – Audi E-Tron GT yra išskirtinis, komfortiškas ir labai išvaizdus elektromobilis. Jeigu ieškote panašaus lygio elektromobilio už konkurencingą kainą, naudotas E-Tron GT gali tapti vienu geriausių sprendimų prabangos segmento rinkoje.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.