2013–2020 m. „Audi S3“ apžvalga

2013–2020 m. „Audi S3“ apžvalga

Ieškote sportiško hečbeko, kuris siūlo ne tik greitį, bet ir aukštesnio lygio prabangą? Tuomet Audi S3 gali būti jūsų taikinys. Skirtingai nei klasikiniai karšti hečbekai, vartojęsi aštuntajame ir devintajame dešimtmečiuose, S3 drąsiai įnešė prabangos pojūtį į šią automobilių kategoriją.

Apžvalga

Audi S3 sujungia sportiškumą, solidžius vairavimo pojūčius ir kasdienę prabangą. Šis modelis buvo gaminamas nuo 2013 iki 2020 metų ir yra artimai susijęs su Volkswagen Golf R, su kuriuo dalijasi nemažai techninių sprendimų. S3 patenka žemiau tik Audi RS3, tačiau savo dinamika prilygsta greitesniems konkurentams.

Privalumai ir trūkumai

  • Galingas ir veržlus variklis
  • Visų varančiųjų ratų sistema – puikus sukibimas visomis sąlygomis
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Konkurentai gali būti dar įdomesni vairuoti
  • Galinė sėdynių erdvė – šiek tiek ankšta keleiviams
  • Eksploatavimo kaštai gali būti gana aukšti

Dinamikos ir variklio pasirinkimai

Visuose S3 montuojamas 2,0 litrų keturių cilindrų turbobenzininis variklis. 2013–2016 metų automobiliuose variklis išvysto 296 AG, vėliau galia padidėjo iki 306 AG, o 2019 metais vėl sumažėjo iki pradinio lygio dėl emisijų reikalavimų.

Dėl šios galios, S3 nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,6 sekundės (306 AG) arba 4,7 sekundės (296 AG). Visi modeliai turi keturių varančiųjų ratų sistemą. Galima rinktis tarp šešių pavarų mechaninės dėžės ar greitos septynių laipsnių automatinės transmisijos.

Važiavimas ir valdymas

Vairavimo malonumą Audi S3 dovanoja jau nuo pirmų posūkių – automobilis puikiai laikosi kelio, stabilumas aukštame lygmenyje, o ratai įtikina saugumu. Visgi, tam tikri konkurentai, kaip Renault Megane RS, gali pasiūlyti daugiau emocijų dinamiškame važiavime. Vairas tikslus, maloniai sunkus, ypač pasirinkus dinaminį važiavimo režimą, nors komunikacijos kartais norėtųsi daugiau.

Norintiems individualizuoti pakabą, buvo siūlomi reguliuojami amortizatoriai – jie standartiniai sedanui ir kabrioletui, o Sportback versijoje buvo papildoma įranga. Net su standartine pakaba tarp komforto ir sportiškumo išlaikytas geras balansas. Žemo greičio kelionėse pojūtis šiek tiek kietesnis, bet atitinka sportinio automobilio standartus.

Salonas ir praktiškumas

S3 viduje rasite ergonomišką ir funkcionalų prietaisų skydelį, praktiškai nesiskiriantį nuo įprasto A3. Vairuotojo vieta – patogi ir lengvai pritaikoma, o funkcijų valdymas intuityvus ir nesudėtingas. Didžioji interjero dalis pagaminta iš kokybiškų medžiagų, o plastikas naudojamas tik mažiau matomose vietose.

Priekyje vietos pakanka, galinių sėdynių plotis tinka dviem keleiviams, trečiam gali būti ankštoka. Norintiems daugiau vietos rekomenduojamas penkių durų Sportback, nes trijų durų versijos, sedano ar kabrioleto galinės sėdynės ir bagažinė yra mažesni.

Įranga ir komplektacijos

Bazinė S3 versija siūlo 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, sportinę pakabą, išraiškingą sportinio stiliaus kėbulo paketą, keturgubą išmetimą, Nappa odos apmušalus ir šildomas priekines sėdynes. Black Edition komplektacijoje rasite užtamsintus galinius langus, daug juodos blizgios eksterjero apdailos bei kokybišką Bang & Olufsen garso sistemą.

Kokios S3 kainos ir eksploatacija?

Padėvėtų S3 kainos

2013 ar 2014 metų Audi S3 galima rasti už maždaug 18 720 eurų. 2017 metų modelis kainuos apie 2 340 eurų daugiau. 2020 metų S3 – jau apie 29 250 eurų.

Eksploatacinės išlaidos ir ekonomija

  • Degalų sąnaudos: Oficialūs rodikliai – 5,8 l/100 km pagal senesnius NEDC testus. Realios sąnaudos kelyje gali būti didesnės.
  • Metinis kelių mokestis: Automobiliai, registruoti iki 2017 balandžio, moka 281 eurų per metus; vėliau registruoti – 211 eurų.
  • Prabangaus automobilio mokestis, jei bazinė kaina su papildoma įranga viršijo 46 800 eurų, sudaro papildomus 456 eurus per metus nuo antų iki šeštų metų.
  • Draudimas: Dauguma S3 modelių patenka į 39 draudimo grupę, todėl draudimas kainuos daugiau už vidutinį.
  • Techninė priežiūra: Aptarnavimai numatyti kas dvejus metus arba kas 30 577 km. Trijų metų ir senesnių S3 galima įtraukti į ilgalaikę techninės priežiūros programą, kuri apima tiek tarpinį, tiek pagrindinį aptarnavimą.

Kokį S3 hečbeką rinktis?

Pagrindinis pasirinkimas – transmisija: galima rinktis šešių pavarų mechaninę arba septynių greičių automatą. Pastaroji siūlo greitesnį ir patogesnį naudojimą. Taip pat verta pagalvoti apie kėbulo tipą – S3 siūlomas kaip trijų arba penkių durų hečbekas, sedanas ar dviejų durų kabrioletas. Jei ieškote kasdienio praktiškumo, įvertinkite penkių durų Sportback su automatine pavarų dėže – šis derinys išlieka patogiausias ir talpiausias.

Pagrindinės alternatyvos

Norite kitokio sportiško hečbeko? Ford Focus ST garsėja gera valdymo dinamika ir patogia vairuotojo pozicija, be to, išlieka patrauklus kainos požiūriu. Jis talpus šeimai, tačiau po stipresnio akseleravimo vairas gali traukti, o dizaino požiūriu modelis šiek tiek senstelėjęs.

Hyundai i30N – šiuolaikiškas pasirinkimas su jautriu varikliu ir smagia išmetimo sistema. Važiuojant vingiuotais keliais suteikia puikių emocijų, be to, išsiskiria gausia standartine įranga. Nors pagal prestižą nusileidžia S3, kasdieniams poreikiams žengia koja kojon.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *