BMW 3 serijos kabrioletas išsiskiria unikalia savybe: per akimirką iš sportiško kabrioleto tampa elegantišku kupė. Sulankstomas metalinis stogas leidžia mėgautis atviru dangumi šiltomis dienomis, o pasikeitus orui – jaukiai užsidaryti viduje ir apsisaugoti nuo vėjo ar lietaus.
Dinamika ir važiavimo įspūdžiai
Važiuojant su šiuo BMW, posūkiuose netrūksta sukibimo, o vairas suteikia gerą grįžtamąjį ryšį. Važiuoklė kiek standoka, bet komforto neturėtų labai stigti net ilgesniuose atstumuose.
Sėdint su pakeltu stogu, vairuotojas ir keleiviai gerai apsaugoti nuo išorinių oro sąlygų, o net atidarius stogą vėjas ir triukšmas viduje – tik minimalūs.
Praktiškumas ir erdvės panaudojimas
Viena iš trūkumų – ribota erdvė gale sėdintiems keleiviams. Galinių sėdynių vietos kojoms užteks nebent trumpesnėms kelionėms, be to, bagažinė smarkiai sumažėja nuleidus stogą – telpa tik vidutinio dydžio lagaminas arba pora sportinių krepšių.
Visą modelių gama atnaujinta 2010-aisiais – buvo pakeisti žibintai, radiatoriaus grotelės, bamperiai, kad išlaikytų šiuolaikišką ir sportišką stilių.
Pirkimo ir eksploatacijos išlaidos
BMW 3 serijos kabrioletai nėra pigūs nei įsigyti, nei prižiūrėti. Draudimo įmokos dažnai aukštesnės nei kai kuriuose konkurentuose, nes priklauso nuo 30 iki 42 draudimo grupės.
Vidutinės degalų sąnaudos
- 320i – 6,7 l/100 km
- 325i – 7,9 l/100 km
- 330i – 8,1 l/100 km
- 335i – 9,9 l/100 km
- 320d – 5,3 l/100 km
- 325d – 6,1 l/100 km
- 330d – 6,9 l/100 km
Nors oficialūs duomenys optimistiški, realiomis sąlygomis daugelis vairuotojų pasiekia kiek didesnes sąnaudas. Serviso ir priežiūros kainos šioje klasėje – tradiciškai aukštos, tačiau išliekamoji vertė gera, jei vengsite itin galingų versijų bei per brangių komplektacijų.
Rinktis benzininį ar dyzelinį?
Naudoti benzininiai BMW 3 serijos kabrioletai įprastai kainuoja mažiau, tačiau laikui bėgant labiau nuvertėja nei dyzeliniai. Jei prioritetas – ekonomija, verta atkreipti dėmesį į naujesnius dyzelinius modelius.
Geriausi pasirinkimai
- 320i (170 AG) – pakankamas kasdieniams poreikiams, tačiau 325i (215 AG) ir 330i (268 AG) pasižymi didesne galia ir švelnia eiga.
- 335i (306 AG, su dviem turbokompresoriais) – retenybė, skirta ieškantiems ekstremalaus greičio.
- 320d (174 AG) – racionaliausias variantas, derinantis dinamiką ir ekonomiškumą.
- 325d (194 AG) – galingesnis, bet jau pastebimai daugiau degalų.
- 330d (242 AG) – stipriausias šešių cilindrų dyzelis, pasižymintis tiek galia, tiek rafinuotumu.
Standartinė įranga ir komplektacijos
Kiekvienas BMW 3 serijos kabrioletas jau bazinėje SE komplektacijoje turi lengvo lydinio ratus, automatinį klimato valdymą, elektrinius sėdynių reguliatorius, lietaus jutiklius, parkavimo jutiklius bei skaitmeninės muzikos palaikymą. M Sport komplektacijoje – sportiniai ratlankiai, išskirtinis vairas, pavarų svirtis, patobulintas kėbulo ir interjero apdailos paketas.
Kokios alternatyvos?
Vertinantiems galimybę važinėti su atviru stogu, bet pageidaujantiems kitokio charakterio ar kainodaros, verta pasidomėti kitų gamintojų analogiškais modeliais – jų pasirinkimas šiame segmente išties platus.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.