BMW 3 serijos kabrioletas – tai keturvietis automobilis, sukurtas taip, kad išlaikytų puikias važiavimo savybes, būdingas legendiniam BMW sedanui. Jis beveik nejaučia tų virpesių ir korpuso lankstumo, kurie dažnai kamuoja kitus kabrioletus.
Kasdienė patirtis už vairo
Vairuotojui siūloma patogi padėtis, o visi pagrindiniai valdymo elementai yra aštrūs ir tikslūs. Vairavimas malonus, o su gera padangų komplektacija sukibimas net ir posūkiuose išlieka solidus. Taigi, kasdienė eksploatacija nesukels rūpesčių – svarbiausia išlaikyti techninę priežiūrą.
Kabrioleto sandarumas ir patikimumas
Geros būklės 3 serijos kabrioletai vis dar puikiai atlieka savo darbą – salone tylu ir sausa net ir prastu oru. Dažniausiai galima rasti variantų su elektriniu stogu, kuris buvo papildoma įranga daugeliui modelių. Nors rankinis stogas gali pasirodyti nepraktiškas, jame tiesiog mažiau detalių, galinčių sugesti. Originalus stogas be plyšimų tarnauja apie 10 metų, jei reikia keisti – teks išleisti daugiau nei 1 170 eurų.
Techninė pusė ir ilgaamžiškumas
Klasikinių 3 serijos kabrioletų technika iš esmės nesiskiria nuo kitų modelio modifikacijų. Tai reiškia, kad atsarginių dalių pasiūla gera, o remonto kainos dažniausiai lieka protingos. Tinkamai prižiūrima ši BMW karta sėkmingai nuvažiuos daugybę kilometrų.
Senėjimo žymės ir vertė
Šiai kartai amžius jau atsiliepia: pasitaiko rūdžių, o kai kurie egzemplioriai kenčia nuo sudėtingesnių mechaninių problemų. Nepaisant to, geros būklės automobiliai išlieka vertingi ir geidžiami. Nors kaina vis dar išlieka aukšta, verta ieškoti kuo naujesnio varianto. 3 serijos kabrioletas liko gaminamas net ir tuomet, kai jo bazių sedanas po 1998 metų buvo pakeistas – naujausi modeliai registruoti 2000 metais su X numeriais.
Išlaidų valdymas
Vidurio dešimtmečio (apie 1995-ųjų) modeliai šiandien kainuoja ypatingai patraukliai, tačiau jų būklė gali kelti rizikų. Protingiausia investuoti į naujesnius automobilius – taip tikimybė gauti patikimą kasdienį transportą bus didesnė.
- Atsarginės dalys dažniausiai kainuoja nedaug.
- Serviso darbai įkainojami priimtinai, o intervalai priklauso nuo jūsų važiavimo stiliaus.
- Draudimo įkainiai yra didesni nei sedanų, bet panašūs kaip kitų kabrioletų – 318i priskiriamas 14 grupei, 323i – 16, o 328i – 17 grupei.
Degalų sąnaudos
Degalų ekonomija išlieka gera:
- 318i – iki 6,7 l/100 km.
- 323i – iki 7,6 l/100 km.
- 328i – apie 7,8 l/100 km.
Net ir šešiaženklė rida nebūtinai reiškia dideles eksploatacijos išlaidas, jei automobilis nuolat buvo tinkamai prižiūrimas.
Ką rinktis: varikliai ir modeliai
Šio kabrioleto atveju mažiau dažnai reiškia daugiau. Bazinė 318i versija su 1,8 l keturių cilindrų varikliu užtikrina visas svarbiausias 3 serijos savybes, tačiau išlaidos išlieka gerokai draugiškesnės.
Galingesnieji 323i (2,5 l, 170 AG) ir 328i (2,8 l, 193 AG) – įspūdingos inžinerijos pavyzdžiai, tačiau kasdienių išlaidų prasme įvertinkite, kiek tų papildomų arklio galių jums tikrai reikia. 318i energingai važiuoja ir nekainuoja per daug.
Į ką atkreipti dėmesį perkant
- Rinkitės automobilį su pilnu papildomos įrangos komplektu – oro kondicionieriumi bei lengvojo lydinio ratlankiais. Varinčių be šios įrangos vertė ateityje kris sparčiau.
- Venkite modelių, importuotų asmeniniam naudojimui – jų komplektacija gali skirtis nuo vietinei rinkai skirtų BMW.
- Būtinai apžiūrėkite stogo būklę – įplyšimai gali smarkiai išauginti būsimas investicijas.
Kokius dar modelius verta apsvarstyti?
Jeigu svarstote naudoto BMW 3 serijos kabrioletą, verta pasidomėti ir kitais analogiško laikotarpio kabrioletais – galima atrasti konkurencingų alternatyvų pagal kainos ir kokybės santykį.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.