Audi Q4 e-tron (2021 – 2024) apžvalga

Audi Q4 e-tron (2021 – 2024) apžvalga

Ieškote elektromobilio, kuris nenuviltų vairavimo malonumu, pasiūlytų aukštos kokybės saloną, tačiau nebūtų pernelyg brangus? Tuomet dėmesio verta naudota „Audi Q4 e-tron“ – elektrinis visureigis, kuriame susijungia komfortas, elegancija ir praktiškumas.

Kas išskiria „Audi Q4 e-tron“

Šis modelis pasižymi tiek maloniu važiavimu, tiek kruopščiai apgalvotu interjeru. Tai dalijama technologijomis su „Skoda Enyaq“ ir „VW ID.4“, todėl jų bendri pranašumai ar trūkumai čia taip pat akivaizdūs. Visgi Q4 vis dar perteikia daugiau prabangos pojūčio – ypač žiūrint į salono apdailą ir multimedijos galimybes.

Komfortas ir važiavimo savybės

Kasdienėse kelionėse Q4 e-tron elgiasi užtikrintai ir maloniai. Mieste galėsite mėgautis minkštu, švelniu amortizavimu, o aukštesniu greičiu važiavimas išliks tylus ir ramus – ypač su Sport komplektacijos modeliais, turinčiais 19 colių ratlankius bei komforto pakabą. Automobilis išlieka stabilus posūkiuose, nors sportiškesniuose nustatymuose gali pasijusti standesnis valdymo mechanizmas, kuris ne visiems patiks.

Tiesa, Q4 e-tron nėra toks išskirtinai tylus ir puošnus, kaip didesnis Q8 e-tron, bet variklių ar vėjo garsai čia minimalūs – išskyrus atvejus, kai lauke siaučia stiprus šoninis vėjas.

Interjeras ir erdvė

Salone vyrauja kokybiškos medžiagos ir racionalus valdymas. Visi klimato kontrolės nustatymai – tradiciniais mygtukais, todėl važiuojant jie nesiblaško taip, kaip lietimui jautriame Skoda ar Volvo valdyme. Standartiškai įrengtas skaitmeninis prietaisų skydelis, o pažangesnėse komplektacijose galite įsigyti papildomą virtualų rodmenų ekraną, kuris informaciją projektuotų tiesiai ant priekinio stiklo.

Centrinį prietaisų skydą puošia 11,6 colio lietimui jautrus ekranas. Navigacija, DAB radijas, integruotos išmaniojo telefono funkcijos, Amazon Alexa paslaugos – visa tai čia rasite jau bazinėje komplektacijoje. Dvi USB-C jungtys, galimybė prijungti Apple ar Android įrenginį – privalumai kasdienai.

Sėdint priekyje erdvės pakanka net aukštesniems vairuotojams, o gale sėdintys keleiviai mėgausis didesniu vietos kiekiu nei pagrindiniuose konkurentuose. Dėl visiškai plokščios grindų konstrukcijos net trise gale jausitės patogiai. Bagažinė – talpi, 520 litrų, lengvai tilps net septyni rankinio bagažo lagaminai. Beje, visos versijos turi elektra valdomą bagažinės durelių atidarymą.

Kiek kainuoja ir ko tikėtis už savo pinigus

Naudoto Q4 e-tron kaina prasideda nuo maždaug 22 230 eurų (2021 metų 35 Sport versija su vidutine rida). Už 2022 metų automobilį, priklausomai nuo komplektacijos, kainuos 23 400–29 250 eurų, o naujesnių – daugiau nei 29 250 eurų. Tai kiek pigiau nei BMW iX3, bet panaši vertė kaip ID.4 ar Enyaq, šiek tiek brangiau nei „Volvo XC40 Recharge“.

Standartinė įranga ir komplektacijos

  • Sport – 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai, trivietė klimato kontrolė, šildomos priekinės sėdynės, elektra valdoma bagažinė
  • S line – 20 colių ratlankiai, tonuoti stiklai, sportinės sėdynės ir aplinkos apšvietimas
  • Black Edition – 21 colių ratai, juodos detalės išorėje, galimybė reguliuoti energijos rekuperacijos lygį svirtelėmis už vairo

Galia ir dinaminės galimybės

Pagrindinis modelis Q4 e-tron 40 turi 201 AG, galiniais ratais varomas ir iki 100 km/h įsibėgėja per 8,5 sekundės. Galingesnis Q4 e-tron 50 su dviem varikliais ir visais varomais ratais išspaudžia 295 AG ir 100 km/h pasiekia vos per 6,2 sekundės.

Vairavimo komfortas ir saugumas

Miestuose automobilis jaučiasi tvirtas ir švelnus, o užmiesčio keliuose – stabilus. Modeliai su mažesniais, 19 colių ratais ir komforto važiuokle maloniausiai sugeria kelio nelygumus. Valdant Q4 juntamas tikslumas, o posūkiuose automobilis patikimai laikosi kelio.

Kaina ir eksploatacinės išlaidos

Q4 e-tron ne tik ekonomiškas pirkinys, bet ir turinys gerai kontroliuojamų išlaidų. Elektromobilio akumuliatorius garantuojamas 8 metus arba iki 160 934 km, visa kita – standartinė 3 metų arba 96 560 km garantija. Aptarnavimas ir draudimas gali kainuoti daugiau dėl aukštesnės klasės, bet ilgalaikė garantija baterijai pridės ramybės.

Nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo galimybės

Geriausią nuvažiuojamą atstumą oficialiai pasiekia Q4 e-tron 40 versija – per pilną įkrovą gali įveikti iki 518 km, tai yra daugiau nei Volvo XC40, bet mažiau nei Ford Mustang Mach-E. 40 ir 50 modelius galima įkrauti iki 135 kW įkrovimo stotelėje, todėl 10-80% „papumpuosite“ vos per 33 minutes, o namų sąlygomis (7 kW stotelė) pilnas įkrovimas reikalauja kiek daugiau nei 12 valandų.

Patikimumas ir eksploatacija

Q4 e-tron vis dar kelia skirtingus vertinimus dėl patikimumo: dauguma savininkų jokių esminių bėdų nepatiria, kiti skundėsi elektronikos, ypač multimedijos sistemos ar pagalbinės įrangos, nesklandumais. Dažniausiai tokios problemos išsisprendžia programinės įrangos atnaujinimu ar vizitu servise, tačiau kai kam teko laukti gamintojo sprendimu ilgiau.

Ką rinktis ir kokios yra alternatyvos?

Rekomenduojama versija

Q4 e-tron 40 Sport – geriausia pusiausvyra tarp kainos, komforto ir įrangos. Šis modelis patiks norintiems universalaus elektromobilio kasdienai. Sport versija dažniausiai pigesnė antrinėje rinkoje ir siūlo viską, ko reikia šiuolaikiškam vairuotojui.

Pagrindiniai konkurentai

  • VW ID.4: elgiasi dar tvirčiau posūkiuose, bet Q4 pasiūlys aukštesnę salono kokybę.
  • Skoda Enyaq: itin erdvus, smagus vairuoti, tačiau interjero medžiagos nublanksta prieš konkurentus.
  • Ford Mustang Mach-E: lenkia Q4 tiek galia, tiek nuvažiuojamu atstumu, bet už komfortą teks atseikėti bent 38 610 eurų.

Apskritai, jei ieškote stilingo, modernaus ir patogaus elektromobilio be kompromisų nei komfortui, nei praktiškumui, naudota Audi Q4 e-tron – itin dėmesio verta idėja.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *