„Mercedes-Benz E klasės kabrioleto (2017–2023) apžvalga“

„Mercedes-Benz E klasės kabrioleto (2017–2023) apžvalga“

Ieškantiems stilingo ir išskirtinio keturvietžio kabrioleto, verta dėmesio skirti „Mercedes-Benz E-Class Cabriolet“ – šis modelis išsiskiria elegancija ir subtiliu dizainu. Šis kabrioletas leidžia mėgautis aukšto lygio komfortu ir rafinuotumu kasdien. Lyginant su ankstesne karta, šis modelis tapo gerokai erdvesnis, tad kelionės tiek priekyje, tiek gale – dar patogesnės.

Interjeras ir erdvės pojūtis

Viduje „E-Class Cabriolet“ tiesiog dvelkia prabanga – salonas kuriamas iš kokybiškų medžiagų, pasirinktinai dekoruojamas natūralaus medžio ar metalo apdaila. Kruopščiai surinktos detalės, stilingi blizgūs jungikliai ir ypatingas apšvietimas sukuria išskirtinę atmosferą. Kad vairuotojui būtų patogu, sėdynė ir vairas plačiai reguliuojami elektra, tad rasti tinkamą poziciją – lengva.

Priekyje vietos apstu, o gale ji kiek ribotesnė aukštesniems keleiviams – kaip ir įprasta kabrioletams. Bagažinės tūris nedidelis, ypač nuleidus stogą, tačiau savaitgalio kelionei dviems jos užteks.

Vairavimas ir komfortas

„E-Class Cabriolet“ orientuotas į komfortą: važiuoklė sugeria nelygumus, važiuojama tyliai ir ramiai. Nuo pat pradžių buvo galima rinktis standartinę plieninę arba papildomai užsakytą pneumatinę pakabą. Pneumatinė versija leidžia vos vienu mygtuko paspaudimu keisti važiavimo režimus – nuo itin komfortiško iki sportiškai standaus. Taip pat galima individualiai derinti vairo, akceleratoriaus ir pavarų dėžės reakciją.

Stipriausi variantai – su visų varomų ratų sistema, todėl sukibimo užtenka įvairiomis oro sąlygomis. Vis tik posūkiuose automobilis jaučiasi didelis ir sunkus, ypač pasirinkus standžiausią nustatymą – todėl važiuoti smagiausia komforto režimu.

Varikliai ir galios pasirinkimai

Pirkėjams siūlomi keturi turbo varikliai: du keturių cilindrų (2,0 l) – 191 AG dyzelinis (E220 d) ir 242 AG benzininis (E300) – bei du V6 (3,0 l): 254 AG dyzelinis (E350 d) ir 328 AG benzininis (E400). Pastarieji standartinai komplektuoti su keturių varomų ratų sistema.

Dyzelinis E220 d yra ekonomiškiausias – vidutinės faktinės degalų sąnaudos siekia apie 5,8 l 100 km pagal naujausius WLTP matavimus, o CO₂ emisija – nuo 139 g/km. E300 benzininė versija vidutiniškai sunaudoja apie 7,6 l 100 km.

Įranga ir komplektacijos

Automobiliai siūlomi trimis pagrindinėmis komplektacijomis: „AMG Line“, „AMG Line Premium“ ir „AMG Line Premium Plus“. Visuose variantuose rasite gausią įrangą: 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, adaptyvią pakabą, LED žibintus, tempomatą, kokybišką multimedijos sistemą su 8,4 colių ekranu ir navigacija. Pažangesni variantai turi didesnį 12,3 colių ekraną su išplėstomis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijomis bei belaidžiu interneto tašku.

Išlaikymo išlaidos ir mokesčiai

Lietuvoje naudojamo automobilio išlaidas tiesiogiai lemia pasirinktas variklis, kuro tipas, automobilio pirmos registracijos metai ir išmetamo CO₂ kiekis – pagal tai skaičiuojamas taršos mokestis. E220 d, išskiriantis 139 g/km CO₂, patenka į vieną palankiausių tarifų.

Savikaina gana aukšta – tiek draudimas, tiek aptarnavimo ir eksploataciniai kaštai prilygsta prestižinei klasei. Draudimo grupė šiems kabrioletams priskiriama aukšta, o serviso darbai ir detalės gerokai brangesni lyginant su paprastesniais automobiliais. Vis dėlto „Mercedes“ siūlo lankščius aptarnavimo planus, kurie leidžia patogiau planuoti išlaidas.

Kiek kainuoja naudotas „E-Class Cabriolet“?

Rinkoje už ankstyvą 2017 m. automobilį reikia paruošti mažiausiai apie 17 550 eurų. 2018 m. modelio vertė svyruoja nuo 18 720 iki 23 400 eurų, o už 2019 ar 2020 m. pavyzdį iš įgalioto atstovo gali tekti sumokėti nuo 21 060 iki 28 080 eurų. Naujausi, 2021–2022 metų modeliai, įvertinti brangiausiai ir siekia 29 250 eurų ar daugiau, o 2023 m. pavyzdžių kaina gali viršyti 35 100 eurų.

Kurią versiją rinktis?

Iš visos gamyklos paletės bene geriausias kainos ir ekonomijos santykis – tai E220 d. Jis stebėtinai dinamiškas, gana tylus ir švelnus. Vidutinės degalų sąnaudos – apie 5,8 l 100 km, emisijų lygis – vienas žemiausių. Tai komfortiškas ir racionalus pasirinkimas tiems, kurie vertina ekonomiškumą, bet nenori aukoti važiavimo malonumo.

Alternatyvos: kokius modelius dar verta pagalvoti?

Ieškantiems alternatyvos verta atkreipti dėmesį į „Audi A5 Cabriolet“ – šis automobilis pasižymi puikiu valdymu, efektyviais ir dinamiškais dyzeliniais varikliais, itin patogiu salonu bei aiškia valdymo sistema.

Kitas konkurentas – „BMW 4 Series Convertible“. Šis kabrioletas pasižymi subalansuotomis važiavimo savybėmis, yra patikimas ir nebrangiai eksploatuojamas. Tiesa, kai kuriems gali pasirodyti, jog sportinė pakaba ar varikliai kiek trūkčioja, o salone dominuoja santūrus klasikinių formų dizainas – visai priešingai nei puošniame „E-Class Cabriolet“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *